Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf tue69 » tirs 23 mar 2021 13:36

Bilka har kørt Ja tak for lidt tid siden. Så snart folk har fået accept lander maskinerne på dba.

Det bliver sgu lidt sjovt den dag, hvor udbuddet er for stort.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » tirs 23 mar 2021 13:51

tue69 skrev:Bilka har kørt Ja tak for lidt tid siden. Så snart folk har fået accept lander maskinerne på dba.

Det bliver sgu lidt sjovt den dag, hvor udbuddet er for stort.


Man må bare indse at PC, Playstation og alt hvad der har med gaming at gøre, også tiltrækker nogle "trælse" typer. Jeg er helt stoppet med at sælge den slags på dba.dk. Mængden af henvendelser med vanvittige skambud og underlige forklaringer på hvorfor jeg skulle sælge til 1/10 af min pris var ude af proportioner :) Tænker det er de samme typer der prøver at lave penge på PS5 for tiden.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf tue69 » tirs 23 mar 2021 14:23

Det er helt sindssygt ja. Fuldstændig enig.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf tue69 » ons 24 mar 2021 19:32

Nu går snakken på at der lander nogle kæmpe drops i Elgiganten og Proshop i morgen. Jeg lurepasser på ar de går i panik på dba og begynder at skambyde hinanden. Giver det et par dage.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » tors 25 mar 2021 11:11

Der er også en på DBA der prøver at hjælpe med at de brænder inde med deres lort :D

https://www.dba.dk/playstation-5-perfekt-fol/id-1077823472/
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf tue69 » tors 25 mar 2021 12:07

Perfekt. Jeg forventer et midlertidigt priscrash på Facebook og dba og står klar til at købe.

De første panikkere har allerede meldt sig, fordi at der ikke er 1000 kroner i profit pr konsol mere.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf tue69 » tors 25 mar 2021 12:09

Det ser i øvrigt ud til at Elgiganten er begyndt at trække koder ud for dagens drop.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Dasiima » tors 25 mar 2021 12:16

Kimosabe skrev:Der er også en på DBA der prøver at hjælpe med at de brænder inde med deres lort :D

https://www.dba.dk/playstation-5-perfekt-fol/id-1077823472/


Hvis flere lagde sådan type annoncer op kunne det helt sikkert blive ret effektfuldt
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf enfen » tors 25 mar 2021 13:32

tue69 skrev:Det ser i øvrigt ud til at Elgiganten er begyndt at trække koder ud for dagens drop.

Jeg fik en kode til køb af en PS5.

Har været så flink at sælge den vil en ven, der har forsøgt sig længe. Solgt til prisen vel at mærke :)

Det ser dog ud til, at prisen på en PS5 på DBA er kommet længere ned, hvis man vil købe den vej.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » tors 25 mar 2021 18:19

Dasiima skrev:Hvis flere lagde sådan type annoncer op kunne det helt sikkert blive ret effektfuldt


Det skulle ikke undre mig hvis han får adskillelige henvendelser fra folk der ikke har nærlæst annoncen :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf enfen » fre 26 mar 2021 09:50

enfen skrev:Har været så flink at sælge den vil en ven, der har forsøgt sig længe. Solgt til prisen vel at mærke :)

Hende, der skulle have købt den af mig, var selv så heldig at få en PS5 hos CDON. Så medmindre, der er en, der vil hente i Roskilde, ryger den tilbage til Elgiganten.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Trekamp » fre 26 mar 2021 10:04

enfen skrev:
enfen skrev:Har været så flink at sælge den vil en ven, der har forsøgt sig længe. Solgt til prisen vel at mærke :)

Hende, der skulle have købt den af mig, var selv så heldig at få en PS5 hos CDON. Så medmindre, der er en, der vil hente i Roskilde, ryger den tilbage til Elgiganten.


Jeg har en ven, der godt kunne være interesseret. Hvilken version er det? Send evt. PB :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf RadeonXRay » fre 26 mar 2021 10:58

Trekamp skrev:
enfen skrev:
enfen skrev:Har været så flink at sælge den vil en ven, der har forsøgt sig længe. Solgt til prisen vel at mærke :)

Hende, der skulle have købt den af mig, var selv så heldig at få en PS5 hos CDON. Så medmindre, der er en, der vil hente i Roskilde, ryger den tilbage til Elgiganten.


Jeg har en ven, der godt kunne være interesseret. Hvilken version er det? Send evt. PB :)


Hvis ikke Trekamp's ven vil overtage den og der er tale om en Disk-version, så kunne jeg godt tænke mig at tage til Roskilde og overtage den :D !
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf arnel925 » fre 26 mar 2021 11:08

Cdon har den på lager i digital edition til over 7000kr. Selv butikker er nu begyndt at tjene kassen på PS5. Føj

https://cdon.dk/hjemme-elektronik/plays ... -p70447633
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » fre 26 mar 2021 11:14

arnel925 skrev:Cdon har den på lager i digital edition til over 7000kr. Selv butikker er nu begyndt at tjene kassen på PS5. Føj

https://cdon.dk/hjemme-elektronik/plays ... -p70447633

Skal lige bemærkes at den ikke sælges af CDON, men af en forhandler der bruges CDon's platform. Man kunne dog godt ønske at CDON blokerede for den slags.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron