Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » ons 18 nov 2020 08:28

Kimosabe skrev:Så kom mail fra Bilka :-) Rart at være sikker på at den er på vej.


Jeg har ikke fået mail endnu, men en pakke fra Bilka.dk blev registreret i går i min postnord app kl 19:13.

Så de har da klargjort en label :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » ons 18 nov 2020 08:49

Så er der mail fra Føtex også utroligt man kan blive så glad for en mail hvor de kræver 4200kr
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Simonbj » ons 18 nov 2020 09:22

Stadig ingen mail fra Elgiganten, nogle der har fået svar?
Simonbj
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf MrGlennDK » ons 18 nov 2020 09:25

Mail fra Føtex at den er på vej til mig :D
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf agent_op » ons 18 nov 2020 09:27

Mail modtaget. Pakken er afsendt fra Bilka
agent_op
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » ons 18 nov 2020 09:36

Simonbj skrev:Stadig ingen mail fra Elgiganten, nogle der har fået svar?

Har heller ikke hørt fra Elgiganten men mon ikke det kommer. De møder jo ikke ligefrem tidligt ind i den biks
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf magiske » ons 18 nov 2020 09:45

Min EG er stadigvæk: Status : "Ikke leveret". En af mine venners status var i går "Levering Undervejs".
Og jeg er ca 1000 ordre nummer laver:(. Men mon ikke der sker noget i løbet af dagen.
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf dualhandel » ons 18 nov 2020 09:52

magiske skrev:Min EG er stadigvæk: Status : "Ikke leveret". En af mine venners status var i går "Levering Undervejs".
Og jeg er ca 1000 ordre nummer laver:(. Men mon ikke der sker noget i løbet af dagen.


Lige været i kontakt med Elgiganten kundeservice og der fortalte de mig, at de formentlig først bliver afsendt sent i aften eller i morgen tidlig med Bring, for at sikre at ingen får dem før tid, men selvom min ordre står som "ikke leveret" var den sat i produktion hos Elgiganten fortalte de mig, så det så ud som om at den var på vej som den skulle.

Selvfølgelig super frusterende ikke at have noget der reelt bekræfter det, og lidt skeptisk over at de først bliver afsendt i morgen.. men satser på at den dukker op til tiden, specielt når de benytter sig af Bring.
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 18 nov 2020 09:53

Coolshop status ændret fra ordre der kan annulleres, til ikke kan annulleres, men stadigvæk ikke afsendt. Spændingen er stor :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » ons 18 nov 2020 09:57

BizzyVaping skrev:
Simonbj skrev:Stadig ingen mail fra Elgiganten, nogle der har fået svar?

Har heller ikke hørt fra Elgiganten men mon ikke det kommer. De møder jo ikke ligefrem tidligt ind i den biks

=D> =D> =D>
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » ons 18 nov 2020 10:03

dualhandel skrev:
magiske skrev:Min EG er stadigvæk: Status : "Ikke leveret". En af mine venners status var i går "Levering Undervejs".
Og jeg er ca 1000 ordre nummer laver:(. Men mon ikke der sker noget i løbet af dagen.


Lige været i kontakt med Elgiganten kundeservice og der fortalte de mig, at de formentlig først bliver afsendt sent i aften eller i morgen tidlig med Bring, for at sikre at ingen får dem før tid, men selvom min ordre står som "ikke leveret" var den sat i produktion hos Elgiganten fortalte de mig, så det så ud som om at den var på vej som den skulle.

Selvfølgelig super frusterende ikke at have noget der reelt bekræfter det, og lidt skeptisk over at de først bliver afsendt i morgen.. men satser på at den dukker op til tiden, specielt når de benytter sig af Bring.


Siden hvornår har El-giganten bekymret sig om release datoer ... Fik mit Assassins Creed Valhalla 3 dage før release. :lol:

Hvis de bliver sendt i dag, så er der jo ikke nogle der får dem før tid. Release er ligesom i morgen. Man må så håbe at "sent i aften" ikke er efter posten har været der for at afhente, fordi så får folk først pakken fredag.

Det lyder som om kundeservice bare siger et eller andet, fordi de ikke aner en dyt. som man kan se længere oppe, så har de jo slet ikke tjek på køen. :^o
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf MrGlennDK » ons 18 nov 2020 10:06

Min nevø har fået mail fra bring at hans PS5 bliver leveret fra Elgiganten idag, fanme mærkeligt system de har!
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » ons 18 nov 2020 10:08

Så kom der en mail fra Power! Så krydser vi fingre for at alle konsollerne bliver afsendt i dag! [-o<

Kære kunde,

Vi har i går aftes desværre haft en systemfejl, der har betydet at du fejlagtigt har modtaget en besked omkring forsinkelse af din ordre. Det er den ikke og det beklager vi meget!

Vi har jo alle set meget frem til, at kunne bryde tapen på den nye fantastiske PlayStation 5. Derfor er vi også glade for at kunne sige, at Sony netop i går aftes har leveret den første sending af konsoller på vores lager.

Vores lager er straks gået i gang med at gøre dem klar til afsendelse i dag. Alt efter hvor hurtig transportøren er, vil du modtage din konsol som aftalt på lanceringsdagen torsdag d. 19/11, eller umiddelbart derefter.
Senest rettet af 91Niki ons 18 nov 2020 10:11, rettet i alt 1 gang.
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf dualhandel » ons 18 nov 2020 10:10

MrGlennDK skrev:Min nevø har fået mail fra bring at hans PS5 bliver leveret fra Elgiganten idag, fanme mærkeligt system de har!


Fortæller du mig at jeg sad 15 min i telefon kø for at blive løjet til, amen Elgiganten det useriøst.. :lol:
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » ons 18 nov 2020 10:41

Skulle lige ændre til hjemmelevering hos coolshop, så fortalte de min PS5 er sendt til lageret for at blive pakket :D Nøj jeg er spændt nu!
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster