Forum

Udmelding om PSlife.dk

Generelt snak om Playstation og services.

Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Morten Skou » søn 26 jun 2022 19:06

Hey alle sammen.

Som et par af jer allerede har bemærket, så har Palle, der har fungeret som redaktør på PSlife.dk i den seneste håndfuld år, valgt at stoppe sine skriblerier for PSlife.dk. Jeg fik det selv at vide for et stykke tid siden, men har på grund af nogle personlige årsager desværre ikke haft mulighed for at melde ud om det før nu.

Først og fremmest, så vil jeg sige stort tak til Palle, det kræver nemlig en hel del tid og arbejde at køre så hårdt på med det redaktionelle indhold, som han har gjort igennem tiden. Palle startede, som I måske eller måske ikke ved, som skribent og sidenhen redaktør på Xboxlife.dk. =D>

Efter en del år så overtog han tjansen med at være redaktør på PSlife.dk tilbage i 2017. Igennem tiden er det blevet til hele 2516 nyheder, 355 anmeldelser og 12 artikler alene på PSlife.dk. Det synes jeg er nogle enormt flotte tal. Jeg ønsker ham alt muligt held og lykke fremover hos Gamereactor.

Desværre betyder Palles exit også, at jeg bliver nødt til at finde ud af hvad der så skal ske med PSlife.dk. Interessen for den type community, som vi har dannet rammen for i 18 år, mildest talt er dalende i og med at folk nemt kan finde ligesindede på andre services som YouTube, Facebook, Discord og andre sociale medier.

Indtil videre kommer PSlife.dk til at køre videre, dog uden daglige nyhedsopdateringer og anmeldelser. Når jeg engang ved hvad der skal ske med siden, så kommer der nærmere udmelding om det. Skulle du sidde og have lyst til, at være med til at køre siden videre, så tag selvfølgelig gerne fat i mig :wink:

God sommer alle sammen :)

/Skou
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828

+12

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf armorking » man 27 jun 2022 08:59

respekt til Palle for al den tid han brugte på siden , stort tak herfra
og du ønskes held og lykke :)
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf thomsen83 » man 27 jun 2022 10:15

Kunne det ikke være en ide at kigge ind i den transformation? Altså flytte mere af trafikken over på FB etc. og så lad pslife.dk danne rammen for artiklerne? Netop facebook siden har jo kun ageret spejl og det er jo lidt ærgerligt.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Cena » man 27 jun 2022 10:16

Held og lykke til Palle! Et flot stykke arbejde du har lavet herinde :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf HEADSTAR » man 27 jun 2022 12:43

Tak for ulejligheden Palle.

Tja, det er bare så pinligt at være en af de eneste der prøver at holde liv i siden.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Erroneus » man 27 jun 2022 14:29

HEADSTAR skrev:Tak for ulejligheden Palle.

Tja, det er bare så pinligt at være en af de eneste der prøver at holde liv i siden.

Det er bestemt ikke pinligt, det er super fedt!

Som selv meget aktiv bruger førhen og næsten pensioneret skribent/anmelder herinde, har jeg selv svært ved at slippe forummet, men min begrænset mængde af fritid gør desværre at jeg ikke når det store.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+3

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf BizzyVaping » man 27 jun 2022 17:23

Erroneus skrev:
HEADSTAR skrev:Tak for ulejligheden Palle.

Tja, det er bare så pinligt at være en af de eneste der prøver at holde liv i siden.

Det er bestemt ikke pinligt, det er super fedt!

Som selv meget aktiv bruger førhen og næsten pensioneret skribent/anmelder herinde, har jeg selv svært ved at slippe forummet, men min begrænset mængde af fritid gør desværre at jeg ikke når det store.


Trist.

Jeg regnede lidt med at der ville komme en udmelding om, at du tog over efter Palle. Det kan jeg dog næsten regne ud ikke bliver tilfældet så.

Håber da ikke siden helt dør. Af alle de gamle forums jeg har brugt igennem tiden, er det nærmest kun Pslife og HOL som stadig kører den dag i dag.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+3

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf klatzen » ons 21 sep 2022 12:42

Noget nyt med fremtiden Morten?
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Racermus » tors 22 sep 2022 08:18

Jeg fik da helt glippet denne udmelding i min ferie.. Nå men det er ejg ked af Palle, men dog også noget man kunne se komme. Jeg var storbruger på xboxlife.dk, og er os daglig bruger på pslife for skal lige tjekke om der er sket noget nyt. Selvfølgelig kedeligt at der ikke kommer nyheder længere, men tjekker da stadig når folk skriver herinde.
Så bliv endelig ved med det. Jeg laver gerne opslag om hvad det næste PS+ kommer til at være hver måned. Så må i andre evt. bidrage med anmeldelser af spil i spiller? :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Cena » tors 22 sep 2022 13:14

Jeg kigger også stadig ind med jævne mellemrum for at se om der sker noget spændende i forum :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf HrDanish » tors 22 sep 2022 23:03

Ja det er en skam hvis forummet skulle helt forsvinde, det er det eneste forum jeg besøger, selv om jeg ikke altid er super aktiv med skrivningen.

Jeg kan også fint hjælpe Racermus med at smide et opslag op om psplus spillene eller hvis jeg lige skulle falde over en stor nyhed, men der går lidt for lang tid imellem at jeg får spillet til at jeg ville kunne bidrage med anmelderser (Hvis i da ikke vil have dem 1 år+ efter de er udkommet :lol: )
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Racermus » fre 23 sep 2022 09:50

HrDanish skrev:Ja det er en skam hvis forummet skulle helt forsvinde, det er det eneste forum jeg besøger, selv om jeg ikke altid er super aktiv med skrivningen.

Jeg kan også fint hjælpe Racermus med at smide et opslag op om psplus spillene eller hvis jeg lige skulle falde over en stor nyhed, men der går lidt for lang tid imellem at jeg får spillet til at jeg ville kunne bidrage med anmelderser (Hvis i da ikke vil have dem 1 år+ efter de er udkommet :lol: )


Hehe en 1 år gammel andmeldelse af et spil er bedre end ingen andmeldelser :lol:
Jeg hiver os stadig 1-2 år gamle spil frem når tiden er til det, for at gå igang med dem fordi jeg har hørt godt om dem. :D
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf HEADSTAR » fre 23 sep 2022 13:11

Kan huske Ps3fan som hade mulighed for at vi kunne uploade vores egen anmeldelse af spil. Kunne man ikke gøre det samme her?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Dasiima » fre 23 sep 2022 15:32

Hvorfor ikke omdanne det til en 100% forum-baseret platform uden nyheder, anmeldelser osv. Det er vel primært bruger-interaktion der holder liv i siden.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+4

Re: Udmelding om PSlife.dk

Indlægaf Erroneus » fre 23 sep 2022 17:12

Morten har lidt travlt pt. Men jeg skal nok smide jeres beskeder videre, så må vi lige se hvornår han får tid til at kigge forbi.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron