Forum

Harddiskkapacitet?

Generelt snak om Playstation og services.

Harddiskkapacitet?

Indlægaf Klato » lør 24 jan 2009 11:50

Jeg er den lykkelige ejer af en 40Gb udgave, og som optakt til udgivelsen af F.E.A.R. 2, fandt jeg F.E.A.R. billy(149.- shg.dk), men da jeg ville starte, var jeg nødt til at slette nogle af mine saves! TRÆLS! :x Jeg har ialt 13 spil, men F.E.A.R. er rimelig kapacitetskrævende. Var så ved at rydde op på HDD, og kan se at den er delt op til de forskellige downloads, f.eks. video, downloads, games, men er der nogen, der kan fortælle, hvor jeg kan se hvor meget plads, der er tilbage til spil? :? Kan se der er noget blue-ray noget, der ta'r knap 10Gb, så der kan ikke være ret meget til spil, og JA, jeg skal ha' fat i en større harddisk! :wink:
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Vinterbird » lør 24 jan 2009 12:00

System Settings - Systen Info.

Du kan blot slette de installationsfiler fra de spil du ikke spiller mere. Ingen grund til at have 5gb optaget af et spil du ikke spiller mere. Det er dog dumt at ofre dine saves når du i stedet bare kan slette en demo eller en installationsfil i stedet. Dem kan du altid få igen, men dine saves er permanent væk.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Rechain » lør 24 jan 2009 12:56

Ka så lige nævne at Draloch herinde fra har linket til denne HDD som han har skiftet sin interne PS3 HDD ud med. Den skulle åbenbart passe, selvom mange HDD på over 320GB er lidt for store fysisk til at passe i en PS3 > http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... &Soegeord= < køber den selv engang, i løbet af 2009 :)

Har selv en 60GB PS3 fra launch og ja, det er ik meget plads at have over længere tid.
Men det er nu lækkert at SONY har givet os muligheden for at sætte 3-500GB i selv :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf TuXX » lør 24 jan 2009 13:00

Nogen der ved om WD's 2,5'ere passer i eller om de er en my-hår for tykke?
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf SoulDecapitate » lør 24 jan 2009 13:02

Og de er meget meget nemme og skifte. Når selv jeg kan finde ud af det , så kan alle.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » lør 24 jan 2009 14:05

TuXX skrev:Nogen der ved om WD's 2,5'ere passer i eller om de er en my-hår for tykke?

Den jeg linker til har Draloch installeret i sin PS3 uden problemer. Så lige den HDD passer i hvertfald. Men der kan jo være forskel på de forskellige HDD i forhold til pladsen i en PS3.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf TuXX » lør 24 jan 2009 14:23

Ja og det er det jeg fisker efter :P Har en forkærlighed for WD diske :D
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf 123krone » lør 24 jan 2009 17:11

hva sker der med vis du skifter din harddisk ??
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf Vinterbird » lør 24 jan 2009 17:15

123krone skrev:hva sker der med vis du skifter din harddisk ??


Hvis man skifter harddisk får man mere plads.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf NintendoB » lør 24 jan 2009 18:12

123krone skrev:hva sker der med vis du skifter din harddisk ??


Og vis du skifter til en mindre harddisk en den du har i så får du mindre plads.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf SoulDecapitate » lør 24 jan 2009 19:03

Det var pænt godt spottet NintendoB :-) , Hvis du får en stører harddisk vil du kunne have flere spil på den uden du skal til skal til og slette OSV , så vil du også have plads til at du kan smide dine musik CDer, billeder OSV ind på din ps3. Og faktisk bruge den som en mini PC
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » lør 24 jan 2009 19:07

SoulDecapitate skrev:Det var pænt godt spottet NintendoB :-) , Hvis du får en stører harddisk vil du kunne have flere spil på den uden du skal til skal til og slette OSV , så vil du også have plads til at du kan smide dine musik CDer, billeder OSV ind på din ps3. Og faktisk bruge den som en mini PC


Jeg ved det jeg kun bar ik lad være :D

Er godt klar over at mit indlæg ikke var et af de meste seriøse indlæg her i tråden men Hva fanden lidt humor skal der vel også være plads til ;)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf 123krone » lør 24 jan 2009 19:22

oops hva sker der med garantien vis man skifer hdd
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf Eriksen » lør 24 jan 2009 19:24

123krone skrev:oops hva sker der med garantien vis man skifer hdd


Ikke noget. der står enda i manualen hvordan du skifter den.

Så du har stadig garanti selvom du skifter din hdd
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf NintendoB » lør 24 jan 2009 19:24

123krone skrev:oops hva sker der med garantien vis man skifer hdd


Der kan du være helt rolig den forbliver som den er.

Der står end da i din manual hvordan du skal gør så sony ligger selv lidt op til at du kan gøre det vis du ønsker det.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron