Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » fre 18 sep 2020 10:17

Jeg har betalt og den er under min side på Elgiganten, men jeg har stadig ikke fået ordrebekræftelse på mail.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » fre 18 sep 2020 10:18

Min mente fejl, men jeg har fået en ordrebekræftelse...
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » fre 18 sep 2020 10:19

Min står som ikke leveret men har betalings id og er under min side i ordrehistorik.. mon ikke ordrebekræftelse så kommer :)
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » fre 18 sep 2020 10:23

Nå Power kunne den også forudbestilles hos så nu har jeg forudbestilling ude hos begge butikker.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » fre 18 sep 2020 10:42

OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Dasiima » fre 18 sep 2020 10:57

OmarE skrev:Det her gør mig så arrig
https://www.dba.dk/andet-playstation-5- ... 071112826/


Jeg foreslår at vi alle byder på den. Selvfølgelig med et beløb langt under 4000.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kutaro » fre 18 sep 2020 11:20

Fik bestilt fra El Giganten, har ikke fået ordrebekræftelse, men har fået en Ordrekvittering + at den står i min ordre historik.
Og som den nu står som udsolgt på deres hjemmeside, kan jeg ikke forstille mig andet end at jeg får den til launch.
Held og lykke til alle andre der stadig leder.
Kutaro
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Slagelse


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » fre 18 sep 2020 11:23

Kutaro skrev:Fik bestilt fra El Giganten, har ikke fået ordrebekræftelse, men har fået en Ordrekvittering + at den står i min ordre historik.
Og som den nu står som udsolgt på deres hjemmeside, kan jeg ikke forstille mig andet end at jeg får den til launch.
Held og lykke til alle andre der stadig leder.


Min står også under min ordrehistorik og betaling gik også igennem, men jeg har ligesom dig heller ikke modtaget mail på ordresbekræftelse. Den kom til gengæld med det samme fra power. Så hvis ikke min bror vil have nummer 2 såfremt begge går igennem, så skal jeg nok skrive på pslife så der er en herinde fra der kan hente den til det jeg gav for den :) ingen overpriser her !
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund

+3

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » fre 18 sep 2020 11:40

Dasiima skrev:
OmarE skrev:Det her gør mig så arrig
https://www.dba.dk/andet-playstation-5- ... 071112826/


Jeg foreslår at vi alle byder på den. Selvfølgelig med et beløb langt under 4000.


https://www.dba.dk/andet-5-perfekt-hej- ... 071114821/

:twisted: :roll:

Så har han ikke engang brugt tid på at finde det rigtige billed. :shock:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » fre 18 sep 2020 11:50

Slimjay DK skrev:
https://www.dba.dk/andet-5-perfekt-hej- ... 071114821/

:twisted: :roll:

Så har han ikke engang brugt tid på at finde det rigtige billed. :shock:


Det er jo til grin, jeg anmeldte den selvom det ikke bryder nogle regler.

Jeg indrømmer da gerne at jeg har forudbestilt den flere steder for at være på den sikre side. Hvis jeg ender med at få mere end en så sælger jeg den videre til en af mine venner, eller herinde, til normal prisen.

Edit: Nu blev annoncen fjernet :lol:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kutaro » fre 18 sep 2020 11:52

crimbz skrev:
Kutaro skrev:Fik bestilt fra El Giganten, har ikke fået ordrebekræftelse, men har fået en Ordrekvittering + at den står i min ordre historik.
Og som den nu står som udsolgt på deres hjemmeside, kan jeg ikke forstille mig andet end at jeg får den til launch.
Held og lykke til alle andre der stadig leder.


Min står også under min ordrehistorik og betaling gik også igennem, men jeg har ligesom dig heller ikke modtaget mail på ordresbekræftelse. Den kom til gengæld med det samme fra power. Så hvis ikke min bror vil have nummer 2 såfremt begge går igennem, så skal jeg nok skrive på pslife så der er en herinde fra der kan hente den til det jeg gav for den :) ingen overpriser her !


Når betalingen er gået igennem, ville det sku være mærkeligt hvis det ikke går igennem.


Er der nogen som har fået Ordrebekræftelse fra elgiganten, eller er det kun Ordrekvittering ?
Kutaro
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Slagelse


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » fre 18 sep 2020 11:55

Plejer man ikke først at modtage ordrebekræftelsen, når ordren er pakket/afsendt? Det står der i hvert fald i ordrekvitteringen og kan se at det har været sådan på mine tidligere ordrer.

"Bindende ordrebekræftelse/faktura sendes til dig, når din ordre er færdigbehandlet og betalt."
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kutaro » fre 18 sep 2020 11:58

BingoDK skrev:Plejer man ikke først at modtage ordrebekræftelsen, når ordren er pakket/afsendt? Det står der i hvert fald i ordrekvitteringen og kan se at det har været sådan på mine tidligere ordrer.

"Bindende ordrebekræftelse/faktura sendes til dig, når din ordre er færdigbehandlet og betalt."


Jo, det er jeg ret sikker på.
Så nu er det bare at vente til november.
Kutaro
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Slagelse


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » fre 18 sep 2020 12:11

Yep du får første bekræftelsen der :) Min står som accepteret hos Coolshop så kom så November!
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » fre 18 sep 2020 16:13

Nogen der ved hvad pointen er i det 3D pulse headset?

Var hele pointen i den tempest engine ikke at det skulle virke på alle højtalere og hovedtelefoner?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron