Forum

Enden på fan boy krigen...

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Bab » tors 15 jan 2009 09:13

Jeg ser nu ingen rose den ene konsol frem for den anden i denne her tråd. Folk er ligesom jeg. De kan ikke se, hvordan dit første link skulle gøre en ende på fanboy krigen.

Det er en Xbox skribent som anmelder et PS3 spil. Det er ingen revolution. Det sker på mange blade rundt omkring. Eller på denne side.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf yess » tors 15 jan 2009 09:24

SoulDecapitate skrev:Vinterbird har alle 3 nextgen konsoler på markedet, lige nu ved jeg har spiller mest på sin ps3. Jeg har også selv kaldt ham en fanboy , men det er han altså ikke så langt fra.
Øh! det ved jeg osse godt.Det der var problemet var at han vendte tråden til om det blev til en tosse tråd, hvilket i mine øjne er spam da det intet har med trådens rigtige emne at gøre.Jeg har sendt en pb til vinter og forklaret så skal vi lægge dette på hylden og holde os til emnet.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf SoulDecapitate » tors 15 jan 2009 09:32

slettede lige indlægget, for ikke lave smide mere ild på bålet, men fakta er , han er absolut ikke fanboy. Om han så mener dette er en tosse tråd , det undre mig ikke , det synes han tit og ofte den slags tråde er.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf yess » tors 15 jan 2009 09:39

SoulDecapitate skrev:slettede lige indlægget, for ikke lave smide mere ild på bålet, men fakta er , han er absolut ikke fanboy. Om han så mener dette er en tosse tråd , det undre mig ikke , det synes han tit og ofte den slags tråde er.
Og det er osse fair nok der er jo ordet fanboy i overskriften hvilket jeg godt kan se er en tiltrækning, men denne tråd er kun ment positivt som en debat om emnet.

Men allerede nu er den løbet af sporet og blevet ligegyldig.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » tors 15 jan 2009 10:54

Bab skrev:Det er en Xbox skribent som anmelder et PS3 spil. Det er ingen revolution. Det sker på mange blade rundt omkring. Eller på denne side.

Bab


Så du vover at påstå at fanboykrigen var slut første gang Morten Skou anmeldte et PS2 spil på Console?

*ringer til TV2 og CNN*

@SoulD: Jeg bruger faktisk mest min tid på min 360 lige nu, da Left 4 Dead tager alt min tid.

@yess: Du siger denne tråd var ment som positivt emne om det. Men jeg har aldrig helt fået svar på, hvori det positive ligger, og hvorfor det ikke er et godt troll indlæg?
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Bab » tors 15 jan 2009 11:12

Vinterbird skrev:
Bab skrev:Det er en Xbox skribent som anmelder et PS3 spil. Det er ingen revolution. Det sker på mange blade rundt omkring. Eller på denne side.

Bab


Så du vover at påstå at fanboykrigen var slut første gang Morten Skou anmeldte et PS2 spil på Console?

*ringer til TV2 og CNN*



Det lader jeg andre om at påstå. Men kan du ikke ringe til BBC. Den ser jeg oftere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf yess » tors 15 jan 2009 11:21

Vinterbird skrev:
Bab skrev:Det er en Xbox skribent som anmelder et PS3 spil. Det er ingen revolution. Det sker på mange blade rundt omkring. Eller på denne side.

Bab


Så du vover at påstå at fanboykrigen var slut første gang Morten Skou anmeldte et PS2 spil på Console?

*ringer til TV2 og CNN*

@SoulD: Jeg bruger faktisk mest min tid på min 360 lige nu, da Left 4 Dead tager alt min tid.

@yess: Du siger denne tråd var ment som positivt emne om det. Men jeg har aldrig helt fået svar på, hvori det positive ligger, og hvorfor det ikke er et godt troll indlæg?
Jeg følger med i Consol industrien og jeg ved at du osse gør, det kan godt være at overskriften dybest set var åndsvag(jeg indrømmer) men meningen var og få en snak uden fanboy pis omkring det at fanboy's påvirker industrien måske ikke i kæmpe stil, men stadigvæk.

Jeg gider ikke at forklare igen hvad jeg så da jeg slog op på den linkede side, det har jeg gjordt.

Men da jeg så kommentarer på forskelige hjemmesider omkring dette rewiew, så jeg næmest en lettelse fra folk og ikke ps3 rules eller xbox suck's.Det var en positiv vending deri overskriften.

Feks: Er dette et profesionelt syn fra en journalist, eller fanboy fodder og er det sundt for industrien når der hver 2 min. bliver lavet lign. artikler.

http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-259734.aspx?CT=1
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » tors 15 jan 2009 11:38

yess skrev:
Vinterbird skrev:
Bab skrev:Det er en Xbox skribent som anmelder et PS3 spil. Det er ingen revolution. Det sker på mange blade rundt omkring. Eller på denne side.

Bab


Så du vover at påstå at fanboykrigen var slut første gang Morten Skou anmeldte et PS2 spil på Console?

*ringer til TV2 og CNN*

@SoulD: Jeg bruger faktisk mest min tid på min 360 lige nu, da Left 4 Dead tager alt min tid.

@yess: Du siger denne tråd var ment som positivt emne om det. Men jeg har aldrig helt fået svar på, hvori det positive ligger, og hvorfor det ikke er et godt troll indlæg?
Jeg følger med i Consol industrien og jeg ved at du osse gør, det kan godt være at overskriften dybest set var åndsvag(jeg indrømmer) men meningen var og få en snak uden fanboy pis omkring det at fanboy's påvirker industrien måske ikke i kæmpe stil, men stadigvæk.

Jeg gider ikke at forklare igen hvad jeg så da jeg slog op på den linkede side, det har jeg gjordt.

Men da jeg så kommentarer på forskelige hjemmesider omkring dette rewiew, så jeg næmest en lettelse fra folk og ikke ps3 rules eller xbox suck's.Det var en positiv vending deri overskriften.

Feks: Er dette et profesionelt syn fra en journalist, eller fanboy fodder og er det sundt for industrien når der hver 2 min. bliver lavet lign. artikler.

http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-259734.aspx?CT=1


Se det, er netop en interessant diskussion. Men det er ikke det hverken overskriften eller det første indlæg ligger op til. Men det her indlæg er derimod grobund for en ordentlig diskussion.

Men som der er blevet fremhævet, så vil jeg ikke sige at dette er en form for sving i fanboy mentaliteten hos folk. De fleste folk i industrien har en post hvor de er nødt itl at dække alle platformer, på en eller flere måder og derfor er nødt til at ikke at være fabnoys om det.

Man kan dog selvfølgelig stadig være kritisk og svine Home til, uden at det gør en til en fanboy. Ligeledes vil alle jo have hver deres egen foretrukken konsol, uanset hvor bredt de end dækker. Jeg foretrækker da klart at spille på min DS end fremfor min PSP. Jeg er dog ikkke DS fanboy eller hader PSP.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » tors 15 jan 2009 11:48

Godt så :D

Så ser vi bort fra det andet, og fosætter herfra.

En anden lile teori er at familien jørgensen skal købe en konsol til knægten, de aner intet om hvad det drejer sig om.Så de går på nettet og tjekker.

først xbox. den får rrod, larmer og ridser skiver.
Dernæst ps3.den er dyr, ingen spil, blu-ray og home suck's.
Og til sidst wii. den er sjov,billig og nem at gå til.

Hvad tror du de køber?
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » tors 15 jan 2009 11:57

yess skrev:Godt så :D

Så ser vi bort fra det andet, og fosætter herfra.

En anden lile teori er at familien jørgensen skal købe en konsol til knægten, de aner intet om hvad det drejer sig om.Så de går på nettet og tjekker.

først xbox. den får rrod, larmer og ridser skiver.
Dernæst ps3.den er dyr, ingen spil, blu-ray og home suck's.
Og til sidst wii. den er sjov,billig og nem at gå til.

Hvad tror du de køber?


Du skal måske lige justere wii til: ingen spil, spillene sucks, hvor helvede er spillene? Boom Blox er genialt, vc sucks og hvorfor hader nintendo os.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » tors 15 jan 2009 12:06

Vinterbird skrev:
yess skrev:Godt så :D

Så ser vi bort fra det andet, og fosætter herfra.

En anden lile teori er at familien jørgensen skal købe en konsol til knægten, de aner intet om hvad det drejer sig om.Så de går på nettet og tjekker.

først xbox. den får rrod, larmer og ridser skiver.
Dernæst ps3.den er dyr, ingen spil, blu-ray og home suck's.
Og til sidst wii. den er sjov,billig og nem at gå til.

Hvad tror du de køber?


Du skal måske lige justere wii til: ingen spil, spillene sucks, hvor helvede er spillene? Boom Blox er genialt, vc sucks og hvorfor hader nintendo os.
Hehe ok.Der er åbenbart noget jeg er gået glip af men fair nok.

Busted :lol:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf SoulDecapitate » tors 15 jan 2009 12:38

Wii er en fed nok maskine , kunne bare ikke holde ud og glo på spillene på et full hd tv , det lignede lort. Så kan spillene være nok så søde og nuttede.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Martin1454 » tors 15 jan 2009 15:21

- det er utroligt hvor stor en fan boy krig det er...
tror der aldrig bliver en ende på den....
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron