Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf danny » tors 19 nov 2020 21:04

Har også en af dem som har fået sms fra. Coolshop. Fatter kke hvorfor vi ikke bare forbliver i kø systemet i stedet for igen at skulle bruge flere timer at stå i kø igen
danny
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf sebQbe » tors 19 nov 2020 21:05

Jer som har fået annulleret jeres ordre, kan i fortælle hvad kl. den gik igennem? Først til mølle med 250 styk (diskdrev kun?) og der var nok ti gange så mange folk inde på siden for diskdrev udgaven, av av.

Min status: bestilte digital, ordre gik igennem 14.21, har hverken modtaget mail om bekræftelse eller annullering.
Senest rettet af sebQbe tors 19 nov 2020 21:07, rettet i alt 1 gang.
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » tors 19 nov 2020 21:06

pibond skrev:Er der nogen der ved om det samme skete med de oprindelige forudbestillinger fra Coolshop?

Det er forøvrigt ret snedigt at mailen ikke direkte bruger ordet "ordrebekræftelse", men i stedet teksten "tusind tak for din ordre, der nu er gået igennem" der juridisk ikke er det samme, men som de fleste nok vil tolke som en bekræftigelse.


Sådan er det jo stort set altid/alle steder.

Ordre bekræftelser bliver normalt ikke sendt automatisk. Du får en bekræftelse på din bestilling er gået igennem, og så skal en medarbejder ind og manuelt sende en ordrebekræftelse
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » tors 19 nov 2020 21:08

Men hvorfor fanden kan vi ikke bare beholde vores plads i køen? Det er da lidt noget svineri, at man skal gennem det en gang til, når man nu har modtaget en mail med accept af ordren. Jeg er altså ikke sikker på, at den holder, at de bare kan annullere ordren - der er jo indgået en aftale, og det er ikke umuligt for dem at levere, det kan bare tage noget tid.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf pibond » tors 19 nov 2020 21:10

sebQbe skrev:Jer som har fået annulleret jeres ordre, kan i fortælle hvad kl. den gik igennem? Først til mølle med 250 styk (diskdrev kun?) og der var nok ti gange så mange folk inde på siden for diskdrev udgaven, av av.

Min status: bestilte digital, ordre gik igennem 14.21, har hverken modtaget mail om bekræftelse eller annullering.


Min ordre blev gennemført kl. 14:23, men det var sørme heller ikke mange minutter efter at websitet blev brugbart. Gad vide hvornår de tidligste ordrer gik igennem? Jeg fik Cloudflare fejlsiderne stort set det øjeblik kl. blev 14:00.
pibond
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » tors 19 nov 2020 21:11

pibond skrev:
sebQbe skrev:Jer som har fået annulleret jeres ordre, kan i fortælle hvad kl. den gik igennem? Først til mølle med 250 styk (diskdrev kun?) og der var nok ti gange så mange folk inde på siden for diskdrev udgaven, av av.

Min status: bestilte digital, ordre gik igennem 14.21, har hverken modtaget mail om bekræftelse eller annullering.


Min ordre blev gennemført kl. 14:23, men det var sørme heller ikke mange minutter efter at websitet blev brugbart. Gad vide hvornår de tidligste ordrer gik igennem? Jeg fik Cloudflare fejlsiderne stort set det øjeblik kl. blev 14:00.


Same - også 14.23. Fatter ikke, at vi ikke bare bliver i køen.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf j.rath » tors 19 nov 2020 21:14

Enig. Lad dog vores ordrer ligge og vente så. Jeg kom igennem 14.27. Så er formentlig langt nede i listen. Men nu skal showet starte forfra når de engang modtager nye forsendelser.

Elendig håndtering af Sony at lancere en konsol hvor man ikke engang kan dække en brøkdel af efterspørgslen.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jb » tors 19 nov 2020 21:14

14.35 her. Den fejlede fra 2 minutter i. Jeg sad 5 minutter ved leveringen hvor den fejlede og yderligere 10 min ved betalingen hvor den bare refreshede når man trykkede til betaling.

Forstår så heller ikke helt "annulleret din anmodning". Måske håber de folk selv går ind og annullere.
Den står stadig til accepteret på hjemmesiden.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » tors 19 nov 2020 21:24

Har lige sendt dem en mavesur mail med besked om, at jeg forventer min ordre bevares - og så med levering, når det er muligt.

Andre der studser over, at de skriver: “Vi håber, der kommer flere på lager inden jul.”

Det parti vi angiveligt lagde ordre ind på, skulle jo også leveres inden jul - behold dog vores ordre i ordrebogen så.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Racermus » tors 19 nov 2020 21:31

Jeg fik også den sms fra coolshop... nogen der IKKE har fået en sms fra coolshop?
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf schou132 » tors 19 nov 2020 21:37

Puha, bliver helt bange for at Føtex laver samme nummer ved min bestilling...
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Picco » tors 19 nov 2020 21:37

Jeg har også fået den. Jeg undrer mig mest over at de har sendt en annullering via SMS i stedet for mail.
Picco
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf pibond » tors 19 nov 2020 21:39

Jb skrev:Forstår så heller ikke helt "annulleret din anmodning". Måske håber de folk selv går ind og annullere.
Den står stadig til accepteret på hjemmesiden.


Jeg tror de bruger ordet "anmodning" for at få det til at lyde som om at mailen ikke var en ordrebekræftelse. Men derfor kan du sagtens have ret i at de måske håber nok folk annullerer selv? Jeg gør i hvert fald ikke noget, men er spændt på hvad der sker da jeg bestilte en ekstra controller samtidigt. :lol:
pibond
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » tors 19 nov 2020 21:53

Jeg kan altså komme i tvivl om det er helt lovligt, at de bare annullerer ordren.

https://scontent.faal1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5FDAED4B
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf pibond » tors 19 nov 2020 21:59

Briixx skrev:Jeg kan altså komme i tvivl om det er helt lovligt, at de bare annullerer ordren.

https://scontent.faal1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5FDAED4B


Jeg synes vi skal vente til i morgen med at gå helt i panik, og så håbe på at de forholder sig til situationen der. Med det sagt har jeg også sendt dem en mail (dog ikke mavesur, men insisterende :lol:), fordi jeg umiddelbart er enig med dig. Men det kan jo være de finder ud af at det er bedst PR at sætte os i kø, og hvis det ikke er tilfældet kan man jo (true med at?) melde dem til forbrugerombudsmanden. :roll:
pibond
Niveau 0
 
Indlæg: 11


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron