Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » fre 18 sep 2020 16:30

Jeg tænker pointe er at have et headset som matcher designet med PlayStation 5 :)
De nuværende headset de har, er også med 3D lyd.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » fre 18 sep 2020 17:12

Erroneus skrev:Jeg tænker pointe er at have et headset som matcher designet med PlayStation 5 :)
De nuværende headset de har, er også med 3D lyd.


Er de nuværende ikke bare virtual surround? Troede det 3D halløj skulle være noget nyt?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » fre 18 sep 2020 17:43

BizzyVaping skrev:
Erroneus skrev:Jeg tænker pointe er at have et headset som matcher designet med PlayStation 5 :)
De nuværende headset de har, er også med 3D lyd.


Er de nuværende ikke bare virtual surround? Troede det 3D halløj skulle være noget nyt?



sådan havde jeg også forstået det, taget fra sonys hjemmeside

Specially designed to take advantage of the PS5's 3D Audio features, the Pulse 3D headset will "put you at the center of immersive soundscapes where it feels as if the sound comes from every direction".
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » fre 18 sep 2020 19:00

Fair nok, den havde jeg ikke fanget. Men lad os se hvor meget det holder vand, eller om det bare er PR snak. Fordi hvis tempest engine også skulle fungere på ikke specielle headsets eller højtalere, så virker det måske bare som en god salgstale, ud over matchende design :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » fre 18 sep 2020 19:06

darkandel skrev:
BizzyVaping skrev:
Erroneus skrev:Jeg tænker pointe er at have et headset som matcher designet med PlayStation 5 :)
De nuværende headset de har, er også med 3D lyd.


Er de nuværende ikke bare virtual surround? Troede det 3D halløj skulle være noget nyt?



sådan havde jeg også forstået det, taget fra sonys hjemmeside

Specially designed to take advantage of the PS5's 3D Audio features, the Pulse 3D headset will "put you at the center of immersive soundscapes where it feels as if the sound comes from every direction".


Er det ikke binaural lyd? Fidusen er ( så vidt jeg ved) at det efterligner den måde dine ører fysisk behandler lydbølger, og dermed kan give en 3d oplevelse med kun to lydkilder.

Ligesom vi ikke har behov for ører hele vejen rundt om hovedet for at kunne retningsbestemme lyd :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » lør 19 sep 2020 04:30

Vreki skrev:
Er det ikke binaural lyd? Fidusen er ( så vidt jeg ved) at det efterligner den måde dine ører fysisk behandler lydbølger, og dermed kan give en 3d oplevelse med kun to lydkilder.

Ligesom vi ikke har behov for ører hele vejen rundt om hovedet for at kunne retningsbestemme lyd :D


Jo det er også sådan jeg mindes at have læst det da tempest blev annonceret. Dengang sagde de så at det ville virke på alt uden man skulle have noget specielt setup eller udstyr. Jeg forstod ikke hvordan det skulle virke, men sony påstod dengang at det ville virke på alle hørebøffer og selv på indbyggede tv højtalere
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » man 21 sep 2020 11:36

Jeg kaster stadig lidt op over, at Dualsense koster 699 kr. Det er lige 2100 kr. oven i.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » man 21 sep 2020 13:18

Megajohn skrev:Jeg kaster stadig lidt op over, at Dualsense koster 699 kr. Det er lige 2100 kr. oven i.


Du behøves vel ikke købe dem hos Elgiganten, Coolshop har dem til 579.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » man 21 sep 2020 13:42

Moods skrev:
Megajohn skrev:Jeg kaster stadig lidt op over, at Dualsense koster 699 kr. Det er lige 2100 kr. oven i.


Du behøves vel ikke købe dem hos Elgiganten, Coolshop har dem til 579.


Amazon.de har dem også til ca. den pris.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » man 21 sep 2020 21:41

Tak! Det er mere rimeligt.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tirs 22 sep 2020 17:18

Har lige skrevet med en Power chatkonsulent, og der fik jeg at vide at de sender de forudbestilte PS5 1-2 dage efter de får dem på lager, som er den 18/11.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Unklemac » tirs 22 sep 2020 21:55

Hvis nogen fortryder, eller har lavet en forudbestilling for meget, så over tager jeg gerne og giver en mønt for besværet. Jeg kom desværre forsent ud :-)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » ons 23 sep 2020 13:31

Så er prisen også lige steget hos Bilka. Den står til 4199 nu
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » ons 23 sep 2020 13:34

og så kan man se Xboxen (som ligger i samme udenlandske valutapris) stadigvæk koste 3899. Sikkert nordiske film som er for dovne til at melde en officiel dansk pris ud igen.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf HrDanish » ons 23 sep 2020 19:23

Jeg ville gerne have PS5 til releasen, men har valgt at vente og se tiden an. Der er alligevel ikke nogle af de spil der udkommer til opstart jeg er desperat efter at få.
Som det ser ud lige nu er det kun Morales og AC valhalla samt Cyberpunk 2077 og opdatering til Marvels avengers der virkelig lokker og siden jeg allerede kan spille Avengers på min PS4, Morales ikke er et fuldt spil og jeg stadig ikke har haft tid til at færdig gøre Witcher 3 eller overhovedet begynde på AC Odyssey så kan det virkelig ikke retfærdige gøre de priser.

Og så mangler jeg stadig at tage mig sammen til at sætte mig ind i hvilket type fjernsyn jeg skal investere i så jeg faktisk har et der kan køre 4k :oops:
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster