Erroneus skrev:Desværre ikke. Man skal hen over DC udgaven, for at få PS5 funktionalitet.
Dasiima skrev:Det koster 150kr for at opgradere fra PS4 til PS5 DC udgaven
Dasiima skrev:Det koster 150kr for at opgradere fra PS4 til PS5 DC udgaven
Slimjay DK skrev:Dasiima skrev:Det koster 150kr for at opgradere fra PS4 til PS5 DC udgaven
Det er ikke korrekt. du kan upgrade fra PS4 til PS4 Directors cut for 150 kr og derfra upgrade til PS5, hvilket koster 79 kr ekstra.![]()
Som jeg har læst det, så kan du gøre fra ingame menu'en. eller du kan gøre det hele i et hug med upgraden til 219 kr.
Det ville havde været rart med en 79 kr's PS4 til PS5 update uden DLC.
Cena skrev:Er glad for jeg er førstegangs køber af spillet da jeg med vilje sprang over på PS4 for at få den bedste oplevelse. Jeg kommer til at give 449kr for DC og det synes jeg er en helt fair pris i forhold til længden på spillet.
DOA missede desværre morgenlevering som ellers var lovet, så må vente med at prøve til weekenden eller mandag.
palawan skrev:Købte netop Death Stranding billigt til PS4 forleden, da jeg gerne ville spille det på PS5, og syntes PS5 upgraden var super fair i pris (når den kommer).
Jeg købte Ghost of Tsushima til PS4 release, og har måske spillet et par timer, men lagde det væk, da jeg forventede, at der kom en PS5 upgrade. Jeg gider dog ikke betale yderligere dkk. 219,- oveni. Så bliver det simpelthen for dyrt, uagtet du får flere timers nyt content med.
BizzyVaping skrev:palawan skrev:Købte netop Death Stranding billigt til PS4 forleden, da jeg gerne ville spille det på PS5, og syntes PS5 upgraden var super fair i pris (når den kommer).
Jeg købte Ghost of Tsushima til PS4 release, og har måske spillet et par timer, men lagde det væk, da jeg forventede, at der kom en PS5 upgrade. Jeg gider dog ikke betale yderligere dkk. 219,- oveni. Så bliver det simpelthen for dyrt, uagtet du får flere timers nyt content med.
Ps4 versionen er også allerede patchet til Ps5, så den kører 1800p/60fps. Så det eneste du reelt får i Ps5 opdateringen er en smule højere opløsning (2160p) og haptic feedback
Så er der godt nok også 3D lyd, men ifølge anmeldelser skulle det af den ene eller anden grund ikke fungere særligt godt i Ghost of tsushima
Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster