Forum

Playstation Now

Generelt snak om Playstation og services.

Playstation Now

Indlægaf HEADSTAR » ons 19 aug 2020 23:37

Har alle fået en gratis prøvetid på en uge.
Der er dukket en funktion op på skærmen som ser ud til at give mig adgang til en uge.
Det undre mig lidt da jeg allerede sidste år brugte min gratis prøvetid. Tror det var 14 dage vi fik da Playstation Now dukkede op.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2589


Re: Playstation Now

Indlægaf snoopy » tors 20 aug 2020 07:05

Jeg havde 30 dage gratis sidste år, og jeg har også fået en besked om 7 ekstra dage.
snoopy
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Roskilde

+1

Re: Playstation Now

Indlægaf HEADSTAR » tors 20 aug 2020 15:34

snoopy skrev:Jeg havde 30 dage gratis sidste år, og jeg har også fået en besked om 7 ekstra dage.


Super :D
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2589


Re: Playstation Now

Indlægaf HrDanish » tors 20 aug 2020 19:40

Jeg har ikke brugt de 30 dages prøvetid endnu så ingen besked her om at jeg nu har 37 dage :lol:

Men giver god mening hvis de giver 7 dage til dem der har prøvet tidligere og er hoppet fra, i håbet om at man nu prøver og tager nogle måneder oven i.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Playstation Now

Indlægaf HEADSTAR » fre 21 aug 2020 13:39

Jeg skal da have kikket på Controll.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2589


Re: Playstation Now

Indlægaf HEADSTAR » man 26 apr 2021 14:43

Nu er der 7 dages gratis Playstation Now.
Det er nu jeg vælger at abonnere fast på Playstation Now simpelthen fordi jeg lige skiftede hotspot. Nu går det stærkt at download Playstation Now spilne. Og håber Lag er væk.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2589


Re: Playstation Now

Indlægaf Marddos » tors 06 maj 2021 15:16

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad forskellen på PS+ og PS Now er? Er det ene overflødigt, hvis man har det andet?

Gad godt spille Sly Cooper spillene (synes jeg så de lå på PS Now).
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Playstation Now

Indlægaf Chaui » tors 06 maj 2021 19:26

PS Now kræver et abonnement for og spille deres katalog.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Playstation Now

Indlægaf Marddos » tirs 11 maj 2021 23:07

Tak!

Jeg har lige snuppet en prøveperiode på 7 dage for at teste det af, men får fejlkode CE-110856-1 pga. min netværksforbindelse. Dette sker både med og uden kabel.. er der nogle særlige krav for, at jeg rent faktisk kan bruge det? Jeg har en 200/50 Mbit forbindelse og normalt kører alt helt fint, hvor vi uden problemer også kan være mange enheder på samtidigt.
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Playstation Now

Indlægaf HEADSTAR » tors 08 jul 2021 11:05

Red Dead Redemption 2 er dukket op.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2589


Re: Playstation Now

Indlægaf HEADSTAR » fre 30 jul 2021 09:56

Jeg er igang med at downloade Red Dead Redemption 2 og har fundet andet jeg gerne vil spille. Men begge spil har en udløbs dato og vil i følge Sony blive fjernet.
Men når jeg nu downloader spilne kan jeg så stadig spille spilne selv om at spilne bliver fjernet fra Playstation Now.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2589


Re: Playstation Now

Indlægaf pandekage » fre 30 jul 2021 10:07

Nej, så snart spillene forsvinder fra PSNow kan du ikke længere spille dem. På samme måde som de spil du får med PS+ også forsvinder når du ikke længere abonnere på det.
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Playstation Now

Indlægaf HEADSTAR » fre 30 jul 2021 11:59

pandekage skrev:Nej, så snart spillene forsvinder fra PSNow kan du ikke længere spille dem. På samme måde som de spil du får med PS+ også forsvinder når du ikke længere abonnere på det.


Øv, jeg har ca 3 måneder til at spille Red Dead Redemption men det kommer da til at knibe med Worldwar Z som faktisk er rigtig godt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2589



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster