Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » tors 19 nov 2020 16:57

khede skrev:
BizzyVaping skrev:
khede skrev:Off topic, nogen der ved om man kan bruge sit ps plus abo fra ps4 til ps5, min registrerer ikke rigtigt at jeg har over et år igen.


Det kan du.

Giver den fejl når du prøver at gå online eller?


Den forslår bare jeg køber ps+ som om jeg ikke har det


Underligt, det burde virke.

Det er jo forbundet til din profil og ikke selve konsollen. Det kan måske tænkes der er problemer med serverne pt.

Prøv at at gå ind i "manage membership" og se hvad den siger (Går ud fra det stadig er muligt at tjekke på Ps5)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tors 19 nov 2020 17:36

FUCK jeg hader GLS, de siger at de ikke når det i dag. Chaufføren er en afløser og han har ikke nået det. De vil se om det er muligt for at afhente på deres depot i Taastrup!! Altså hvad fanden tror i jeg betaler 59kr for? Jeg er rasende!
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » tors 19 nov 2020 17:49

OmarE skrev:FUCK jeg hader GLS, de siger at de ikke når det i dag. Chaufføren er en afløser og han har ikke nået det. De vil se om det er muligt for at afhente på deres depot i Taastrup!! Altså hvad fanden tror i jeg betaler 59kr for? Jeg er rasende!


Er også begyndt at tvivle på Bring får min frem i dag. Ombestilte levering til Silvan da det var deres nærmeste pakkeshop, og Silvan lukker om 2 timer nu.

Kan selvfølgeligt være den allerede ligger ved Silvan og bare ikke er scannet endnu, men uanset hvad har jeg mistet håbet for i dag :?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » tors 19 nov 2020 18:10

Jeg har heller ikke fået min endnu fra Bring..

Rettelse: Den kom lige ind ad døren nu
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » tors 19 nov 2020 18:29

Posten kom med min fra Bilka i frokostpausen, men jeg har ikke haft mulighed for at pakke den ud før nu :)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf sebQbe » tors 19 nov 2020 20:01

Hmm, ingen bekræftelse på mail fra Coolshop endnu. Min ordre gik igennem 14.21. Jer der har modtaget bekræftelse, bestilte i så m. diskdrev eller digital edt?
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Lynggaard CR » tors 19 nov 2020 20:10

sebQbe skrev:Hmm, ingen bekræftelse på mail fra Coolshop endnu. Min ordre gik igennem 14.21. Jer der har modtaget bekræftelse, bestilte i så m. diskdrev eller digital edt?


Bestilte med diskdrev. Og jeg fik min bekræftelse 15:02.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Unklemac » tors 19 nov 2020 20:14

Hold op et cirkus med at få en ekstra chance i dag for PS5 #-o . Er i samme båd med nogle af jer der ikke kom videre end leverings mulighed på bilka.dk, selv efter at trykke på den knap i 25 minutter :^o [-X

Heldigvis har jeg min skytsengel @thomsen83 :mrgreen: overgivet mig hans meget tidlige Dustin preorder, som vi venter svar på. De har godt nok issues, så håber bare på at de får den sendt inden midt december, for gik med troen om at jeg var sikret end til weekenden.

Noget positivt er selvfølgelig denne tråd hvor man får alles oplevelser =D> :mrgreen:

Håber i er glade for den, jer der har modtaget den i dag :wink:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Dasiima » tors 19 nov 2020 20:46

Nogen der har modtaget med Bring her til aften?
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf j.rath » tors 19 nov 2020 20:50

Coolshop har netop annulleret min ordre.

Kære kunde
Som beskrevet i vores annoncering af det ekstra parti PS5 maskiner der var til salg i dag, var det først til mølle på de 250 stk. vi kunne få ekstra fra Sony. Mange mange tusinde kunder gik ind samme minut og bestilte. Systemet har nu tildelt de 250 første og desværre var din ordre ikke blandt disse. Vi har derfor annulleret din anmodning. Vi håber der kommer flere på lager inden jul. Vi anbefaler dig at tilmelde dig vores nyhedsbrev, da vi sender e-mail straks vi har flere på lager. Beklager meget vi ikke har kunne skaffe flere fra Sony i denne omgang.
Rigtig god aften
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf pibond » tors 19 nov 2020 20:51

Coolshop har netop sendt en SMS om at min ordre fra i dag er annulleret, da jeg åbenbart alligevel ikke var en af de 250 første.

Min ordre har stadigvæk status="Accepteret", og når titlen på ordrebekræftigelsesmailen var "Alt er godt. Læn dig blot tilbage." ved jeg snart ikke hvad man skal tænke...

Er der andre der har fået sådan en SMS? Det virker ret useriøst, især når de intet nævnte om det på Facebook heller i.f.m. deres post om at der var udsolgt.
pibond
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jb » tors 19 nov 2020 20:53

Også her. Så man beholder ikke engang sin ordre som jeg forstår det. Så vi skal sidde og slås med systemet endnu engang når de på et tidspunkt åbner op for bestilling igen.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Lynggaard CR » tors 19 nov 2020 20:54

Ja, jeg fik netop den samme besked. Tænkte nok at det var for godt til at være sandt, at jeg skulle have fået fat i en midt i alt det kaos.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » tors 19 nov 2020 20:57

Bestilte også en til min bror fra Coolshop med ordrebekræftelse accepteret og det hele, men jeg har fået samme sms. Hold kæft hvor nederen, han blev mega glad, da jeg fortalte ham, at jeg havde sikret en til os begge.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf pibond » tors 19 nov 2020 20:59

Er der nogen der ved om det samme skete med de oprindelige forudbestillinger fra Coolshop?

Det er forøvrigt ret snedigt at mailen ikke direkte bruger ordet "ordrebekræftelse", men i stedet teksten "tusind tak for din ordre, der nu er gået igennem" der juridisk ikke er det samme, men som de fleste nok vil tolke som en bekræftigelse.
pibond
Niveau 0
 
Indlæg: 11


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron