lad mig lige se hvor meget jeg kan huske af de ting Shaun Himmerick fortalte tilbage i Leipzig i august:
- historiedelen 8 timer, over 100 valgfri sidemissioner
- Mål: at skabe et langt actionspækket brag af et spil
- fokuseret på bilaction men også til fods med våben og pløkken
- intens hollywood action, med vilde bilstunts og ekplosioner.
Mine indtryk, dem som jeg kan grave frem fra hukommelsen umiddelbart:
De par bil-missioner jeg fik lov til at prøve var energiske og meget hollywood inspirerede med pænt vilde kameravinkeler og chekkede slowmotion sekvenser.
Niveauet var spækket med forskellige veje man kunne køre og måder kan kunne komme til frem til sit mål. "Bilkamp" systemet, hvor man smaskede andre biler ud i rabatten eller ind i betonpiller var ganske sjov og flot realiseret. Jeg følte mig lidt som Jason Bourne i Paris i Bourne Identity.
Grafisk var spillet ret modent, og jeg synes ikke umiddelbart de billeder de har frigivet helt gør den prøvemission vi fik lov at teste ære.
Jeg er forsigtigt optimist - spændende design, masser af energi men om deres kerne spilmodel holder et helt spil igennem må vi se den 20. marts.
Interview med Himmerick:
http://video.xboxlife.dk/xbox/315/Wheel ... rview.html