Forum

Hvor forudbestiller i henne?

Generelt snak om Playstation og services.

Hvor forudbestiller i henne?

Indlægaf Klato » tors 15 jan 2009 18:58

Jeg skal ha' forudbestilt Killzone 2, gerne et billigt sted, men jeg har unægtelig dårlige erfaringer med Gameplay.co.uk, hvor jeg ENDNU ikke har modtaget Resistance 2, selvom det blev bestilt 15/11-08! :evil: Jeg KAN jo selvfølgelig ha' været uheldig? :roll: For at undgå samme situation igen, vil jeg gerne ha' nogle PÅLIDELIGE anbefalinger!? :wink:
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf SoulDecapitate » tors 15 jan 2009 19:01

shopto.net handler jeg meget , har ikke lige set hvad de tager for Killzone 2
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » tors 15 jan 2009 20:00

Jeg køber og forudbestiller hos game.co.uk vis jeg skal ha noget fra nettet af, Har før hen købt hos CoolShop.dk men det er godt nok slut nu med de priser de har på tingen i forhold til uk netbutikker.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Klato » tors 15 jan 2009 22:02

Jeg har osse tidligere benyttet bl.a. Coolshop uden problemer, men som NintendoB skriver, så går jeg da heller ikke af vejen, for at spare 100-150 kr ved at handle i UK! ;-)
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Ponduus » fre 16 jan 2009 10:09

Har gode erfaringer med game.co.uk

http://www.game.co.uk/PS3/Action/FirstP ... ded=SEARCH

Den ligger på £39,99 og så vidt jeg har set, er priserne meget ens rundt omkring.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf TuXX » fre 16 jan 2009 10:14

Klato du har været uheldig.. har du kontaktet dem?

Gameplay, Game og Gamestation er et og samme firma og jeg har kun gode erfaringer med dem - konen ligeså der også handler der.

Men ellers shopto.net :)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Willum89 » fre 16 jan 2009 10:14

Nu har jeg ikke lige tænkt mig at forudbestille Killzone 2, men normalt plejer jeg bare at kigge på de forskellige sider og så forsøge at finde ud af hvem som er billigst. Jeg har ikke noget bestemt firma hvor jeg plejer at købe mine spil.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Klato » fre 16 jan 2009 12:42

TuXX: Ja, jeg har kontaktet dem. Der står i deres leveringsbetingelser, at man skal regne med op til 4 ugers lev.tid udenfor UK.!! Når man mailer dem, skriver de, at de, grundet mange mails er bagud, men at man bli'r kontaktet hurtigst muligt... Jeg modtager da osse en "kvittering" efter hver henvendelse, men det er alt der sker!:-( Ikke videre troværdigt!!
Jeg køber normalt osse, hvor jeg finder de billigste spil, men da Gameplay var min debut med UK-shops, er jeg blevet lidt forbeholden!!!
Har overvejet, om man kan få sit pengeinstitut til at trække betalingen tilbage, men det er nok ikke nemt, da overførselen skete 26/11-08??
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf tigerdyret » fre 16 jan 2009 12:48

Laver altid mine forudbestillinger ved shopto.et (medmindre EB games kører et eller andet genialt byttetilobud).. Fordelen ved shopto er at de altid har gode priser (Killzone 2 koster £32,99+3,5 i fragt, hvilket pt er ca 300 bobs), og at man kan gå ind og afbestille sin forudbestilling igen ved et enkelt klik, hvis man nu skulle fortryde eller have lavvande i kassen..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf TuXX » fre 16 jan 2009 13:33

Det lyder sq træls Klato.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf anlun5 » fre 16 jan 2009 20:55

Jeg har forudbestilt Killzone 2 ved coolshop.dk, jeg ved godt at der er en del penge at spare, men jeg vil hellere give 150 ekstra for at få et af de fedeste spil nogen sinde på release datoen:D
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Crueltylizer » fre 16 jan 2009 21:44

Hvis det er et spil jeg vil være sikker på at have ved release så forudbestiller jeg ved Blockbuster (butik) hvor jeg flere gange har sparet penge i forhold til f.eks. at købe ved coolshop. Og da PostDk bliver værre og værre med at lever og jeg de sidste 4 gange ikke har modtaget mine spil på release dagen ja så vil jeg hellere have dem fysisk :) og så kan man jo altid finde et gammelt spil frem og bytte så man kan spare lidt mere :)
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 jan 2009 21:48

ja jeg bruger faktisk også Blockbuster meget , men det er mest kun når jeg har en masse gammel lort som jeg skal af med.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron