Forum

LBP er det det værd? Og hvem spiller?

Generelt snak om Playstation og services.

LBP er det det værd? Og hvem spiller?

Indlægaf Crueltylizer » man 19 jan 2009 00:47

Nu da jeg gør klar til Killzone 2 og endelig har fået mig købt en hvid dualshock 3 controller :P så tænkte jeg at jeg måske skulle udvide mit nuværende PS3 spil arsenal fra 0 til 1 inden Killzone 2 :P

Så jeg har tænkt lidt på Little Big Planet - Har jo kun hørt godt om det, men ved ikke helt hvad det egentlig er for noget.
Er der nogen der kort kan give deres mening om spillet og om det er en god idé at have nogle på vennelisten som spiller det?
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf FunteXDK » man 19 jan 2009 01:14

God tråd... har også længe luret på det men for mig ligner det bare et platform spil... <--- ved jeg får hug for at sige det :\ men vil da gerne vide hvad det går ud på
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SoulDecapitate » man 19 jan 2009 01:16

Jeg spiller det også, synes det er rigtig fedt. Er bare lidt for træt til og beskrive det i detaljer :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Crueltylizer » man 19 jan 2009 01:20

Well jeg fandt spillet til 200,- (Helt nyt i folie) i england så der hoppede jeg sku lige på vognen :)

Så håber jeg i har tid til at spille mig med så jeg kan fordrive tiden til KZ2.. :D
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf SoulDecapitate » man 19 jan 2009 01:22

har jeg ikke dig på venne listen ? det mener jeg
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Crueltylizer » man 19 jan 2009 01:52

SoulDecapitate skrev:har jeg ikke dig på venne listen ? det mener jeg


Det skulle du gerne. Ellers så har du bare at se at få mig tilføjet............ :twisted:
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Ponduus » man 19 jan 2009 08:10

FunteXDK skrev:God tråd... har også længe luret på det men for mig ligner det bare et platform spil... <--- ved jeg får hug for at sige det :\ men vil da gerne vide hvad det går ud på

Det er bare et platformsspil. Jeg bryder mig virkelig ikke om det. Solgte det efter 6-7 timers spil. Selve det at spille banerne sagde mig ikke ret meget, ej heller gjorde bane editoren.

Og så er de Sackboys/girls simpelthen FOR nuttede :p
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf andeo1707 » man 19 jan 2009 10:42

LBP er et spil, hvor man enten tænker fuck it eller man elsker det overalt på jorden. Der findes ikke nogen mellemting og det er simpelthen fordi den har alt hvad et spil skal bruge dog kan det for nogen være for nuttet :P

Jeg elsker hvert sekund af spilletiden, men jeg kan da godt se det måske ikke falder i nogens smag...

Det er et platformspil som sådan men man har uendelige muligheder og det er ikke nemt at gennemføre med 100%, så et rent børnespil er det ikke
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf anlun5 » man 19 jan 2009 12:15

Det er et mega fedt spil, men man kan godt gå død i det engang imellem.
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf decon » man 19 jan 2009 12:21

Søg. Der er emner over det hele om det her spil og forstår ikke hvorfor de er så nødvendige. Det har fået ros over hele linjen, så køb det dog bare til de 200 kr. det kun koster.
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Crueltylizer » man 19 jan 2009 13:30

decon skrev:Søg. Der er emner over det hele om det her spil og forstår ikke hvorfor de er så nødvendige. Det har fået ros over hele linjen, så køb det dog bare til de 200 kr. det kun koster.


Har man intet kreativt at sige så lad venligst være. Tak! :)
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Joko » man 19 jan 2009 13:40

Jeg syntes spillet er rimelig kedeligt.. det er jo bare en 2D platform.. kan ikke forstå hvorfor folk er så vilde med det..
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Allanb » man 19 jan 2009 15:44

Må tilslutte mig dem der ikke kan lide det. Hvis ikke man er den kreative type som gider at lave sine egne baner, så findes der mange andre og bedre platformspil. (Min personlige holdning) Men hvis man elsker at kreere sine egne baner osv, så er det nok det spil der giver dig flest muligheder.
Skal dog lige siges, jeg spiller da i ny og næ, bare for at få lidt Trophys :-)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Bab » man 19 jan 2009 16:20

Det er et platformspil. Du har ikke uendelige muligheder. Du kan gå fra den ene ende til den anden.

Mulighederne kommer først, når man begynder at lave egne baner. Og det er en meget lille del af brugerne, som gider bruge tid på det (tror jeg).

Det er et spil som jeg vil tage frem igen, når jeg ikke har andet at give mig til. Indtil da er der andre og bedre spil for mig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf PHybjerg » man 19 jan 2009 17:14

Hvor har du købt din hvide controller? :) den er vild fed.
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron