Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » ons 18 nov 2020 22:40

Erroneus skrev:
thomsen83 skrev:
Erroneus skrev:Har nogle af jer, som får fra coolshop via bring, faktisk set mere udvikling i TT hos bring end "Vi har fået information om forsendelsen, som nu er hos afsender eller på vej til Brings terminal. Sporingen opdateres når forsendelsen er ankommet til terminalen." ?? :?


De gange jeg har fået med Bring fra Coolshop, har de oftest "modtaget" pakken sent.

Takker, jeg satser på det er hvad der sker og jeg snart kan se en update :lol:


Brings system er ret mærkeligt kan jeg se... har osse en hvor den er afhentet kl 14:22 og det næste der sker er kl 7 om morgenen hvor pakken er læsset på bil - 4 timer senere kunne den afhentes på pakkeshoppen.

Så tror ikke du skal være så urolig.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » ons 18 nov 2020 22:50

Erroneus skrev:Har nogle af jer, som får fra coolshop via bring, faktisk set mere udvikling i TT hos bring end "Vi har fået information om forsendelsen, som nu er hos afsender eller på vej til Brings terminal. Sporingen opdateres når forsendelsen er ankommet til terminalen." ?? :?


Min den blev opdateret 16.30 til "forsendelse undervejs".
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » ons 18 nov 2020 23:05

Min fra Power ligger nu på GLS depot
I Taastrup ! Så den burde gerne blive afleveret til pakkeshop i Albertslund i morgen :)
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 18 nov 2020 23:13

Redman DK skrev:
Erroneus skrev:Har nogle af jer, som får fra coolshop via bring, faktisk set mere udvikling i TT hos bring end "Vi har fået information om forsendelsen, som nu er hos afsender eller på vej til Brings terminal. Sporingen opdateres når forsendelsen er ankommet til terminalen." ?? :?


Min den blev opdateret 16.30 til "forsendelse undervejs".

Ja det siger den også min coolshop tracking side (kl. 16:59), men på selve bring's tracking har den ikke rykket sig siden kl. 10 på "Vi har fået information om forsendelsen". Men der skal åbenbart lidt mere tålmodighed på, havde bare været rart at se den rykke, inden man gik i seng :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » ons 18 nov 2020 23:20

crimbz skrev:Min fra Power ligger nu på GLS depot
I Taastrup ! Så den burde gerne blive afleveret til pakkeshop i Albertslund i morgen :)


Jep! Det gør min også. Så tænker nok den når til Lolland i morgen :D
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » ons 18 nov 2020 23:37

Erroneus skrev:
Redman DK skrev:
Erroneus skrev:Har nogle af jer, som får fra coolshop via bring, faktisk set mere udvikling i TT hos bring end "Vi har fået information om forsendelsen, som nu er hos afsender eller på vej til Brings terminal. Sporingen opdateres når forsendelsen er ankommet til terminalen." ?? :?


Min den blev opdateret 16.30 til "forsendelse undervejs".

Ja det siger den også min coolshop tracking side (kl. 16:59), men på selve bring's tracking har den ikke rykket sig siden kl. 10 på "Vi har fået information om forsendelsen". Men der skal åbenbart lidt mere tålmodighed på, havde bare været rart at se den rykke, inden man gik i seng :lol:


Ha jeg havde slet ikke set at det var Coolshops tracking, ja det kan man jo ikke bruge til så meget :lol:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Michael Jensen » tors 19 nov 2020 00:31

Synes virkelig det har været en super god tråd de sidste par dage, tak til alle dem der deler nyhederne om de forskellige butikker, der lukker op for forudbestillinger i morgen. Kæmpe god fornøjelse til de af jer som har været så heldige at få dem i første omgang, og så må vi se om resten af os når at få bestilt, så vi måske når at få en i år :D
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding

+5

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BlasterM1988 » tors 19 nov 2020 05:31

Andre der har bestilt ved Coolshop hvor det seneste i deres track and trace siger "forsendelse er undervejs"?

Never mind. Nu rettede min sig til sorteret på terminal :mrgreen:
Senest rettet af BlasterM1988 tors 19 nov 2020 07:05, rettet i alt 1 gang.
BlasterM1988
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » tors 19 nov 2020 07:01

Power sælger fra kl 10:00 idag der er lås på knappen lige nu til jer som kæmper for at få en... sorry hvis det har været skrevet go jagt
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » tors 19 nov 2020 07:07

"Forsendelsen er sorteret på terminal" så er det tæt på! :D
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kutaro » tors 19 nov 2020 07:12

Min står stadig som "Varsel at forsendelsen er på vej Via SMS" inde hos Bring, begynder sku at tvivle.

EDIT: nåede da også lige at skrive, nu er den i Roskilde, alt er godt.
Bliver en god dag drenge.
Senest rettet af Kutaro tors 19 nov 2020 07:16, rettet i alt 1 gang.
Kutaro
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Slagelse


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » tors 19 nov 2020 07:13

Altså jeg håber fandme ikke en eller anden sorteringsarbejder har åbnet min pakke og byttet Ps5en ud med sten :)

Hver gang pakken er blevet scannet er vægten steget. Da jeg fik tracking stod vægten til 5.5kg. Efter første scanning stod den til 6.6kg. Her til morgen er den blevet scannet igen og står nu til 7kg.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » tors 19 nov 2020 07:15

Samme her, så det ser ud til vi begge får sten :D
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BlasterM1988 » tors 19 nov 2020 07:26

Samme er sig gældende her. 7,7 kg men det er nok fordi de har smidt en røvfuld spil og accessories med gratis :lol:
BlasterM1988
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » tors 19 nov 2020 07:28

BlasterM1988 skrev:Samme er sig gældende her. 7,7 kg men det er nok fordi de har smidt en røvfuld spil og accessories med gratis :lol:


Min siger 7.3 kg og det er kun konsollen. Digital Edition, det er en stor fætter :D
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 12 gæster