Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » tors 19 nov 2020 22:57

pibond skrev:Forbrugerombudsmanden synes basically at ordren er bekræftet når man trykker "køb":


Men du har basically accepteret Coolshops betingelser, bl.a. §2, når du krydser feltet af, inden du betaler? :)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf pibond » tors 19 nov 2020 23:00

BingoDK skrev:
pibond skrev:Forbrugerombudsmanden synes basically at ordren er bekræftet når man trykker "køb":


Men du har basically accepteret Coolshops betingelser, bl.a. §2, når du krydser feltet af, inden du betaler? :)


En butik kan skrive hvad de vil, men de kan aldrig stille forbrugeren dårligere end gældende dansk lov.
pibond
Niveau 0
 
Indlæg: 11

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » tors 19 nov 2020 23:01

Coolshop har pillet opslaget om udsolgt af deres Facebook. Sikkert fordi folk klagede for meget...
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf jevachenko07 » tors 19 nov 2020 23:02

Hahaha de postede også en unboxing her til aften, fyldt med kommentarene, søreme om alle kommentarene ikke er væk nu

Edit: de har slettet alle opslag fra i dag, damage control
jevachenko07
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kraght » tors 19 nov 2020 23:52

Andre der fik bestilt ved BR?

Jeg fik min bestilling igennem 11:58 og bekræftelse fra BR samme tid.

Tænker næsten, at det må være en af de første?
Kraght
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Nordio » fre 20 nov 2020 00:03

Kraght skrev:Andre der fik bestilt ved BR?

Jeg fik min bestilling igennem 11:58 og bekræftelse fra BR samme tid.

Tænker næsten, at det må være en af de første?



Fik en 11.57 hos BR og en hos Elgiganten også, for at være sikker...
Nordio
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Zeanix » fre 20 nov 2020 03:11

fik samme SMS fra coolshop, ved ikke helt om jeg skal annullere min ordre hos dem og kræve mine penge retur?
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » fre 20 nov 2020 05:59

https://www.bt.dk/forbrug/salling-group ... mt-skuffet

En ting er at være skuffet over ikke at få en ps5, men hende her er sgu gået til BT for at brokke sig :lol:
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » fre 20 nov 2020 07:24

BizzyVaping skrev:
En ting er at være skuffet over ikke at få en ps5, men hende her er sgu gået til BT for at brokke sig :lol:


Der var sikkert mange der som mig ikke kunne være med i første bølge af forudbestillinger fordi det lå midt i arbejdstiden. Det blev ikke til meget mere end et "øv" fra mig af den grund.

Jeg kan ikke bebrejde Salling at deres hjemmeside ikke kan klare at halvdelen af Danmark sidder og forsøger at købe den samme håndfuld fysiske genstande.
Skulle de bruge millioner på en situation der sikkert optræder med års mellemrum, og hvor profitten næppe overstiger nogle tusinde?

Business Casen er vist bedre for helt at lade være med at sælge den til release.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jables » fre 20 nov 2020 08:28

BizzyVaping skrev:https://www.bt.dk/forbrug/salling-group-i-stormvej-jeg-blev-enormt-skuffet

En ting er at være skuffet over ikke at få en ps5, men hende her er sgu gået til BT for at brokke sig :lol:

Ja, desværre Stephanie. Du havde for fede fingre, så du må lige vente på den næste sending. Christ da..

Jeg vil gerne takke Salling Group, for at min maskine med disc drev kun kostede 3999.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Dasiima » fre 20 nov 2020 09:22

Zeanix skrev:fik samme SMS fra coolshop, ved ikke helt om jeg skal annullere min ordre hos dem og kræve mine penge retur?


Du har jo næppe betalt noget endnu..
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf jevachenko07 » fre 20 nov 2020 09:35

Zeanix skrev:fik samme SMS fra coolshop, ved ikke helt om jeg skal annullere min ordre hos dem og kræve mine penge retur?

Nu kan de maks reservere penge på din konto, alt efter hvilket betalingskort du har brugt. Men de har ikke trukket nogen penge fra dig.
jevachenko07
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jake242 » fre 20 nov 2020 09:51

BizzyVaping skrev:https://www.bt.dk/forbrug/salling-group-i-stormvej-jeg-blev-enormt-skuffet

En ting er at være skuffet over ikke at få en ps5, men hende her er sgu gået til BT for at brokke sig :lol:


En god måde at slippe udenom at skulle købe en PS5 til manden... offentligt tage offer-rollen. Genialt det der!!!

Jeg vil derimod sige tak til Bilka, Føtex og Coolshop for at lade mig have forhåbningerne oppe i et par timer. Ja ind og ud af diverse kurve og ingen PS5 som slutresultat - men så fik jeg da brugt den fri-torsdag.

Jeg venter til Januar/februar og indtil da vil jeg nyde min Series X

Hold jer muntre, dem der har fået en PS5 - og til jer andre SUR RØV! :mrgreen:
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Dasiima » fre 20 nov 2020 09:58

Der går nu forlydninger på at PS5'er enten bliver stjålet før de når frem eller kassens indhold bliver byttet ud med random køkken grej, hvilket der er flere eksempler på med PS5'er købt fra Amazon. Godt nok fra UK.

Nå men Bring har endnu ikke været forbi og der er håbløst lang telefonkø, så der er tilsyneladende pres på. Begynder lat tvivle om den kommer før næste uge.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Zeanix » fre 20 nov 2020 10:27

Dasiima skrev:Der går nu forlydninger på at PS5'er enten bliver stjålet før de når frem eller kassens indhold bliver byttet ud med random køkken grej, hvilket der er flere eksempler på med PS5'er købt fra Amazon. Godt nok fra UK.

Nå men Bring har endnu ikke været forbi og der er håbløst lang telefonkø, så der er tilsyneladende pres på. Begynder lat tvivle om den kommer før næste uge.


Det er insane, det er helt vild efterspørgsel. Man skulle næsten tro at der ville gå 3år før nye konsoller kommer i butikkerne :P
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 61


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron