Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Bendix » man 30 nov 2020 16:46

Nogle som er begyndt at få konsoller fra coolshops bestilling fra d 19/11?
Bendix
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Michael Jensen » tirs 01 dec 2020 20:17

Jeg var en af de heldige, der nåede at bestille en PS5 fra Elgiganten 19/11, og der har fra start stået at de satsede på at kunne levere / afsende omkring den 3. december. Fik fat i en af deres kundeservice folk via chatten i dag, og han bekræftede at det hele stadig peger i retning af at de afsender PS5'erne denne uge. Så der var lidt godt nyt, hvis man ligesom mig går og ser frem til PS5 :P
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf klatzen » ons 02 dec 2020 13:15

Er det mig der har overset noget eller kan man ingen stedrr hos coolshop tilmelde sig en notifikation om hvornår PS5 kommer på lager igen, som man kan andre steder? :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jake242 » ons 02 dec 2020 19:30

Er der nogen der har været heldige i Telias lotteri om at vinde muligheden for at købe en PS5?
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Konsolkongen » ons 02 dec 2020 21:00

Hej. Det har jeg mulighed for, men har ikke noget at bruge en Digital Edition til.

Hvis nogen er interesserede i at bytte med en almindelig maskine må I gerne tage fat i mig.

Jeg har fulgt med i tråden her i forbindelse med launchdagen hvor jeg også selv blev snydt med min ordre fra Dustin, på trods af at jeg bestilte allerede d. 17 om formiddagen.

Coolshop fik jeg som jer andre også en ordre igennem, men måtte også sidde skuffet samme aften da SMS'en tikkede ind.

Dustin afsendte faktisk PS5 til mig i sidste uge ud af det blå, men nu er pakken enten forsvundet eller stjålet hos Bring. Jeg er slet ikke nervøs for at miste mine penge, men jeg er ved at være lidt træt af det nu... >_<

Anyway, sig til hvis en af jer kan hjælpe mig. Købslinket udløber i morgen d 3. dec (midnat om fire timer?), ellers lader jeg linket dø ud så en anden kan købe den :)

EDIT: I morgen kl 14 ser det ud til at linket udløber.
Konsolkongen
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Svendborg

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Hades » ons 02 dec 2020 22:55

Konsolkongen skrev:Hej. Det har jeg mulighed for, men har ikke noget at bruge en Digital Edition til.

Hvis nogen er interesserede i at bytte med en almindelig maskine må I gerne tage fat i mig.

Jeg har fulgt med i tråden her i forbindelse med launchdagen hvor jeg også selv blev snydt med min ordre fra Dustin, på trods af at jeg bestilte allerede d. 17 om formiddagen.

Coolshop fik jeg som jer andre også en ordre igennem, men måtte også sidde skuffet samme aften da SMS'en tikkede ind.

Dustin afsendte faktisk PS5 til mig i sidste uge ud af det blå, men nu er pakken enten forsvundet eller stjålet hos Bring. Jeg er slet ikke nervøs for at miste mine penge, men jeg er ved at være lidt træt af det nu... >_<

Anyway, sig til hvis en af jer kan hjælpe mig. Købslinket udløber i morgen d 3. dec (midnat om fire timer?), ellers lader jeg linket dø ud så en anden kan købe den :)

EDIT: I morgen kl 14 ser det ud til at linket udløber.


Jeg har ikke noget at bytte med, men jeg ville da meget gerne benytte mig af det link til at købe en digital PS5
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Konsolkongen » ons 02 dec 2020 23:04

Linket kan desværre ikke gives videre og den skal bestilles med min email og/eller telefonnummer.

Jeg vil foretrække en byttehandel, men kan det ikke lade sig gøre vil jeg naturligvis gerne hjælpe en anden med at få den. Hellere det end at den går til en eller anden skide scalper på DBA :(

Jeg har dog fået en PM også fra en anden interesseret.
Konsolkongen
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Svendborg

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Player_2 » tors 03 dec 2020 00:40

Hvis de andre hopper fra vil jeg også meget gerne købe. Har selv været i mange rollercoaster shoppe oplevelser med Bilka, Føtex , Coolshop og deres berømte sms. intet har lykkedes..

Jeg søger digital versionen. :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Konsolkongen » tors 03 dec 2020 14:22

Jeg har lavet en aftale med Bateman herinde, som kontaktede mig først, om at han køber maskinen af mig til prisen jeg har givet. Håber I andre får held med at finde en hurtigst muligt :)

For mit eget vedkommende er track and trace begyndt at virke igen og min maskine er muligvis i Kolding nu, så det ser lidt lyst ud :)
Konsolkongen
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Svendborg

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jake242 » tors 03 dec 2020 15:55

Konsolkongen skrev:Jeg har lavet en aftale med Bateman herinde, som kontaktede mig først, om at han køber maskinen af mig til prisen jeg har givet. Håber I andre får held med at finde en hurtigst muligt :)

For mit eget vedkommende er track and trace begyndt at virke igen og min maskine er muligvis i Kolding nu, så det ser lidt lyst ud :)



Fedt - god stil
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Bendix » fre 04 dec 2020 12:00

Min Bestilling fra d 19/11 er afsendt fra coolshop. Jeg bestilte kl 14:20 digital
Bendix
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf schou132 » søn 06 dec 2020 02:05

Nogle der købte fra Føtex som har hørt noget om den 10.? og kan i se jeres bestilling når i logger ind på føtex.dk, under seneste ordre?
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » søn 06 dec 2020 07:34

schou132 skrev:Nogle der købte fra Føtex som har hørt noget om den 10.? og kan i se jeres bestilling når i logger ind på føtex.dk, under seneste ordre?


Har bestilt fra Bilka går ud fra de deler lager : ) du kan ikke se din bestilling online da de er ved at indfører et nyt system
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf hansen_acm » tirs 08 dec 2020 15:15

schou132 skrev:Nogle der købte fra Føtex som har hørt noget om den 10.? og kan i se jeres bestilling når i logger ind på føtex.dk, under seneste ordre?


Jeg har netop modtaget en mail om at min er blevet pakket og sendt. Så de er på vej.

Det er en skam man er i sommerhus indtil på fredag. :^o
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » tirs 08 dec 2020 15:41

Min er også sendt så har jeg en kammerat som bliver glad : )
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster