Forum

Snydt af Coolshop

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Snydt af Coolshop

Indlægaf Moods » fre 12 nov 2021 17:53

Jeg smed bare en sur email og en 1 stjernet anmeldelse på Trustpilot, så fik jeg mine point tilbage igen.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Snydt af Coolshop

Indlægaf BizzyVaping » lør 13 nov 2021 08:07

Moods skrev:Jeg smed bare en sur email og en 1 stjernet anmeldelse på Trustpilot, så fik jeg mine point tilbage igen.


Det er lidt utroligt hvor meget butikkerne går op i de trustpilot anmeldelser :lol:
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Snydt af Coolshop

Indlægaf Maethiel » søn 14 nov 2021 00:48

Det er til gengæld sørgeligt at man er nødt til den slags, for at de opfører sig som de burde fra starten. God kundeservice er svær at finde hos Coolshop...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Snydt af Coolshop

Indlægaf Maethiel » fre 19 nov 2021 19:09

Nå, var åbenbart stadig tilmeldt Coolshops nyhedsbrev, for jeg fik et tilbud på et spil. (normlapris 599, tilbud 399).

Jeg følger linket, fordi det er et spil jeg har kig på. Prisen er stadig 599 på deres side.

Bruger så 1,5 time med kundechat og på mail, for til sidst at få at vide at "dem der skal have med den slags at gøre, er taget hjem, og kommer først mandag".

Jeg bliver så rasende at jeg beder dem slette min bruger og slette ALT information osv om mig. Det gik til gengæld stærkt, det tog under 1 minut, så de skal da trods alt have point for "kundeservice" ;)

Tænk at man er så dum at hoppe på deres "tilbud", selv efter alle ens træls oplevelser. Nu er min bruger heldigvis ikke eksisterende, og mail er afmeldt. Vildt at den biks stadig eksisterer.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Snydt af Coolshop

Indlægaf BizzyVaping » ons 24 nov 2021 14:38

Så en Coolshop reklame tidligere på på en eller anden side. En masse vare i et størrelsesforhold hvor man nærmest ikke kunne se hvad det var og med "Black friday" i store bogstaver og så coolshops navn/logo.

Den ene vare der fyldte det hele/var i fokus, var en PS5 konsol. Det er da på grænsen til falsk reklame. De mere end antyde da med sådan et billede, at de vil have Ps5 på tilbud på black friday.

Gad vide hvor mange der klikker derind kun pga det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Snydt af Coolshop

Indlægaf Maethiel » tors 25 nov 2021 03:01

Jeg venter med spænding på en "operation x"-like udsendelse, hvor der fokuseres på deres "kundeservice" og "prisgaranti/prismatch".

De sender jo også rask væk mails ud med tilbud, som så ikke eksisterer når man følger linket, og kontakter man "kundeservice", får man en arrogant medarbejder som mildest talt er ligeglad.

Man kan jo håbe de går konkurs...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron