Forum

Playstation3 tips og tricks

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Dummiz » søn 17 jan 2010 14:22

Rytteren skrev:bump.
når nu mods på siden ikke kan finde udaf at stikky tråde der giver mening. så må vi andre jo gøre deres (frivillige)arbejde.


Jeg ved ikke hvorfor den ikke er blevet gjort til sticky tråden men det er gjort nu så bare rolig ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rytteren » søn 17 jan 2010 14:32

dummiz skrev:
Rytteren skrev:bump.
når nu mods på siden ikke kan finde udaf at stikky tråde der giver mening. så må vi andre jo gøre deres (frivillige)arbejde.


Jeg ved ikke hvorfor den ikke er blevet gjort til sticky tråden men det er gjort nu så bare rolig ;)


fantastisk. dette er jo en af de mere fantastiske tråde. og vi kan jo alle tilføje vores erfaringer og tricks.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Rensning?

Indlægaf Rico » søn 17 jan 2010 22:27

Det med at den renser sig selv. Kan Slim modellen også det? :)
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf TheLittleOne » lør 30 jan 2010 22:09

nice, tråd.. især for PS3 rookies - like me :D
TheLittleOne
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Indlægaf Scoring » tors 04 feb 2010 19:00

Hallo lifere' den med PS3 media server, jeg kan på ingen mulig tænkelig måde få den til at finde min PS3 :( - nogle der kan nogle gode fif?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Kmikaz1991 » tirs 02 mar 2010 15:49

super post
"I was made for Liverpool and Liverpool was made for me"
Kmikaz1991
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Formater din Hdd i FAT 32

Indlægaf pauzen » fre 16 apr 2010 17:15

Skal afleverer min ps3 til Rep. så skulle lige lave en Backup til min ex hdd som skal være formateret i Fat 32, nu er der et problem at vista og win 7 ikke formaterer i dette format men i exFat som Ps3eren ikke vil læse, sad og ledte lidt og fandt så det her lille program som er nemt og gratis og formaterer på få Sek.
http://translate.googleusercontent.com/ ... wdcSAECFrA
Bare klik på billedet installerer programmet og vælg hvilken Hdd der skal FAT32 formateres så kører det.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Redspeed93 » lør 29 maj 2010 16:18

nice nice! takker og bukker :)
Redspeed93
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf BT-DK » man 07 jun 2010 18:00

Loool!!
Jeg tjekkede lige denne her hjemmeside ud: http://www.ps3tech.dk/guides/855-10-playstation-3-tips-og-tricks

Prøv lige at hør det her tips:
Dette trick er måske ikke det kønneste at se på, men det virker. Tag en tom sodavands dåse og skær toppen af, skær ned af siderne og fold disse ud, så det ligner en slags blomst, lav nu et hul i bunden og sæt dåsen på din routers antenne, peg den nu på din Playstation 3. Dette giver dig et 10% boost i signal styrke.

Ved sgu ikke om det virker, men det lyder satme mærkeligt :P

- Fed tråd forresten.. Men er lidt i tvivl om jeg tør at lave den der rensning.. Der er mange herinde, der skriver, at det godt kan ødelægge ens ps3?
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Muqqe » man 07 jun 2010 19:45

BT-DK skrev:- Fed tråd forresten.. Men er lidt i tvivl om jeg tør at lave den der rensning.. Der er mange herinde, der skriver, at det godt kan ødelægge ens ps3?


Hvis du regelmæssig støvsuger din PS3, er der intet behov for at udføre denne test, hvis du frygter udfaldet. Jeg prøvede selv den besværlige metode, der fungerer til 60GB udgaverne og resultatet imponerede mig ikke. Læs evt. mit blogindlæg.
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf BT-DK » man 07 jun 2010 19:54

Hvis du regelmæssig støvsuger din PS3, er der intet behov for at udføre denne test, hvis du frygter udfaldet. Jeg prøvede selv den besværlige metode, der fungerer til 60GB udgaverne og resultatet imponerede mig ikke. Læs evt. mit blogindlæg.


Det prøver jeg istedet for :)
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf andeo1707 » tirs 08 jun 2010 20:42

BT-DK skrev:
Hvis du regelmæssig støvsuger din PS3, er der intet behov for at udføre denne test, hvis du frygter udfaldet. Jeg prøvede selv den besværlige metode, der fungerer til 60GB udgaverne og resultatet imponerede mig ikke. Læs evt. mit blogindlæg.


Det prøver jeg istedet for :)


Det ville jeg afholde mig fra. En støvsuger får dine indre komponenter til at bevæge sig hurtigere end de er beregnet til og kan i værste tilfælde ødelægge dem helt...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf BT-DK » ons 09 jun 2010 15:50

andeo1707 skrev:
BT-DK skrev:
Hvis du regelmæssig støvsuger din PS3, er der intet behov for at udføre denne test, hvis du frygter udfaldet. Jeg prøvede selv den besværlige metode, der fungerer til 60GB udgaverne og resultatet imponerede mig ikke. Læs evt. mit blogindlæg.


Det prøver jeg istedet for :)


Det ville jeg afholde mig fra. En støvsuger får dine indre komponenter til at bevæge sig hurtigere end de er beregnet til og kan i værste tilfælde ødelægge dem helt...


Øhm okay .. Er der så egentligt noget du kan gøre, der er 100% sikker på ikke at skade din PS3? :p
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf KalanJK » søn 01 aug 2010 11:36

Kunne godt bruge nogle tips til hvordan man optager videoer i fx. Mw2...

Tak på forhånd
KalanJK
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf BT-DK » søn 01 aug 2010 13:46

KalanJK skrev:Kunne godt bruge nogle tips til hvordan man optager videoer i fx. Mw2...

Tak på forhånd


Hvis du vil gøre noget seriøst ud af det, bliver du nødt til at købe et capture card. Jeg tror ikke at det er muligt at få noget gratis til at optage film på PS3'en med..
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron