Forum

PlayStation sælger best.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PlayStation sælger best.

Indlægaf Vreki » søn 30 apr 2023 06:49

Ud fra artiklen så er det nok nærmere "PlayStation har solgt bedst. :)
Hvis altså man inkludere tiden før Xbox overhovedet eksisterede, og ekskludere Nintendos håndholdte. Jeg ved ikke engang om de regner switchen med når de taler om home-dedicated?

Det er en sjov milepæl, men mere skal man nok ikke lægge i det :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PlayStation sælger best.

Indlægaf HEADSTAR » søn 30 apr 2023 10:09

Vreki skrev:Ud fra artiklen så er det nok nærmere "PlayStation har solgt bedst. :)
Hvis altså man inkludere tiden før Xbox overhovedet eksisterede, og ekskludere Nintendos håndholdte. Jeg ved ikke engang om de regner switchen med når de taler om home-dedicated?

Det er en sjov milepæl, men mere skal man nok ikke lægge i det :D


Jep, switchen har gjort det rigtig godt =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: PlayStation sælger best.

Indlægaf Maethiel » søn 30 apr 2023 14:48

Personligt mener jeg helt klart at Sony har vundet konsolkapløbet.

Jeg startede med (eller nej, startede med NES, SNES, Gameboy, osv, men), PS1. PS1 var min første helt egen konsol, og derefter fik jeg en PS2. Så købte jeg en 360'er, men endte tilbage hos Sony da jeg bare måtte eje en PS3. Så blev det PS4, og PS4 pro, som er min main konsol nu.

Jeg har ikke ejet en One eller andre xbox'er.

Måske handler det bare om spilkataloget, da Sony jo har Gran Turismo, Uncharted, osv, men jeg er klart Team Sony.

Har aldrig tilgivet Microsoft for de 7 360'ere jeg måtte igennem, pga RROD, hvilket gjorde jeg endte med at købe en ps3 i stedet.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: PlayStation sælger best.

Indlægaf klatzen » man 01 maj 2023 11:54

No wonder!

Playstation er jo for the players :D .. Ej, jeg har ejet den første xbox og en xbox 360 i tidernes morgen, men er af en eller anden grund altid vendt tilbage til Playstation. Måske fordi deres ekslusiver bare har tiltalt mig mere, eller deres økosystem. Måske deres controller I don't know.

Men i dag har jeg det også sådan, at hvis jeg vil spille xBox spil kan jeg jo lige så godt bare købe en PC og spille dem der :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron