klatzen skrev:Har længe gået og overvejet den, men frygten for en skod batteri tid har afholdt mig lidt. Nu kan jeg dog læse den ser ud til at kunne holde i en 6 timer, hvilket er helt fint, da jeg sjældent spiller så længe ad gangen alligevel.
Maethiel skrev:klatzen skrev:Har længe gået og overvejet den, men frygten for en skod batteri tid har afholdt mig lidt. Nu kan jeg dog læse den ser ud til at kunne holde i en 6 timer, hvilket er helt fint, da jeg sjældent spiller så længe ad gangen alligevel.
Det er mig ubegribeligt at det er så svært at lave en controller med længere batteritid![]()
Min Macbook Air (M2 2022 modellen), kan holde batteri ved surfing og streaming i 14+ timer. (den er opgivet til 18 timers batteri).
Det er altså en hel computer med en stor skærm som holder så længe.
Så burde man dælme også kunne lave en controller, som holder lige så længe
Maethiel skrev:klatzen skrev:Har længe gået og overvejet den, men frygten for en skod batteri tid har afholdt mig lidt. Nu kan jeg dog læse den ser ud til at kunne holde i en 6 timer, hvilket er helt fint, da jeg sjældent spiller så længe ad gangen alligevel.
Det er mig ubegribeligt at det er så svært at lave en controller med længere batteritid![]()
Min Macbook Air (M2 2022 modellen), kan holde batteri ved surfing og streaming i 14+ timer. (den er opgivet til 18 timers batteri).
Det er altså en hel computer med en stor skærm som holder så længe.
Så burde man dælme også kunne lave en controller, som holder lige så længe
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 14 gæster