Forum

Enden på fan boy krigen...

Generelt snak om Playstation og services.

Enden på fan boy krigen...

Indlægaf yess » ons 14 jan 2009 14:32

yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf CaptainKicker » ons 14 jan 2009 14:44

Tvivler på det er enden på fanboy krigen.Men nu skal Killzone 2 også lige udgives først. Killzone 1 var elendigt, så Killzone 2 skal virkelig være tusind klasser bedre, før jeg skulle være helt solgt til SONY.
CaptainKicker
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf yess » ons 14 jan 2009 14:47

CaptainKicker skrev:Tvivler på det er enden på fanboy krigen.Men nu skal Killzone 2 også lige udgives først. Killzone 1 var elendigt, så Killzone 2 skal virkelig være tusind klasser bedre, før jeg skulle være helt solgt til SONY.
Et ps3 spil der prewiewed på en 360 side, der er meget positiv.Det handler ikke om spillet og hans mening om det.
Det er det at han gjorde det 8)
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » ons 14 jan 2009 15:04

CaptainKicker skrev:Tvivler på det er enden på fanboy krigen.Men nu skal Killzone 2 også lige udgives først. Killzone 1 var elendigt, så Killzone 2 skal virkelig være tusind klasser bedre, før jeg skulle være helt solgt til SONY.


Det spiller ubeskriveligt godt, og jeg er særdeles overrasket over det.

Men om det her er slutningen på fanboy krigen? Nej. Er det en lille lækkerbisken til en fin fanboy/flame krig? I den grad.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » ons 14 jan 2009 15:16

ja helt ærligt . giver vinterbird ret.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf ShadowFlameDK » ons 14 jan 2009 15:16

Det er vel bare første gang SONY har mulighed for at levere noget på FPS området som er unikt. Så det er ved at lave CATCH UP ifht. xbox - måske kommer de et pubbeshår foran - hvem ved.

Det er super godt for os gamere - men stoppe kringe com on... det er et lille slag - krigen stopper ikke her.

Lad os se når den kommer - som han selv siger har han kun set en lille del. Og mon ikke der også kommer et box spil hen ad vejen som kan byde op til dans her.
ShadowFlameDK
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Indlægaf Vinterbird » ons 14 jan 2009 15:28

ShadowFlameDK skrev:Det er vel bare første gang SONY har mulighed for at levere noget på FPS området som er unikt. Så det er ved at lave CATCH UP ifht. xbox - måske kommer de et pubbeshår foran - hvem ved.

Det er super godt for os gamere - men stoppe kringe com on... det er et lille slag - krigen stopper ikke her.

Lad os se når den kommer - som han selv siger har han kun set en lille del. Og mon ikke der også kommer et box spil hen ad vejen som kan byde op til dans her.


Sony har intet med Killzone at gøre. De er kun udgiver, det er Guerilla der laver det. Og hvad er det Killzone gør unikt? Det er hjerneblæsende flot, men featuremæssigt er der intet som intet FPS ikke har gjort før.

Og kan vi ikke holde op med at snakke om "krigen", som om den rent faktisk betød noget? Ingen er foran nogen her, det er et spil vi taler om. Fanboy krigen synes jeg ikke hører til her, det er meget fint at folk vil retfærdiggøre deres køb og få det bedre med sig selv. Men hvis den skal foregå ved at svine andre konsoller/spil til, så skal det ikke foregå her imo.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » ons 14 jan 2009 15:52

Vinterbird skrev:
ShadowFlameDK skrev:Det er vel bare første gang SONY har mulighed for at levere noget på FPS området som er unikt. Så det er ved at lave CATCH UP ifht. xbox - måske kommer de et pubbeshår foran - hvem ved.

Det er super godt for os gamere - men stoppe kringe com on... det er et lille slag - krigen stopper ikke her.

Lad os se når den kommer - som han selv siger har han kun set en lille del. Og mon ikke der også kommer et box spil hen ad vejen som kan byde op til dans her.


Sony har intet med Killzone at gøre. De er kun udgiver, det er Guerilla der laver det. Og hvad er det Killzone gør unikt? Det er hjerneblæsende flot, men featuremæssigt er der intet som intet FPS ikke har gjort før.

Og kan vi ikke holde op med at snakke om "krigen", som om den rent faktisk betød noget? Ingen er foran nogen her, det er et spil vi taler om. Fanboy krigen synes jeg ikke hører til her, det er meget fint at folk vil retfærdiggøre deres køb og få det bedre med sig selv. Men hvis den skal foregå ved at svine andre konsoller/spil til, så skal det ikke foregå her imo.
Der er ikke nogen fanboy's herinde! er der vel!?
godt så...

Men fordi de ikke bekriger hinanden her er ikke ensbetydende med at de ikke gør det andre steder, for jeg ser da daglig andre forums blive smadret til ukendelighed af hjernedøde fanboys, der er ligefrem hjemmesider som ikke er værd at komme på mere, af samme grund.

Du får det til at lyde som om at der ikke er krig i Israel fordi det ikke er her, men det påvirker os stadig(ifølge nyhederne en lille demo der gik over gevind).

jeg gir dig ret i at fanboy'isme skal holdes væk herinde fra, og det er folk osse flinke til.
Men man kan stadig snakke fornuftigt om det.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » ons 14 jan 2009 16:16

yess skrev:
Vinterbird skrev:
ShadowFlameDK skrev:Det er vel bare første gang SONY har mulighed for at levere noget på FPS området som er unikt. Så det er ved at lave CATCH UP ifht. xbox - måske kommer de et pubbeshår foran - hvem ved.

Det er super godt for os gamere - men stoppe kringe com on... det er et lille slag - krigen stopper ikke her.

Lad os se når den kommer - som han selv siger har han kun set en lille del. Og mon ikke der også kommer et box spil hen ad vejen som kan byde op til dans her.


Sony har intet med Killzone at gøre. De er kun udgiver, det er Guerilla der laver det. Og hvad er det Killzone gør unikt? Det er hjerneblæsende flot, men featuremæssigt er der intet som intet FPS ikke har gjort før.

Og kan vi ikke holde op med at snakke om "krigen", som om den rent faktisk betød noget? Ingen er foran nogen her, det er et spil vi taler om. Fanboy krigen synes jeg ikke hører til her, det er meget fint at folk vil retfærdiggøre deres køb og få det bedre med sig selv. Men hvis den skal foregå ved at svine andre konsoller/spil til, så skal det ikke foregå her imo.
Der er ikke nogen fanboy's herinde! er der vel!?
godt så...

Men fordi de ikke bekriger hinanden her er ikke ensbetydende med at de ikke gør det andre steder, for jeg ser da daglig andre forums blive smadret til ukendelighed af hjernedøde fanboys, der er ligefrem hjemmesider som ikke er værd at komme på mere, af samme grund.

Du får det til at lyde som om at der ikke er krig i Israel fordi det ikke er her, men det påvirker os stadig(ifølge nyhederne en lille demo der gik over gevind).

jeg gir dig ret i at fanboy'isme skal holdes væk herinde fra, og det er folk osse flinke til.
Men man kan stadig snakke fornuftigt om det.


Man kan godt snakke fornuftigt om det. Men jeg synes ikke der bliver fremsat nogle interessante argumenter for det, og det her vil altid koge ned til: "PS3 er bedre fordi den har killzone!!! lololol Halo suuuucksssskks, hvis Xbox'en da overhovedet vil tænde! lolol RROD !LOLOL KØB PS3".

Jeg har ihvertfald set rigtig mange tråde og diskussioner få den behandling på Console, og jeg er (positivt) overrasket over vi ikke har set det herinde endnu. Men jeg kan ikke se hvordan man skal kunne få en ordentlig diskussion ud af en ting som det her, da det læner sig meget mere op af fanboy bait.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » ons 14 jan 2009 16:23

Jeg stopper her og siger tak, for at du fik tråden over på et negativt plan
:?
jeg er nu blevet så klog at jeg har fundet ud af at, det ikke fanboys der er de værste, det er antifanboy :roll:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Bab » ons 14 jan 2009 16:24

Et spil kan vel heller ikke ende fanboy krigen.

Jeg GIDER ikke FPS spil mere. Har spillet dagligt i årvis, så for min skyld kan det udkomme på hvilken som helst konsol.

Der skal mere til, før jeg udlukker noget frem for noget andet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Vinterbird » ons 14 jan 2009 16:29

yess skrev:Jeg stopper her og siger tak, for at du fik tråden over på et negativt plan
:?
jeg er nu blevet så klog at jeg har fundet ud af at, det ikke fanboys der er de værste, det er antifanboy :roll:


Jeg har da ikke fået tråden over på et negativt plan? Jeg spørger blot efter et argument for hvorfor fanboy krigen nu er slut? En mand der kan lide spil spiller et spil på PS3, selvom han er skribent på et 360 magasin? Det er vel ikke ligefrem revolutionerende eller overser jeg noget?
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » ons 14 jan 2009 16:42

Vinterbird skrev:
yess skrev:Jeg stopper her og siger tak, for at du fik tråden over på et negativt plan
:?
jeg er nu blevet så klog at jeg har fundet ud af at, det ikke fanboys der er de værste, det er antifanboy :roll:


Jeg har da ikke fået tråden over på et negativt plan? Jeg spørger blot efter et argument for hvorfor fanboy krigen nu er slut? En mand der kan lide spil spiller et spil på PS3, selvom han er skribent på et 360 magasin? Det er vel ikke ligefrem revolutionerende eller overser jeg noget?
Hvis du kigger på de forskelige kommentarer der er på linket vil du se forståelse og respect blandt de fleste, det er faktisk en sjælendhed.normalt fyger det rundt med dumme kommentar.Den er osse på andre sider som normalt er en ren krigs zone, men igen, respect og goe debater.Alt i alt positivt....
Der er nu ikke mere at kommentere for fanboy's, de må aceptere at der er to gode konsoller som den linkede side hermed har bevist.

Og undskyld mit sure opstød,har ikke fået min pille
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Enden på fan boy krigen...

Indlægaf skitzofraen » ons 14 jan 2009 17:04

yess skrev:Kunne faktisk godt være lige her :shock:

http://blog.360magazine.co.uk/uncategor ... e-edition/


Hvorfor skulle det der ende noget som helst?? Jeg forstår det ikke...
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf yess » tors 15 jan 2009 09:00

jeg er ikke helt færdig med dette emne, så inden jeg forsætter, minder jeg lige folk om at dette ikke er en tråd hvor du skal komme med din mening om din ynglings konsol.

Her er en go artikel om hvordan fanboy's påvirker industrien.
Jeg skrev "krigen" kunne ende her,og nøgleordet var "kunne" For jer at debatere.

Det jeg mente med det første link var at man skulle læse mellem linjerne, for i mine øjne skrev han ikke et rewiew men kom med et godt råd til alle fanboys.

Det han skrev var simpelt hen, vi er trætte af fanboy's og som jounalister viser vi hermed at vi accepterer at der er en anden consol som osse kan sit kram, så hold kæft og lev med det.
Der vil altid være 12 årige der skal komme med nogen lamme bemærkninger, men det sørgelige det er det der bliver omtalt i nedenstående link.

Håber det gav et lille overblik af min mening

http://www.n4g.com/NewsCom-260236.aspx?CT=1
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster