Forum

Spørgsmål ang en ps4 og en Ps5 i familien

Generelt snak om Playstation og services.

Spørgsmål ang en ps4 og en Ps5 i familien

Indlægaf glazzy » ons 16 jun 2021 10:11

Hej alle

Jeg har endelig fået fingre i en Ps5 og nu skal knægten have den gamle ps4. Og her dukker så et par spørgsmål op.

Kan man spille online på begge konsoller samtidig, altså dele Psplus abonnement?

Han har hidtil spillet på mit psn id, så hvis han skal have sit eget skal jeg vel lyve om hans alder? Og kan han stadig spille online så? Og jeg går ud fra hans gemte spil går tabt ved skift til eget psn id. Han spiller gta, fortnite og rocket league.

Jeg spiller en del FIFA, mit sidste spørgsmål går på om jeg kan lave en ny bruger ved ea og starte forfra uden at lave nyt psn id?

På forhånd tak
glazzy
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Spørgsmål ang en ps4 og en Ps5 i familien

Indlægaf BizzyVaping » ons 16 jun 2021 12:44

Bare sæt din ps+ profil til at have din ps5 som primær ps5, og hans ps4 som primær ps4. Så kan samtlige profiler i har på de 2 konsoller bruge ps+ fra den ene konto. Både din og hans nye konto vil kunne være online samtidig.

Savegames kan ikke rykkes imellem kontoer.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Spørgsmål ang en ps4 og en Ps5 i familien

Indlægaf Erroneus » tors 17 jun 2021 16:28

glazzy skrev:Jeg spiller en del FIFA, mit sidste spørgsmål går på om jeg kan lave en ny bruger ved ea og starte forfra uden at lave nyt psn id?

Desværre ikke. Du skal have fat i EA for at knytte en ny PSN bruger til din EA konto, men de advarer også at du vil tabe din fremgang.

Enten så skal knægten af en ny PSN konto og så må han starte forfra eller så skal han forsætte lidt tid endnu, men problemet bliver jo kun større og større.

Ang. det med at lyve med alderen, så ja det kan det være nødvendigt, ellers vil man ikke have adgang til nogle spil. Husk at noter den falske fødselsdato ned, hvis du en dag skal have brug for at genskabe kontoen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Spørgsmål ang en ps4 og en Ps5 i familien

Indlægaf glazzy » tors 17 jun 2021 22:07

Ok, tusind tak for svar :)

Jeg tror jeg vil lave en konto til ham når der kommer nyt GTA, det er der han står til at miste mest fremgang pt. Så må vi deles om min så længe

God aften :)
glazzy
Niveau 0
 
Indlæg: 7

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 20 gæster