Forum

PSVR 2 pris og dato

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » tors 16 feb 2023 15:37

Sony PlayStation VR2: the Digital Foundry hardware review
https://www.eurogamer.net/digitalfoundr ... are-review

"Wrapping up this review, it's clear that PlayStation VR2 is an impressive package. It competes with more expensive PC headsets in terms of specs, it's far more comfortable to use than PSVR1 and has a lot of potential."

"If you were a PSVR player and you're looking for the next step, the new hardware delivers in spades. This is a vastly superior VR experience that brings all the advances seen in other areas of the market to PS5, along with some key improvements including a phenomenally good HDR OLED screen."

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » tors 16 feb 2023 15:43

https://www.eurogamer.net/horizon-call- ... -the-psvr2

"In flat-screen, Call of the Mountain would have been nothing more than a forgettable spin-off with a limited appeal to anyone but the core Horizon fans who know the difference between a Nora and an Oseram. With the addition of PSVR2 though, Horizon Call of the Mountain becomes a remarkable spectacle that anyone can enjoy. Sure the mechanics and story are lacking at times, but none of that is going to matter so much when you get to experience the intoxicating views this world has to offer. "
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » tors 16 feb 2023 16:43

Det vælter ud med anmeldelser, som roser hardware til skyerne. Kvaliteten er helt i toppen pga. den høje opløsning, den glimrende sort der kan blive helt sort og med HDR support, samt eye-tracking fungerer fantastisk. Ikke nok med det, så er PSVR 2 mere behagelig at have på end PSVR 1, og den var endda et af de mere behagelig VR headset at bruge.

Controllerne er glimrende, de minder meget om hvad man har set før til PC, men det virker og det virker godt.

Puha, jeg er klar til på onsdag :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » man 20 feb 2023 01:06

Har forudbestilt Cosmonious High, Kayak VR: Mirage, Moss and Moss: Book II Bundle, Tentacular og Demeo. Alle havde forudbestillings tilbud, så det skulle udnyttes.

Har øje på Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge, The Last Clockwinder, Pistol Whip, After the Fall, Song in the Smoke, The Walking Dead: Saints & Sinners - Chapter 2 og Gran Turismo 7, men det bliver nok først på tilbud, og Townsmen VR skal have et lidt større tilbud end det har nu :)

What the Bat bliver helt sikkert købt på onsdag også, har Horizon Call of the Mountain sammen med headsettet, og får gratis opgraderinger til No Man’s Sky, The Walking Dead: Saints & Sinners - Chapter 1, Beat Saber (måske), Job Simulator og Vacation Simulator. Køber billige opgraderinger til Tetris Effect Connected, Thumper og Rez Infinite.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » tirs 21 feb 2023 15:12

Så er det landet, har desværre en milliard ting jeg skal nå i dag, men kan forhåbenligt nå at lege med det i aften

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+3

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Slimjay DK » tirs 21 feb 2023 16:42

En feature jeg var glad for på det gamle VR, var muligheden for at se 3D Blu-ray. Men 3D blu-ray kan desværre ikke afspilles på en PS5.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Dental Floss » tirs 21 feb 2023 18:39

@Erroneus hvor har du købt det?
Jeg har forudbestilt ved Elmutanten, men det lader til at de først har tænkt sig at levere det til weekenden.
Uden at have undersøgt det, havde jeg nok forventet, at de ville sende det så jeg kunne modtage det på dagen (i morgen).
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » tirs 21 feb 2023 19:51

Ang. 3D - Det kan være vi ser det tilføjet, nu hvor 3D har et lille bitte comeback med Avatar 2, når den engang lander på blu-ray.

@Dental: Coolshop
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf RadeonXRay » ons 22 feb 2023 09:43

Dental Floss skrev:@Erroneus hvor har du købt det?
Jeg har forudbestilt ved Elmutanten, men det lader til at de først har tænkt sig at levere det til weekenden.
Uden at have undersøgt det, havde jeg nok forventet, at de ville sende det så jeg kunne modtage det på dagen (i morgen).


Jeg har selv bestilt fra Elgiganten (lige omkring da de åbnede for pre-orders)

Stod til levering d. 24 i laaaang tid, men fik sms i går om at den er på vej og kan forvente at modtage den senere i dag.
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » ons 22 feb 2023 13:38

VR2 Sense Opladnings stationen kan nu fås både hos Power og Elgiganten til 369 kr.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Dental Floss » ons 22 feb 2023 22:15

RadeonXRay skrev:
Dental Floss skrev:@Erroneus hvor har du købt det?
Jeg har forudbestilt ved Elmutanten, men det lader til at de først har tænkt sig at levere det til weekenden.
Uden at have undersøgt det, havde jeg nok forventet, at de ville sende det så jeg kunne modtage det på dagen (i morgen).


Jeg har selv bestilt fra Elgiganten (lige omkring da de åbnede for pre-orders)

Stod til levering d. 24 i laaaang tid, men fik sms i går om at den er på vej og kan forvente at modtage den senere i dag.

Jeg var lidt for hurtigt ude med høtyven. Jeg har modtaget det i dag og prøvet Kayak meget kort. Det virker nu meget godt selvom jeg åbenbart mangler lidt hånd/øje koordinering....
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Erroneus » ons 22 feb 2023 22:39

Jeg prøvede et race i Kayak, okay jeg er tydeligvis ude af form med de muskler der skal bruges til det, var jo mega hårdt :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Moods » fre 24 feb 2023 11:10

Så er mit Call of the Mountain bundle på vej og så samlede jeg lige Moss 1+2 bundle op på PS Store :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Moods » fre 24 feb 2023 11:46

Er der nogen af jer der har fundet et sted hvor charging station er på lager?
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Moods » fre 24 feb 2023 18:39

Nå ser ud til Bilka og Power har dem på lager online, dog ikke i deres butikker.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster