Forum

High-end Headset PS5

Generelt snak om Playstation og services.

High-end Headset PS5

Indlægaf Kimosabe » man 23 nov 2020 11:24

Hej med jer

Så kom jeg igang med PS5, men må erkende at mit ASTRO A50 2nd gen ikke er optimalt til brug. Så skal jeg indsætte en halvdyr HDMI splitter til optisk lyd, som ikke lever op til nyeste standard.

Jeg har været ovenud tilfreds med mit ASTRO headset, lyden er formidabel, og mute funktion ved at køre mikrofonen op er også en god feature.

Men jeg må indse at jeg skal have nyt, og jeg tror ikke Sonys eget er helt nok. Så jeg har googlet alverdens test osv. Men jeg synes ikke jeg finder en klar kandidat hvis man vil have noget der minder om ASTROs lydkvalitet.

Jeg vil være meget taknemmelig for inputs :D
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: High-end Headset PS5

Indlægaf Clausenfahc » man 23 nov 2020 16:49

Kender ikke lige dit mærke og lydenkvsliteten. Men jeg har steelseries artic pro wireless og er meget tilfreds med dem syntes også lyden er super i dem har haft de seneste 2 udgaver af den trådløse og de spiller Max og deres service er vildt gode
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia

+1

Re: High-end Headset PS5

Indlægaf Kimosabe » tirs 24 nov 2020 09:18

Er der noget med at styringen af chat/game volume forholdet ikke virker på ps5 ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: High-end Headset PS5

Indlægaf thomsen83 » tirs 24 nov 2020 12:24

Ja den virker ikke, fordi PS lydstyring overtager når de ryger i den. Jeg har Arctic 7 selv, og ligesom ovenstående er jeg osse rigtig godt tilfreds.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

Re: High-end Headset PS5

Indlægaf makzed » fre 25 dec 2020 21:34

Er i samme både som tråde starteren. Også med samme astro headset
Har også brugt oceaner af tid på nettet og er kommet frem til ar det bedste der er lige nu er


Steelseries Arctis 7P Headset
makzed
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: High-end Headset PS5

Indlægaf RSkaanning » lør 26 dec 2020 12:46

Jeg står også lidt i samme problem. Jeg har Turtle Beach Elite 800 til ps4 pro. Det virker som sagt ikke 100% på ps5.

Jeg har kigget på:
Sennheiser GSP 670
Turtle Beach Stealth 700 Gen 2
Billede
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster