Forum

Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Generelt snak om Playstation og services.

Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Indlægaf palawan » tors 11 nov 2021 13:28

Da jeg er pænt træt af Coolshop, men gerne let vil kunne afsætte de spil, som jeg er færdige med, er der da nogle, som kender til et fornuftigt alternativ til Coolshop´s Tradeshop?

Gerne et hvor du ikke bliver bundet op på en eller anden pseudo valuta, hvor man med argumentation i dette, så kan tilsidesætte gældende regler for on-line salg!
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Indlægaf Moods » tors 11 nov 2021 15:45

Tror desværre ikke der er noget alternativ i DK :( Troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg savner Gamestop.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+2

Re: Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Indlægaf Racermus » tors 11 nov 2021 16:04

https://www.nintendopusheren.dk/ men tror kun det fungerer med at troppe op i butikken
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Indlægaf BizzyVaping » tors 11 nov 2021 18:58

Moods skrev:Tror desværre ikke der er noget alternativ i DK :( Troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg savner Gamestop.


Plejede de ikke give 20-30kr for spil man indleverede få dage efter release? :D
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Indlægaf Erroneus » fre 12 nov 2021 11:08

Nah, ikke mindre det var Fifa eller Call of Duty man kom ind med. Gamestop havde mange glimrende indbytningstilbud, hvor de gav en pæn sjat for spillene og ofte kunne man få nye spil til meget lave penge sammen med de tilbud. Ud over det, så havde de altid gode tilbud når der kom nyt hardware ud. Jeg syntes det var ærgerligt at Gamestop ikke kunne overleve, jeg kan godt forstå de ikke kunne, fordi de var for dyre med deres normale priser, men deres trade-ins var glimrende.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Indlægaf Cena » fre 12 nov 2021 11:48

Erroneus skrev:Nah, ikke mindre det var Fifa eller Call of Duty man kom ind med. Gamestop havde mange glimrende indbytningstilbud, hvor de gav en pæn sjat for spillene og ofte kunne man få nye spil til meget lave penge sammen med de tilbud. Ud over det, så havde de altid gode tilbud når der kom nyt hardware ud. Jeg syntes det var ærgerligt at Gamestop ikke kunne overleve, jeg kan godt forstå de ikke kunne, fordi de var for dyre med deres normale priser, men deres trade-ins var glimrende.


Jeg mindes de gamle dage hvor man kom med 2 sløje titler og fik et nyt spil til peanuts. Det var fandme tider! Det er efterhånden mange år siden snart. Det var tilbage på Xbox 360...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Alternativ til Coolshop´s Tradeshop

Indlægaf BizzyVaping » fre 12 nov 2021 13:13

Erroneus skrev:Nah, ikke mindre det var Fifa eller Call of Duty man kom ind med. Gamestop havde mange glimrende indbytningstilbud, hvor de gav en pæn sjat for spillene og ofte kunne man få nye spil til meget lave penge sammen med de tilbud. Ud over det, så havde de altid gode tilbud når der kom nyt hardware ud. Jeg syntes det var ærgerligt at Gamestop ikke kunne overleve, jeg kan godt forstå de ikke kunne, fordi de var for dyre med deres normale priser, men deres trade-ins var glimrende.


Ok kan bare huske de havde det rygte, at de intet gav for tingene. Jeg har aldrig selv byttet noget derinde, og har faktisk kun været i en Gamestop butik en enkelt gang, da Skyrim udkom. Gamestop var den eneste butik der hvor jeg boede, hvor det ikke var udsolgt.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster