Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » tirs 02 feb 2021 17:16

Det er desværre nødvendigt, når bots også bliver indblandet, så snakker vi ikke 3-5 forbindelser, så snakker vi tusindvis af forbindelser.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Hades » tirs 02 feb 2021 17:35

Erroneus skrev:Held og lykke!

Elgiganten gør det via lodtrækning, man skal skrive sig op via: https://www.elgiganten.dk/cms/playstati ... ion-5-ps5/
"Skriv dig op senest onsdag 3/2 kl 21.00"


Jeg har skrevet mig op her og håber på det bedste. Det show ved Power i dag bekræftede bare at systemet modarbejder almindelige mennesker, og at de kan rende og hønse.
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg

+3

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » ons 03 feb 2021 08:37

Hades skrev:
Erroneus skrev:Held og lykke!

Elgiganten gør det via lodtrækning, man skal skrive sig op via: https://www.elgiganten.dk/cms/playstati ... ion-5-ps5/
"Skriv dig op senest onsdag 3/2 kl 21.00"


Jeg har skrevet mig op her og håber på det bedste. Det show ved Power i dag bekræftede bare at systemet modarbejder almindelige mennesker, og at de kan rende og hønse.


IMHO så er en stor del af "almindelige mennesker" allerede fravalgt nå man vælger at gøre det midt på en hverdag.
Den oprindelige første bølge var f.eks. væk læææænge før jeg fik fri. :(
Den nuværende situation med fjernundervisning og hjemmerabejde giver måske lidt flere muligheden, men alligevel...

Med en lodtrækning har man også mulighed for til en vis grad at forhindre at nogle få laver flere tusinde forsøg.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf klatzen » ons 03 feb 2021 12:28

Vreki skrev:
Hades skrev:
Erroneus skrev:Held og lykke!

Elgiganten gør det via lodtrækning, man skal skrive sig op via: https://www.elgiganten.dk/cms/playstati ... ion-5-ps5/
"Skriv dig op senest onsdag 3/2 kl 21.00"


Jeg har skrevet mig op her og håber på det bedste. Det show ved Power i dag bekræftede bare at systemet modarbejder almindelige mennesker, og at de kan rende og hønse.


IMHO så er en stor del af "almindelige mennesker" allerede fravalgt nå man vælger at gøre det midt på en hverdag.
Den oprindelige første bølge var f.eks. væk læææænge før jeg fik fri. :(
Den nuværende situation med fjernundervisning og hjemmerabejde giver måske lidt flere muligheden, men alligevel...

Med en lodtrækning har man også mulighed for til en vis grad at forhindre at nogle få laver flere tusinde forsøg.


Helt enig! Ellers skulle de gøre som Targit i USA. Simpelthen forlange at folk henter den fysisk, så man så vidt muligt sikre sig at der ikke er bare én der henter 1000 stk.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf macgyver » ons 03 feb 2021 21:47

Gade vide hvornår ps5 kommer på lager, så man bare kan kører ned og hente en i elgiganten?
macgyver
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 03 feb 2021 22:30

macgyver skrev:Gade vide hvornår ps5 kommer på lager, så man bare kan kører ned og hente en i elgiganten?

Med de forsyningsproblemer som der er pt., med alt inden for computer dele, sandsynligvis ikke før efteråret. Det er også hvad Microsoft, Sony, AMD og Nvidia melder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf enfen » tors 04 feb 2021 13:40

Jeg læste "hen over sommeren" forleden et eller andet sted.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Zeanix » tors 04 feb 2021 14:05

Intet held hos Elgiganten heller.
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Chaui » tors 04 feb 2021 14:24

Det er sku åndssvagt, har lige fået en mail om jeg desværre ikke blev udtrukket til og købe en PS5.

Jeg har på intet tidspunkt tilmeldt mig og købe en i denne omgang, da jeg allerede købt min på launch hos Elgiganten.

Så der er desværre dårlige odds for alle jer der ikke har en endnu, når alle os der har købt en hos Elgiganten automatisk er med i lodtrækningen her.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Bl0ch » tors 04 feb 2021 14:53

Chaui skrev:Det er sku åndssvagt, har lige fået en mail om jeg desværre ikke blev udtrukket til og købe en PS5.

Jeg har på intet tidspunkt tilmeldt mig og købe en i denne omgang, da jeg allerede købt min på launch hos Elgiganten.

Så der er desværre dårlige odds for alle jer der ikke har en endnu, når alle os der har købt en hos Elgiganten automatisk er med i lodtrækningen her.



Ej, det er fjollet, det undrede mig godt nok også at jeg skulle melde mig til kundeklubben igen, for at få et lod.
Hvis alle eksisterende i kundeklubben også har været med #-o . Gad vide hvad der sker hvis folk ikke claimer deres PS i dag. Om der så kommer endnu en lodtrækning eller de faktisk går i alm salg.
Bl0ch
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tors 04 feb 2021 15:10

Hvornår mon Bilka sætter deres parti til salg.? De store spillere på markedet har alle fået i den her omgang, det er kun Sallings butikker der mangler.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf RiLLeNXD » fre 05 feb 2021 13:06

Elgiganten skriver på deres instragram, at ca 300 vindere ikke benyttede sig af linket igår, så der vil blive trukket nye vindere idag kl 12:30. Man modtager en mail hvis man har vundet, og hvis ikke modtager man ingen mail.
RiLLeNXD
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+5

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf klatzen » tirs 09 feb 2021 13:02

Så blev det endelig min tur til at få fat i en, der kommer fredag fra Fætter br! Wuhuu!

Rygtet siger at Salling group modtager en endnu større sending senere der sættes til salg omkring d. 26 februar. Så man kan med fordel holde øje der omkring :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf salboy » tirs 09 feb 2021 13:34

salboy
Niveau 4
 
Indlæg: 472


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Racermus » tirs 09 feb 2021 13:37

Jeg får én i min kurv hos både bilka og føtex, men den vil ikke dirigere mig videre fra levering...
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron