Forum

Playstation 3 HDMI lydproblem HJÆLP!.

Generelt snak om Playstation og services.

Playstation 3 HDMI lydproblem HJÆLP!.

Indlægaf KielBaabz » fre 23 jan 2009 16:00

Hey, jeg har købt et HDMI stik til min ps3. Men ligesiden har min lyd været temmelig fucked. Når jeg f.eks sidder og spiller oblivion kan jeg ikke høre hvad folkene i spillet fortæller mig, det er som om at min ps3 kun sender baggrunds lyden i spillet, altså når man ridder på en hest, musikken og når man slåsser. Men så snart den fokusere på en person i spillet der vil give mig lidt info så kommer der ingen lyd, det samme sker i Call of Duty, Splinter Cell, og ja faktisk alle mine spil. Det har intet med mit HDMI stik at gøre, da jeg har 2 der hjemme, og der er samme fejl ved begge. Nogen der kan hjælpe mig.
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf NintendoB » fre 23 jan 2009 16:46

De kabler du fik med din ps3 kan du ikke prøve at ta dem i brug og så bruge udelukkelse metoden bar for nu lige at være sikker ?.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf KielBaabz » fre 23 jan 2009 17:12

NintendoB skrev:De kabler du fik med din ps3 kan du ikke prøve at ta dem i brug og så bruge udelukkelse metoden bar for nu lige at være sikker ?.


jo, men ude i mine forælders sommerhus, kører jeg med de kabler, og der er ingen fejl. Men så snart der blir tilsluttet et HDMI stik, så er den gal.
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf NintendoB » fre 23 jan 2009 17:21

KielBaabz skrev:
NintendoB skrev:De kabler du fik med din ps3 kan du ikke prøve at ta dem i brug og så bruge udelukkelse metoden bar for nu lige at være sikker ?.


jo, men ude i mine forælders sommerhus, kører jeg med de kabler, og der er ingen fejl. Men så snart der blir tilsluttet et HDMI stik, så er den gal.


Det kun godt lyde som om at det er din HDMI Out port på din ps3 at den er galt med.

Det kun også ske at være din HDMI Input port i tvet for den sags skyld ?.

For vis ikke du har de samme problemer med din AV Multi Out på din ps3 altså når du bruger den ja så må det jo være dine hdmi porte i tv eller ps3 at den er galt med jeg kan næsten ikke se at det kan være andet.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster