Forum

PlayStation 5 - Debattråd

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » man 23 nov 2020 17:27

Lupimotion skrev:Jeg var simpelthen den heldige vinder af Danmarks første PS5 der krævede reparation. Fik den på release og satte den til.
Ét minut efter at være blevet tændt fryser billedet kortvarigt og jeg får sort skærm, med lyd der spiller i et sekund hvert halve minut. Alt troubleshooting er forsøgt og maskinen blev fredag morgen sendt til Sony og jeg er nu i venteposition på ubestemt tid. Så helt igennem dårlig oplevelse jeg har haft.


Det er sgu surt, men der vil jo desværre altid være nogen, som viser sig at være defekte :cry:
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » tirs 24 nov 2020 06:55

Jeg håber snart der kommer nyt angående AMD's svar på DLSS.

Det ville være den største gamechanger i nogen konsol generation, hvis det rent faktisk kommer til at virke på de nye konsoller.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf thomsen83 » tirs 24 nov 2020 14:42

Er der nogen som skulle kende længden af det HDMI kabel der følger med til PS5? synes ikke jeg kan finde den oplysning nogen steder.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » tirs 24 nov 2020 15:47

thomsen83 skrev:Er der nogen som skulle kende længden af det HDMI kabel der følger med til PS5? synes ikke jeg kan finde den oplysning nogen steder.

1,5 meter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Vreki » tirs 24 nov 2020 17:55

Jeg har lige modtaget mit kamera-adapter.
Der går nok lidt tid før jeg skal bruge det, men nu er jeg da sikker på at have det :)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » tirs 24 nov 2020 22:42

Vreki skrev:Jeg har lige modtaget mit kamera-adapter.
Der går nok lidt tid før jeg skal bruge det, men nu er jeg da sikker på at have det :)

Yeah landede også her. Sjov størrelse, kunne godt tænke mig se nogle skille den af og hvad der præcis sidder inde i :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf OmarE » ons 25 nov 2020 10:30

Erroneus skrev:
Vreki skrev:Jeg har lige modtaget mit kamera-adapter.
Der går nok lidt tid før jeg skal bruge det, men nu er jeg da sikker på at have det :)

Yeah landede også her. Sjov størrelse, kunne godt tænke mig se nogle skille den af og hvad der præcis sidder inde i :)


Hvem blev det sendt med?
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » ons 25 nov 2020 11:08

OmarE skrev:
Erroneus skrev:
Vreki skrev:Jeg har lige modtaget mit kamera-adapter.
Der går nok lidt tid før jeg skal bruge det, men nu er jeg da sikker på at have det :)

Yeah landede også her. Sjov størrelse, kunne godt tænke mig se nogle skille den af og hvad der præcis sidder inde i :)


Hvem blev det sendt med?

Postnord vil jeg skyde på, da den bare lå i min postpasse som brev. Kom fra Tyskland af, via Deutsche Post.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf OmarE » ons 25 nov 2020 11:19

Fedt! Gider sgu sidde og vente på endnu et bud, der skal levere en pakke. :lol:
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » ons 25 nov 2020 16:33

Er der nogen som har kunne finde detajler om den nye System Update som er kommet i dag?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Briixx » ons 25 nov 2020 16:38

BizzyVaping skrev:Er der nogen som har kunne finde detajler om den nye System Update som er kommet i dag?


Ved ikke om du har fundet svar andetsteds, men: https://www.playstation.com/en-us/suppo ... -software/
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23

+1

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » ons 25 nov 2020 16:41

Briixx skrev:
BizzyVaping skrev:Er der nogen som har kunne finde detajler om den nye System Update som er kommet i dag?


Ved ikke om du har fundet svar andetsteds, men: https://www.playstation.com/en-us/suppo ... -software/


Nå øv bare en stabilitets update. Håbede lige på de havde låst op for VRR :?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » ons 25 nov 2020 16:48

Omend nogle pænt vigtige rettelser:
An issue where installed disc versions of games were sometimes deleted was resolved.

An issue that prevented the PS5 wireless controller from being charged while in rest mode when connected to the PS5's front side USB Type-A port using the USB cable included with some PS5 consoles was resolved.

Jeg tænker VRR og ny funktionalitet kommer, når de lige har fået rettet de værste bugs.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » ons 25 nov 2020 17:01

Erroneus skrev:Omend nogle pænt vigtige rettelser:
An issue where installed disc versions of games were sometimes deleted was resolved.

An issue that prevented the PS5 wireless controller from being charged while in rest mode when connected to the PS5's front side USB Type-A port using the USB cable included with some PS5 consoles was resolved.

Jeg tænker VRR og ny funktionalitet kommer, når de lige har fået rettet de værste bugs.


Ja de lyder da vigtige nok, selvom jeg dog ikke har oplevet nogen af delene. De burde dog udsende en patch der tilføjer en meter til det medfølgende USB-C kabel :lol: (Jeg forstår ikke hvorfor de altid smider så korte oplader kabler med til konsoller :) )

Må indrømme jeg er ret forundret over VRR ikke er aktiveret fra start, da det trods alt er en standard HDMI 2.1 feature. Jeg kan slet ikke gennemskue hvad deres tankegang har været på det punkt.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » ons 25 nov 2020 17:23

BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron