Forum

TV bord eller ophæng?

Generelt snak om Playstation og services.

TV bord eller ophæng?

Indlægaf HrDanish » man 14 dec 2020 02:03

Nu endte jeg med at købe mig et lg-oled55cx6la til Black friday, ud fra de mange anbefalinger her på siden, men grundet travlhed på arbejdet er det først nu at jeg rigtig har tid til at lege med den.

Mit nuværende tv-bord er vist lige lille nok til den. Nu står jeg så og overvejer om jeg skal ud og have et nyt tv-bord den kan stå på eller om jeg skal forsøge mig et ophæng. Kan også se at hvis den skal stå på et bord anbefaler de at den skal hænges fast i væggen med kæder, hvilket måske gør at jeg læner mig mere op at et ophæng når alligevel der skal bores i væggen.

Hvad gør i andre og hvorfor?

Nogle der kan anbefale et godt bord eller ophæng som man nemt kan dreje med da jeg ofte skifter mellem sofaen og sofastolen efter behov.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: TV bord eller ophæng?

Indlægaf BizzyVaping » man 14 dec 2020 04:12

HrDanish skrev:Nu endte jeg med at købe mig et lg-oled55cx6la til Black friday, ud fra de mange anbefalinger her på siden, men grundet travlhed på arbejdet er det først nu at jeg rigtig har tid til at lege med den.

Mit nuværende tv-bord er vist lige lille nok til den. Nu står jeg så og overvejer om jeg skal ud og have et nyt tv-bord den kan stå på eller om jeg skal forsøge mig et ophæng. Kan også se at hvis den skal stå på et bord anbefaler de at den skal hænges fast i væggen med kæder, hvilket måske gør at jeg læner mig mere op at et ophæng når alligevel der skal bores i væggen.

Hvad gør i andre og hvorfor?

Nogle der kan anbefale et godt bord eller ophæng som man nemt kan dreje med da jeg ofte skifter mellem sofaen og sofastolen efter behov.


Min ene står på en stor kommode tror jeg det hedder, i stuen. Endte med at blive stilt der da den lige er høj nok til at en 2 årig ikke kan nå skærmen og sætte fingre eller slå på den :lol:

Den anden hænger på væg i soveværelset.

Jeg foretrækker faktisk kommoden, da den er dyb nok til at der er rigeligt plads bag tvet, så Ps5en kan stå bag tvet hvor man ikke ser den.

Jeg har aldrig hørt om anbefalingen med at sætte kæder i væggen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: TV bord eller ophæng?

Indlægaf Clausenfahc » lør 19 dec 2020 13:12

Mit 65” hænger på væggen og det udefra der er det mest sikkert i forhold til unger ;) og så er ledninger og det hele gemt i et møbel der også hænger på væggen hvor højtaler forstærker etc. Har selv bygget noget lig med denne https://www.av-connection.dk/?PNo=UN-GM ... rnEALw_wcB og bare til den lille pris af 1000kr ;)
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia


Re: TV bord eller ophæng?

Indlægaf Chaui » lør 19 dec 2020 15:23

Det ser helt klart pænest ud og hænge dem på væggen efter min smag. Mange år siden jeg har brugt et tv møbel. Tænker du kan købet et ophæng for 2-300kr fra av connection

Gå efter en af dem der får den så tæt på væggen det er muligt.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron