Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf eldodeldo » man 28 sep 2020 10:08

Hvordan kan føtex have den mens alle andre steder viser udsolgt :D?
Billede
eldodeldo
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: Skanderborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » man 28 sep 2020 16:22

eldodeldo skrev:Hvordan kan føtex have den mens alle andre steder viser udsolgt :D?


De har vel bare ikke sat et maks antal og tager alle de bestillinger der måtte komme. Måske med vilje måske ved en fejl.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » man 28 sep 2020 17:42

eldodeldo skrev:Hvordan kan føtex have den mens alle andre steder viser udsolgt :D?


Der er nok ikke så mange der tænker "Føtex" når de leder efter elektronik.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Deezoned » man 28 sep 2020 21:07

Virker lidt mystisk at Føtex stadig skulle have garanteret forudbestillingslager nu ... Bilka er løbet tør, og mon ikke de kommer fra samme indkøbsafdeling?
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » man 28 sep 2020 22:27

Deezoned skrev:Virker lidt mystisk at Føtex stadig skulle have garanteret forudbestillingslager nu ... Bilka er løbet tør, og mon ikke de kommer fra samme indkøbsafdeling?


På den anden side så ser jeg tit at varer på tilbud i Bilkas avis ikke er på tilbud i Føtex, og omvendt
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf HrDanish » tirs 29 sep 2020 00:48

Deezoned skrev:Virker lidt mystisk at Føtex stadig skulle have garanteret forudbestillingslager nu ... Bilka er løbet tør, og mon ikke de kommer fra samme indkøbsafdeling?


Sådan set ikke.

Ja de tilhører sammen koncern og har samme grossist, og det er naturligvis denne der står for indkøb af PS5. Men da de samtidig er 2 forskellige forretningskæder har de hver deres deres indkøbsafdelingen der bestiller varer fra grossisten for at sikre hver kæde har de varer de skal bruge.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf ShadowFlame » tirs 29 sep 2020 18:26

Jeg hører at det pt. sendes mails is til købere af launch ps5 konsoler det for besked på de ikke når at få dem i år. Åbenbart er Sony ved at sende besked ud til forhandlerne hvor mange de rent faktisk kommer til at modtage. Det er specifikt i England de skriver om.
Det er godt nok problematisk og jeg håber ikke det rammer Danmark.
ShadowFlame
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Silkeborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » tirs 29 sep 2020 18:44

ShadowFlame skrev:Jeg hører at det pt. sendes mails is til købere af launch ps5 konsoler det for besked på de ikke når at få dem i år. Åbenbart er Sony ved at sende besked ud til forhandlerne hvor mange de rent faktisk kommer til at modtage. Det er specifikt i England de skriver om.
Det er godt nok problematisk og jeg håber ikke det rammer Danmark.


Har læst om det i UK, og det handlede primært om at nogle forhandlere ikke havde sat et loft på hvor mange pre-order man tog imod
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » tirs 29 sep 2020 19:26

ShadowFlame skrev:Jeg hører at det pt. sendes mails is til købere af launch ps5 konsoler det for besked på de ikke når at få dem i år. Åbenbart er Sony ved at sende besked ud til forhandlerne hvor mange de rent faktisk kommer til at modtage. Det er specifikt i England de skriver om.
Det er godt nok problematisk og jeg håber ikke det rammer Danmark.


Det er Shopto der har taget pre-orders i en evighed.

Man kunne skrive sig op som interesseret derinde for flere måneder siden. De havde så fået flere "interesserede" end de fik konsoller, men har alligevel taget imod bestilling fra alle "interesserede" og derefter fra alle andre der eller måtte have lyst.

Så de er endt med en overflod af pre-orders og får ikke særligt mange konsoller. Det er IKKE et generelt problem med Ps5 pre-orders da de fleste sider ikke har solgt mere end de har fået besked på de ville modtage
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » tirs 29 sep 2020 20:26

BizzyVaping skrev:
ShadowFlame skrev:Jeg hører at det pt. sendes mails is til købere af launch ps5 konsoler det for besked på de ikke når at få dem i år. Åbenbart er Sony ved at sende besked ud til forhandlerne hvor mange de rent faktisk kommer til at modtage. Det er specifikt i England de skriver om.
Det er godt nok problematisk og jeg håber ikke det rammer Danmark.


Det er Shopto der har taget pre-orders i en evighed.

Man kunne skrive sig op som interesseret derinde for flere måneder siden. De havde så fået flere "interesserede" end de fik konsoller, men har alligevel taget imod bestilling fra alle "interesserede" og derefter fra alle andre der eller måtte have lyst.

Så de er endt med en overflod af pre-orders og får ikke særligt mange konsoller. Det er IKKE et generelt problem med Ps5 pre-orders da de fleste sider ikke har solgt mere end de har fået besked på de ville modtage


Tænker ihvertfald ikke det er noget vi ser i Danmark, der ligner det mere livrem og seler princippet.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Volpi » ons 30 sep 2020 08:28

Har forudbestilt på dustin og har i den forbindelse fået en ordrebekræftelse, men kan se pengene ikke er trukket.
Det forstod jeg de blev ellers?
Hvordan skal jeg tolke status så?

Min tanke er om jeg skal ligge en bestilling andet sted istedet så
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » ons 30 sep 2020 08:57

Volpi skrev:Har forudbestilt på dustin og har i den forbindelse fået en ordrebekræftelse, men kan se pengene ikke er trukket.
Det forstod jeg de blev ellers?
Hvordan skal jeg tolke status så?

Min tanke er om jeg skal ligge en bestilling andet sted istedet så

Ifølge gældende lovgivning må man først hæve pengene når varen er afsendt.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jake242 » ons 30 sep 2020 14:16

at Dustin ikke overholder gældende lovgivning kommer sgu ikke som en overraskelse - de har i flere omgange nægtet at sælge varer til nedsat pris på trods af at deres prisrobot fuckede op - og man havde en orderbekræftelse. Jeg handler ikke ved dem mere på grund af deres svinestreger.
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » ons 30 sep 2020 14:17

Jake242 skrev:at Dustin ikke overholder gældende lovgivning kommer sgu ikke som en overraskelse - de har i flere omgange nægtet at sælge varer til nedsat pris på trods af at deres prisrobot fuckede op - og man havde en orderbekræftelse. Jeg handler ikke ved dem mere på grund af deres svinestreger.


Jeg tror du misforstår indlægget. De har netop IKKE trukket pengene.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Volpi » ons 30 sep 2020 18:22

OmarE skrev:
Volpi skrev:Har forudbestilt på dustin og har i den forbindelse fået en ordrebekræftelse, men kan se pengene ikke er trukket.
Det forstod jeg de blev ellers?
Hvordan skal jeg tolke status så?

Min tanke er om jeg skal ligge en bestilling andet sted istedet så

Ifølge gældende lovgivning må man først hæve pengene når varen er afsendt.


Ja det ved jeg, men jeg synes at have læst de faktisk trak med det samme.

Nå men jeg må se hvad der sker så
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster