Forum

PlayStation Plus mister kunder.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PlayStation Plus mister kunder.

Indlægaf Erroneus » tirs 01 nov 2022 20:33

Det var vel lidt at forvente oven på Corona, hvor alle digitale services så et kæmpe boost, men nu har folk andet at lave, samt en lidt hårdere økonomi.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: PlayStation Plus mister kunder.

Indlægaf HEADSTAR » ons 02 nov 2022 09:45

Erroneus skrev:Det var vel lidt at forvente oven på Corona, hvor alle digitale services så et kæmpe boost, men nu har folk andet at lave, samt en lidt hårdere økonomi.


Især hvor der gik sport i at sortere i sine abonnenter for at spare penge, er der nok røget nogle stykker.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: PlayStation Plus mister kunder.

Indlægaf ThePatriot » lør 05 nov 2022 14:05

... men de tjener flere penge, fordi mange har opgraderet til Extra eller Premium.
ThePatriot
Niveau 0
 
Indlæg: 39

+1

Re: PlayStation Plus mister kunder.

Indlægaf Maethiel » man 20 feb 2023 05:37

Jeg har ps+, da jeg spiller online, men, jeg nægter kategorisk at være en del af en tjeneste hvor jeg "lejer" spil, så længe de insisterer på bare at fjerne dem som det passer dem.

Hvis de på et tidspunkt laver EN tjeneste, hvor jeg kan betale for et kæmpe katalog af spil, og den er statisk i forhold til at de aldrig FJERNER spil, men kun tilføjer løbende, så er jeg frisk.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: PlayStation Plus mister kunder.

Indlægaf klatzen » man 20 feb 2023 10:23

Har også kun ps plus for at kunne spille online men har aldrig benyttet mig af deres inkluderede spil. Der er bare noget over at eje spillende 100% selv. Men synes nu ordningen kan være fin for dem der gerne vil have lidt mere variation og måske gerne vil prøve spillende af først. :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: PlayStation Plus mister kunder.

Indlægaf Vreki » man 20 feb 2023 18:12

Maethiel skrev:Jeg har ps+, da jeg spiller online, men, jeg nægter kategorisk at være en del af en tjeneste hvor jeg "lejer" spil, så længe de insisterer på bare at fjerne dem som det passer dem.

Hvis de på et tidspunkt laver EN tjeneste, hvor jeg kan betale for et kæmpe katalog af spil, og den er statisk i forhold til at de aldrig FJERNER spil, men kun tilføjer løbende, så er jeg frisk.


Jeg ser det lidt som Netflix. Nej, du har ikke kontrol over udvalget, men der er relativt stort katalog af spil som man kan prøve gratis. Nogle af dem vil vise sig at være guldkorn, og andre ville man normalt have købt men opdager nu at de ikke er pengene værd.

Og hvis der så er nogen man absolut må eje, så kan man snuppe dem når der er udsalg.

Jeg har "Ekstra" abonnementet og er egenligt nogenlunde tilfreds. Det er kun 300 kr oven det basale abonnement som man skal have hvis man vil spille online.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google [Bot] og 9 gæster