Erroneus skrev:For ca. 70$ milliarder https://news.microsoft.com/features/mic ... ry-device/
Det bringer mange spørgsmål. Hvor mange titler vil de køre eksklusive, man har svært ved at se de vil gøre Call of Duty til en Xbox/PC eksklusiv titel.
Vil de virkelig bringe alle nye spil fra dem til gamepass. Er det nu, vi begynder at høre om Gamepass igen til andre platforme, fordi det begynder næsten snart at give mening, hvis de kan få lov.
Erroneus skrev:"Microsoft plans to keep making some of Activision’s games for PlayStation consoles but will also keep some content exclusive to Xbox"
I følge Bloomberg https://www.bloomberg.com/news/articles ... aming-deal
Erroneus skrev:Ja uden tvivl, Microsoft skal dog passe på med at tage for meget væk. Naturligvis har de ret til det, sådan virker det når man køber rettighederMen det kan på et tidspunkt give lidt bagslag, som ikke virker til at passe ind med Microsoft's nuværende filosofi.
Jeg tror faktisk at netop Call of Duty ikke vil gå eksklusivt. Cold War og Vanguard var de 2 bedst sælgende spil for 2021, jeg tror netop det, gør de ikke går eksklusive. Men de går nok gamepass, hvilket også er vildt.
Megajohn skrev:Power move udover alle grænser.
Jeg kan snart ikke se, hvorfor jeg snart behøver købe spil, når keg har Game Pass. Der er alt for mange fede titler at gå igang med, og de nye kommer jo snart i en lind strøm day one. Jeg har i forvejen ikke ret meget tid til alle de spil.
Og det fact at hele familien kan bruge det til multiplayer uden at skulle købe 4 versioner af samme spil.
For satan Sony er heldige/dygtige at de laver så forbandet gode ekslusiver og har VR. Ellers var der ikke ret mange grunde til at eje en ps5.
Vanvittige tider.
khede skrev:Megajohn skrev:Power move udover alle grænser.
Jeg kan snart ikke se, hvorfor jeg snart behøver købe spil, når keg har Game Pass. Der er alt for mange fede titler at gå igang med, og de nye kommer jo snart i en lind strøm day one. Jeg har i forvejen ikke ret meget tid til alle de spil.
Og det fact at hele familien kan bruge det til multiplayer uden at skulle købe 4 versioner af samme spil.
For satan Sony er heldige/dygtige at de laver så forbandet gode ekslusiver og har VR. Ellers var der ikke ret mange grunde til at eje en ps5.
Vanvittige tider.
Ro på, man kunne også spørge hvad det skulle gøre ved Playstation at COD røg, ja der ryger nogle spillere til Xbox med de er stadig ikke i nærheden af de spil som Playstation har i deres lineup. Så ro på, men håber da det skubber til Playstation og deres kommende klon af ps+ og ps now så det kommer til at ligne gamepass
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster