Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Nordio » fre 20 nov 2020 10:45

Gå ind på Telia.dk/ps5

De har 200 stk ;)
Nordio
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf klatzen » fre 20 nov 2020 10:48

Øv det er kun den digitale version de har.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 20 nov 2020 10:56

Ja, desværre kun DE - men jeg prøver lykken. Skulle jeg være så heldig at få muligheden for at købe, så ryger den til en herinde...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jb » fre 20 nov 2020 11:00

og så skal man lige acceptere betingelser om at de må kime en ned og prøve at sælge deres abonnementer, ellers tak.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf armorking » fre 20 nov 2020 11:04

BFT har lige fået 100 stks fra bilka , kan godt love jer at folk har ringet og nærmest grædt i røret , for at høre om det bliver leveret i dag :lol: :mrgreen:

Jeg venter lidt med at købe , kunne ikke få fat i en pre - order , men det haster ikke speciealt når folk gå helt amok på dba :mrgreen: folk er helt væk , hvis de vil give 12 tusind for en ps5
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » fre 20 nov 2020 11:23

armorking skrev:BFT har lige fået 100 stks fra bilka , kan godt love jer at folk har ringet og nærmest grædt i røret , for at høre om det bliver leveret i dag :lol: :mrgreen:

Jeg venter lidt med at købe , kunne ikke få fat i en pre - order , men det haster ikke speciealt når folk gå helt amok på dba :mrgreen: folk er helt væk , hvis de vil give 12 tusind for en ps5


BFT?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf jevachenko07 » fre 20 nov 2020 11:36

Coolshop har skrevet ud at man kan beholde sin ordre nu, så de vil levere den når de har hjemme, som dog er uvidst hvornår det er.

Så man skal ikke sidde og forsøge igen og prøve at købe den næste gang de får 250 hjem :)

Ved ikke hvor mange ordre de har taget for meget ind dog.
jevachenko07
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Zeanix » fre 20 nov 2020 11:42

ja, ved ikke om jeg bare annullerer min
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Dasiima » fre 20 nov 2020 12:03

Jeg har haft kontakt med Bring, eftersom jeg ikke har modtaget min pakke. Deres melding lyder på, at de overhovedet ikke har modtaget pakken fra Coolshop, selvom den står som afhentet.

Det er meget besynderligt. Nogen i samme situation, som ikke har modtaget fra Coolshop igennem Bring?
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf jevachenko07 » fre 20 nov 2020 12:05

Zeanix skrev:ja, ved ikke om jeg bare annullerer min


Hvis de ikke har reserveret pengene, er det jo risk free at lade ordren stå, så kan man jo altid lede imens.
jevachenko07
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Zeanix » fre 20 nov 2020 12:12

det har de, så jeg har bare annulleret den.
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Zeanix » fre 20 nov 2020 12:13

Dasiima skrev:Jeg har haft kontakt med Bring, eftersom jeg ikke har modtaget min pakke. Deres melding lyder på, at de overhovedet ikke har modtaget pakken fra Coolshop, selvom den står som afhentet.

Det er meget besynderligt. Nogen i samme situation, som ikke har modtaget fra Coolshop igennem Bring?


Lyder underligt, i USA har de haft problemer med at postbudene har forsøgt at nakke pakkerne.
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf armorking » fre 20 nov 2020 12:21

BizzyVaping skrev:
armorking skrev:BFT har lige fået 100 stks fra bilka , kan godt love jer at folk har ringet og nærmest grædt i røret , for at høre om det bliver leveret i dag :lol: :mrgreen:

Jeg venter lidt med at købe , kunne ikke få fat i en pre - order , men det haster ikke speciealt når folk gå helt amok på dba :mrgreen: folk er helt væk , hvis de vil give 12 tusind for en ps5


BFT?


BFT transport firma, som bilka bruger til at køre varer til kunder
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Lynggaard CR » fre 20 nov 2020 12:53

jevachenko07 skrev:
Zeanix skrev:ja, ved ikke om jeg bare annullerer min


Hvis de ikke har reserveret pengene, er det jo risk free at lade ordren stå, så kan man jo altid lede imens.


De har reserveret pengene, men man kan jo altid annullere hvis man laver en handel til anden side. Nu har jeg en del point at spendere hos Coolshop, og af den grund vil jeg foretrække at handle hos dem.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jake242 » fre 20 nov 2020 12:59

Dasiima skrev:Der går nu forlydninger på at PS5'er enten bliver stjålet før de når frem eller kassens indhold bliver byttet ud med random køkken grej, hvilket der er flere eksempler på med PS5'er købt fra Amazon. Godt nok fra UK.

Nå men Bring har endnu ikke været forbi og der er håbløst lang telefonkø, så der er tilsyneladende pres på. Begynder lat tvivle om den kommer før næste uge.


Hvor ville det dog være genialt hvis sønnike pakker PS5'eren ud på juleaften og så ligger der en håndmixer fra Bosch i kassen. Det ville være et ar på sjælen man aldrig ville komme over :lol:
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster