Forum

PlayStation 5 - Debattråd

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » tors 26 aug 2021 12:19

Megajohn skrev:Horizon får opgradering til 60 fps.

Fedt mand. Glæder mig til at få gang i det også nu.

Og en overraskende kort ventetid til Forbidden West. 18 februar.

Good times ahead!


Jeg synes nu mere det er overraskende, at der er så længe til release af horizon 2. Det skulle jo have været ude i år.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Megajohn » tors 26 aug 2021 13:35

Nok bare fordi jeg havde forventet længere forsinkelse.

Men ja, det er da surt det ikke blev klar til i år.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » tors 26 aug 2021 20:36

Megajohn skrev:Nok bare fordi jeg havde forventet længere forsinkelse.

Men ja, det er da surt det ikke blev klar til i år.


Det er lidt noget øv, for der er vel ikke andre Ps5 eksklusive resten af året? Er GodOfWar ikke også blevet udskudt til 2022 eller husker jeg forkert?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » tors 26 aug 2021 22:41

BizzyVaping skrev:
Megajohn skrev:Nok bare fordi jeg havde forventet længere forsinkelse.

Men ja, det er da surt det ikke blev klar til i år.


Det er lidt noget øv, for der er vel ikke andre Ps5 eksklusive resten af året? Er GodOfWar ikke også blevet udskudt til 2022 eller husker jeg forkert?

God of War er også først 2022 ja.

Deathloop og Kena: Bridge of Spirits udkommer i år.
Deathloop er naturligvis "kun" eksklusivt for et år.

Ellers står den på "remakes" Death Stranding Director's Cut og Ghost Of Tsushima Director's Cut.

Personligt med den mængde af spil der udkommer her i efteråret, gør det mig ikke det store, at skulle vente til februar med Horizon, men naturligvis ærgerligt hvis man havde set meget frem til det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » fre 27 aug 2021 07:30

Erroneus skrev:
BizzyVaping skrev:
Megajohn skrev:Nok bare fordi jeg havde forventet længere forsinkelse.

Men ja, det er da surt det ikke blev klar til i år.


Det er lidt noget øv, for der er vel ikke andre Ps5 eksklusive resten af året? Er GodOfWar ikke også blevet udskudt til 2022 eller husker jeg forkert?

God of War er også først 2022 ja.

Deathloop og Kena: Bridge of Spirits udkommer i år.
Deathloop er naturligvis "kun" eksklusivt for et år.

Ellers står den på "remakes" Death Stranding Director's Cut og Ghost Of Tsushima Director's Cut.

Personligt med den mængde af spil der udkommer her i efteråret, gør det mig ikke det store, at skulle vente til februar med Horizon, men naturligvis ærgerligt hvis man havde set meget frem til det.


Ja jeg får da sikkert også nok at se til med FarCry6 og Battlefield 2042, men havde nu håbet på at kunne gå i gang med horizon 2 også.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Dasiima » ons 08 sep 2021 18:11

Nogen der ved hvad tid Sony's præsentation af kommende PS5 titler starter i morgen dansk tid?
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BingoDK » ons 08 sep 2021 18:56

Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+2

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Megajohn » fre 10 sep 2021 09:59

Det er altså et solidt line-up, der er i vente.

Ser virkelig frem til Spiderman 2 og Wolverine.... og God of War..... og Gran Turismo (old school is back).... og remake af KOtOR... og Bloodhunt....
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » fre 10 sep 2021 12:03

Megajohn skrev:Det er altså et solidt line-up, der er i vente.

Ser virkelig frem til Spiderman 2 og Wolverine.... og God of War..... og Gran Turismo (old school is back).... og remake af KOtOR... og Bloodhunt....


KOTOR var nærmest højdepunktet på showet for mig. Glæder mig virkeligt til at spille det med up to date grafik. Jeg ser dog også rigtigt meget frem til GOW, Wolverine, Spiderman 2 og Forsaken.

Uncharted Legacy of thieves på Ps5 ville jeg også gerne spille, men nægter simpelthen at betale for det igen. Jeg er desværre sikker på det ikke bliver en gratis update. Jeg er faktisk ret sikker på det nok ikke engang bliver muligt at opdatere og at man skal købe spillet igen til fuld pris.
Senest rettet af BizzyVaping fre 10 sep 2021 13:39, rettet i alt 1 gang.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BingoDK » fre 10 sep 2021 12:15

Mon ikke, der er en opgraderingsmulighed, ellers skyder Sony sig endnu mere i fødderne.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » fre 10 sep 2021 12:33

BingoDK skrev:Mon ikke, der er en opgraderingsmulighed, ellers skyder Sony sig endnu mere i fødderne.


Jeg har bare på fornemmelsen, at der ville have været en tekst ala "free upgrade for current owners" til sidst, hvis det var tilfældet. At de så også har pakket det som et "nyt" spil lugter bare af, at de vil have penge igen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » fre 10 sep 2021 14:16

De har jo allerede udtalt at spil der både udkommer til PS4 og PS5, får en 10$ opgradering, så mon ikke det bliver en 15-20$ opgradering.

Naturligvis er der risikoen for de pakker det ind som et helt nyt spil, og sælger pakken med begge spil til f.eks. 40$, nu må vi se, det er sony :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BingoDK » fre 10 sep 2021 15:03

Erroneus skrev:De har jo allerede udtalt at spil der både udkommer til PS4 og PS5, får en 10$ opgradering, så mon ikke det bliver en 15-20$ opgradering.

Naturligvis er der risikoen for de pakker det ind som et helt nyt spil, og sælger pakken med begge spil til f.eks. 40$, nu må vi se, det er sony :)


Ja, det tror jeg også bliver vejen frem, og havde folk virkelig troet at Sony gav PS5-upgrades på relativt gamle spil væk gratis?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » fre 10 sep 2021 16:18

BingoDK skrev:
Erroneus skrev:De har jo allerede udtalt at spil der både udkommer til PS4 og PS5, får en 10$ opgradering, så mon ikke det bliver en 15-20$ opgradering.

Naturligvis er der risikoen for de pakker det ind som et helt nyt spil, og sælger pakken med begge spil til f.eks. 40$, nu må vi se, det er sony :)


Ja, det tror jeg også bliver vejen frem, og havde folk virkelig troet at Sony gav PS5-upgrades på relativt gamle spil væk gratis?


Det har de da gjort med alle indtil Ghost of Tsushima. (Og med det kom de med en temmeligt dårlig undskyldning for hvorfor det var nødvendigt at tage penge for det med lige det spil)

Horizon Zero Dawn har næsten lige fået en gratis opdatering og uncharted 4 er da kun få måneder ældre.
Senest rettet af BizzyVaping fre 10 sep 2021 16:22, rettet i alt 2 gange.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » fre 10 sep 2021 16:21

Erroneus skrev:De har jo allerede udtalt at spil der både udkommer til PS4 og PS5, får en 10$ opgradering, så mon ikke det bliver en 15-20$ opgradering.

Naturligvis er der risikoen for de pakker det ind som et helt nyt spil, og sælger pakken med begge spil til f.eks. 40$, nu må vi se, det er sony :)


Ja men den måde de fremlagde det, lød det til at være spil som udkom på samme tid til Ps4 og Ps5 og ikke gamle spil som bare opdateres til Ps5.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster