klatzen skrev:Fedt! Jeg er helt sikkert på og skifter gerne min PS5 til en endnu stærkere version!![]()
Måske vi så snart kan begynde at se nogle faktiske next gen spil og ikke bare polerede current / last gen udgivelser
Erroneus skrev:Det er lidt en sjov tid med en pro model, oven på et par år hvor mange ikke har kunne få fat i en PS5 og oven på en tid, hvor support for sidste generation har været længere end forventet, bl.a. pga netop mange har hængt "fast" i PS4.
Men hvis den først udkommer i slutningen af 2024, så giver det nok meget god mening, men spørgsmålet er bare, hvad vil de bruge til at reklamere med for den?
PS4 Pro var lidt lettere, da man kunne sælge at den kunne klare 4K, men med PS5 Pro kan de ikke rigtig sælge 8K, fordi ingen har 8K tv (heller ikke i 2024) og der kommer alligevel ikke rigtig spil der kører det. Så skal de sælge højere framerates eller bedre raytracing, jo det virker nok meget godt til nogle som os, men til den almindelige forbruger, der er det mere svært.
Men interessant bliver det, når den engang er klar.
BizzyVaping skrev:Er sikker på bedre raytracing og 60/120 fps som ikke kører 1080-1440p men 4K bliver hvad de vil sælge den på.
Jeg er helt sikker på det er nok.
Mange som måske ikke har nogen videre forstand på techen, vil nok også købe den bare fordi det er "Den bedste model" uden at de egentligt forstår hvorfor den er det.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster