Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » ons 18 nov 2020 17:38

Har lige været i kontakt med Power kundeservice da der stadig ikke var nogen opdatering på min ordre.

Fik fat i en som sagde min ordre var sendt, og fik også et tracking nummer :D
Den er dog ikke ankommet til et GLS depot endnu. Han sagde de blev sendt fra Sverige med GLS, og skulle gerne kunne nå at være der i morgen.
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf philipnielsen93 » ons 18 nov 2020 17:42

Redman DK skrev:Jeg har lige fået en mail fra Coolshop om at de har et begrænset antal PS5 de sætter til salg i morgen kl 14


Også til senere levering i december eller står der intet om det?
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » ons 18 nov 2020 17:44

Coolshop skriver:

I morgen kl. 14.00 åbner vi for et meget begrænset antal af PlayStation 5, og hvis det ikke allerede er tydeligt, så skal der virkelig fart på.

Vi forventer meget trafik! ⏰

Hvis du er heldig at få fat i en, forventer vi at kunne levere disse senest d. 15. december og sandsynligvis før.

Du kan købe maskinen ved at søge konsollen op på Coolshop kl. 14.00 i morgen.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » ons 18 nov 2020 18:02

darkandel skrev:Kan se jeg bestilt 10:40 ved Bilka må have været en af de sidste hehe håber jeg bare de kommer tidligt i den swip box


Jeg bestilte først den 25. da de åbnede op for anden runde, men jeg har også lige fået en mail om at ordren er afsendt. :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » ons 18 nov 2020 18:06

91Niki skrev:Har lige været i kontakt med Power kundeservice da der stadig ikke var nogen opdatering på min ordre.

Fik fat i en som sagde min ordre var sendt, og fik også et tracking nummer :D
Den er dog ikke ankommet til et GLS depot endnu. Han sagde de blev sendt fra Sverige med GLS, og skulle gerne kunne nå at være der i morgen.


Jeg må også lige have fat i dem så. Min ordre står stadig som klargøres.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Alexbc1231994 » ons 18 nov 2020 18:26

Begynder at blive lidt bekymret. Bestilte fra Elgiganten og den står stadig bare som "ikke leveret" og med forventet levering morgen. Snakkede dog med kundeservice klokken 12, hvor han sagde, at min PS5 var pakket og klar til afsendelse. Gad vide om den så først bliver sendt i morgen eller endnu senere.
Alexbc1231994
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » ons 18 nov 2020 18:44

Redman DK skrev:Coolshop skriver:

I morgen kl. 14.00 åbner vi for et meget begrænset antal af PlayStation 5, og hvis det ikke allerede er tydeligt, så skal der virkelig fart på.

Vi forventer meget trafik! ⏰

Hvis du er heldig at få fat i en, forventer vi at kunne levere disse senest d. 15. december og sandsynligvis før.

Du kan købe maskinen ved at søge konsollen op på Coolshop kl. 14.00 i morgen.


Hmm, hvad er det for en mail? Jeg er tilmeldt deres nyhedsbrev, men ingen info om det derfra?
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » ons 18 nov 2020 18:49

Jeg modtog SMS med tracking fra Bring kl. 19.41 i fredags på min controller fra Elgiganten, så der er trods alt lidt tid at løbe på i dag.

Jeg har fået at vide at min ordre skulle komme i morgen, så selvom der ikke er dukket en mail eller SMS fra Bring op endnu, tænker jeg at den nok skal komme i morgen alligevel......
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » ons 18 nov 2020 18:50

Alexbc1231994 skrev:Begynder at blive lidt bekymret. Bestilte fra Elgiganten og den står stadig bare som "ikke leveret" og med forventet levering morgen. Snakkede dog med kundeservice klokken 12, hvor han sagde, at min PS5 var pakket og klar til afsendelse. Gad vide om den så først bliver sendt i morgen eller endnu senere.


De virker ikke til at have styr på noget som helst.

Til xbox launchen fik en jeg kender både SMS, Email og status ændret. En anden fik intet at vide før posten pludseligt bankede på døren på releasedagen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » ons 18 nov 2020 19:02

Så er min sq også sendt fra Coolshop :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » ons 18 nov 2020 19:08

Til jer som stadig mangler så kommer der nogen til salget imorgen på Bilka. Dk mellem 12-13:00 har lige modtaget en mail med levering midt december
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » ons 18 nov 2020 19:31

Der kan man bare se.. Jeg har fået tracking nummer fra Elgiganten og ordren er ændret til "Levering undervejs" på deres hjemmeside. Linket virker endnu ikke hos Bring, men det kommer nok i løbet af aftenen, tænker jeg.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » ons 18 nov 2020 19:35

Jeg har også lige fået tracking nummer fra Elgiganten.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 18 nov 2020 19:46

Jeg håber ikke nogle herinde har bestilt fra Proshop, fordi de har åbenbart fucket godt op. De har ikke fået nogle konsoller overhovedet, først med påstanden at ingen i Danmark har fået nogle, hvilket naturligvis er løgn, derefter at de ikke har fået nogle fra Sony/Nordisk Film. :?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf khede » ons 18 nov 2020 19:50

Jeg har købt en på dba til 5800, Dustin har nemlig stadig ikke givet besked. Til trods for jeg i min ordrebekræftigelse den 18.9 fik en mail om den var betalt og bekræftet, fuck et lortefirma
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron