Forum

Dualshock 3 eller ej?

Generelt snak om Playstation og services.

Dualshock 3 eller ej?

Indlægaf Crueltylizer » ons 14 jan 2009 16:16

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg gider bruge penge på en Dualshock 3 controller til Killzone 2. Så jeg ville lige høre folk ad om i har købt en eller overvejer det?
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Bab » ons 14 jan 2009 16:21

Jeg har købt et, og jeg bruger ikke andet. Det andet jeg har er et alm. sixasis.

Jeg har dog ikke killzone

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf tigerdyret » ons 14 jan 2009 16:22

En Dualshock er efter min mening alle pengene værd. Det er selvfølgelig primært pga af rumble, som er genialt i spil der udnytter det på en ordentlig måde (F.eks. var Condemned 2 for mig en helt anden oplevelse med rumble, fremfro uden..). Derudover vejer Dualshock controlleren mere end den almindelige Sixaxis, og den ekstra vægt gør at den ikke virker så "plastik-agtig" og ligger bedre i hånden.. Men det er nok smag og behag..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Bab » ons 14 jan 2009 16:25

Fallout 3 med rumble og Fallout 3 uden rumble er to forskellige spil.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Vinterbird » ons 14 jan 2009 16:27

Der er ingen grund til ikke at have en DualShock3. Det er Sony's nye standard controller, og den er bedre end SixAxis (triggerne på DS3 fungerer overordentligt bedre fordi de er hævet en smule mere), og den ekstra vægt gør at den ligger meget bedre i hænderne.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Crueltylizer » ons 14 jan 2009 16:52

Ok tak for jeres input - Jeg har hele tiden syntes at den "gamle" sixaxis lå meget dårligt i min hånd og har haft lidt svært ved at trykke på triggerne.

Men det ser ud til at jeg må investere i sådan en så.

Fandet den her i hvid

http://www.games-asia.com/dualshock3cer ... Path=82_87

Så tror jeg vil få den bestilt så den er her når KZ2 kommer :D
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Rechain » ons 14 jan 2009 18:01

DualShock 3 og desuden ka man deaktivere RUMBLE, hvis man er ligeglad med det :) for at spare lidt på strømmen...jeg foretrækker dog rumble...den ka købes i sort, hvid og sølv :) har 1 i sort, og regner med at købe en i sølv en dag...forresten, til dem som er træt af at fingrene glider ned af R2/L2 efter noget tid, så køb dem her > http://gamebits.dk/shop/gioteck-real-tr ... 6681p.html <

Der er ingen tvivl om at den forøgede vægt (SixAxis vs. DualShock 3) så er DS3 at foretrække.
Det plastic SixAxis har er desuden gennemsigtigt og de føles for lette og som noget billigt lort.

DualShock 3...det ved man hva er! Så er det sagt ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf TuXX » ons 14 jan 2009 23:33

Jepper enig. DS3 FTW!

Den skal ikke købes pga. Fallout 3/Killzone 2/whatever, men pga. den bare er den bedste :D
Senest rettet af TuXX tors 15 jan 2009 02:59, rettet i alt 1 gang.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Player_2 » tors 15 jan 2009 00:53

Havde 2 alm sixasix som begge blev skiftet ud med Dualshock hurtigst muligt
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tors 15 jan 2009 07:18

TuXX skrev:Jepper enig. DS3 FTW!

Den skal ikke købes pga. Fallout 3/Killzone 2/whatever, men pga. den bare er den bedste :D


Hvis den ikke skal købes pga. spil, hvad skal man så bruge den til ? :wink:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rechain » tors 15 jan 2009 08:05

Bab skrev:
TuXX skrev:Jepper enig. DS3 FTW!

Den skal ikke købes pga. Fallout 3/Killzone 2/whatever, men pga. den bare er den bedste :D

Hvis den ikke skal købes pga. spil, hvad skal man så bruge den til ? :wink:

Bab

Altså, nu ska jeg ik gøre mig klog...men den har jo vibrator indbygget :-w

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Bab » tors 15 jan 2009 08:58

Jeg prøver på at viske billederne væk fra min nethinde. Hvad skal Tuxx bruge vibrator til ? :lol: :lol:
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf TuXX » tors 15 jan 2009 11:56

*LOL* Styr jeres tendenser :D

Mente bare at man ikke skulle købe den pga. Killzone 2 alene, men pga. den er fed til alle spil :)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf anlun5 » tors 15 jan 2009 17:49

Jeg kan helt klart anbefale Dualshock 3. Den forøgede vægt, og rumble gør spiloplevelsen meget større, synes jeg.
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Crueltylizer » ons 28 jan 2009 12:28

Nu har jeg lige modtaget min controller. Der er dog en ting der irritere mig og det er at på selve D-Pad er der et lille mellerum rundt om de 4 taster så det ryger lidt rundt på dets plads når man røre ved dem. Men jeg er lidt i tvivl om det måske kan være fordi at det er en kopi vare jeg har købt? For så får de det fandme i hovedet igen :P. Nogen der kan fortælle om det også ser sådan ud på deres Dualshock 3?
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron