Forum

Harddiskkapacitet?

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Ponduus » søn 25 jan 2009 10:46

Har lige et tillægsspørgsmål, som sikkert er besvaret, hvad ved jeg:p

Hvordan klarer man back-up? Er det bare at smide en usb-hub i, formateret til FAT32, og klarer PS3 selv styresystem?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Vinterbird » søn 25 jan 2009 10:51

Ponduus skrev:Har lige et tillægsspørgsmål, som sikkert er besvaret, hvad ved jeg:p

Hvordan klarer man back-up? Er det bare at smide en usb-hub i, formateret til FAT32, og klarer PS3 selv styresystem?


Helt korrekt. Sæt en ekstern harddisk til, og væl back up et eller andet sted inde fra system menuerne. Vær dog opmærksom på at det tager grusomt lang tid.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » søn 25 jan 2009 11:23

Et got råd lav et ekstra backup af dine save games før du går i gang på et USB stick eller ligende.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Klato » søn 25 jan 2009 16:15

For lige at vende tilbage til mit oprindelige spørgsmål, så kan vel kun se den samlede tilbageværende kapacitet? Har 3.4Gb ledig plads, men kan ikke installere et spil der fylder 2.9!
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf SoulDecapitate » søn 25 jan 2009 16:17

Det lyder underlidt, men få smidt et stører HD i , det andet dur ikke
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » søn 25 jan 2009 16:19

Klato --> Det ka måske være fordi at der SKAL være noget tilbage?
Så må du jo enten rydde op, eller skifte din HDD ud med en større snarest.

Desuden ka det også altid betale sig at have en ekstern USB HDD til backup.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Vinterbird » søn 25 jan 2009 16:31

Klato skrev:For lige at vende tilbage til mit oprindelige spørgsmål, så kan vel kun se den samlede tilbageværende kapacitet? Har 3.4Gb ledig plads, men kan ikke installere et spil der fylder 2.9!


Det skulle vel aldrig være Ratchet & Clank der er tale om? Jeg mindes at der var en bug med det spil (og vidst også et par andre), hvor at hvis harddisken havde et specielt antal gb tilbage, så ville spille ikke kunne fungere.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Klato » søn 25 jan 2009 16:43

Det var så godt nok F.E.A.R.
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Vinterbird » søn 25 jan 2009 16:48

Klato skrev:Det var så godt nok F.E.A.R.


Igen. Prøv og slet noget mere, eventuelt en installationsfil fra et spil du ikke bruger, en film eller en demo. Så du kommer væk fra de 3gb området, og op mod 4 eller 5 og se hvad spillet så siger.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Klato » søn 25 jan 2009 18:43

Jeg HAR slettet, så jeg kan køre spillet, men det hjælper ikke at slette på video-downloads!!! Det SKAL være et andet spil, eller noget fra "gemte spildata"!!
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Vinterbird » søn 25 jan 2009 19:19

Klato skrev:Jeg HAR slettet, så jeg kan køre spillet, men det hjælper ikke at slette på video-downloads!!! Det SKAL være et andet spil, eller noget fra "gemte spildata"!!


Det hjælper da at slette video downloads, de tager plads på din harddisk. Hvad siger spillet helt ordret til dig. At der ikke er plads nok? Får du en fejlkode? Får du en mere specificeret besked fra systemet?

For hvis der er tale om at der simpelthen ikke er plads nok, så er det jo så simpelt at slette noget fra din harddisk (video, demo's, installationsfiler, musik osv).
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Klato » man 26 jan 2009 08:50

Der kommer noget med, at der ikke er plads til at starte spillet, og så kommer der en liste KUN med spilsaves at slette fra... Min PS3 skrev inden jeg installerede F.E.A.R., at der var under 500mb ledig plads, så slettede jeg videodownloads og demospil, men det hjalp ikke en bønne!!!
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster