Forum

PS5 på vej

Generelt snak om Playstation og services.

PS5 på vej

Indlægaf Yoda DK » tirs 14 feb 2023 22:40

Hejsa
Jeg faldt sgu i fælden i Elgiganten i dag. Jeg var ellers i de for at kigge på in ear høre bøffer, da jeg passere en stand midt på gangen med Hogwart Legacy spil :shock:
Jeg er lidt vild med Harry Potter, så greb bare spillet og gik mod kassen, da jeg så det var til ps5. Jeg valgte så at købe en ps5 også selv om det ikke var meningen, at jeg skulle bruge penge på det nu. Min ps4 kørte jo fint.
Meen den bedre grafik osv har trukket lang tid i mig og de solgte den sammen med GOW R, så det var en win win :D

Nu til mine spørgsmål.
Jeg har en ældre Sony 50” TV der Max kører 1080 HD, er der noget jeg kan gøre for at hive det bedste ud af den?
Der er ikke penge til en 4K TV lige nu.

Er der noget andet jeg skal være opmærksom på, når jeg skal have gang i min nye ps5?

Kan jeg dele min ps profil imellem min ps4 og ps5, eller er jeg nød til at køre det hele over på ps5?
Jeg vil stadig gerne bruge min ps4 sammen med min søn.
Håber i bærer over med de mange spørgsmål #-o

Yoda
Yoda DK
Niveau 0
 
Indlæg: 6

+1

Re: PS5 på vej

Indlægaf Erroneus » tirs 14 feb 2023 23:37

Tillykke :)

Konsollen vil automatisk køre spillene internt i en højere opløsning og så skalere ned til 1080p (supersampling), så der er ikke rigtigt noget at pille ved.

Du kan sagtens dele profil. Du kan have 2 PS4 maskiner og 2 PS5 maskiner på samme profil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS5 på vej

Indlægaf Yoda DK » ons 15 feb 2023 10:15

Erroneus skrev:Tillykke :)

Konsollen vil automatisk køre spillene internt i en højere opløsning og så skalere ned til 1080p (supersampling), så der er ikke rigtigt noget at pille ved.

Du kan sagtens dele profil. Du kan have 2 PS4 maskiner og 2 PS5 maskiner på samme profil.


Super, men stadig muligt med en ps4 og en ps5 på samme profil ikk? Altså det behøver ikke være 2 af samme slags vel?
Yoda DK
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: PS5 på vej

Indlægaf Erroneus » ons 15 feb 2023 11:01

Korrekt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster