Forum

Blu-ray-drev ps3

Generelt snak om Playstation og services.

Blu-ray-drev ps3

Indlægaf ps2010 » søn 25 jan 2009 18:04

Sony vil tidsligt fastsætte ud af garanti PS3's uden omkostninger
117 PS3-Sense skriver "For et par uger siden det hollandske program kaldet Radar har kørt et særligt om PS3, og hævdede, at efter et år, Blu-ray-drev på systemet bare holder op med at fungere. Deres bevis for denne påstand er, at de har modtaget 300 rapporter af denne fra PS3-ejere i Nederlandene.

Nu, et par uger senere Sony Computer Entertainment Benelux meddelte, at på grund af det særlige i den hollandske TV-program, vil de tidsligt fastsætte PS3's, som ikke har garanti længere, med knækkede Blu-ray-drev uden ekstra omkostninger. De hævdede også, at de ikke vil udvide garantiperioden fra det ene år til to år i Benelux :D :D
http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-263098.aspx?CT=1
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Crueltylizer » søn 25 jan 2009 18:11

Næste gang så skal det her nok ind under nyheder og så ville det være godt hvis det ikke var taget direkte fra n4g og oversat med google.
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf ps2010 » søn 25 jan 2009 18:13

ja jeg har oversat fra google hihih
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf SoulDecapitate » søn 25 jan 2009 18:17

Det skulle være rettet i nye modeller efter hvad jeg har læst.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » søn 25 jan 2009 18:20

SoulDecapitate skrev:Det skulle være rettet i nye modeller efter hvad jeg har læst.

ok i 60gb ? den få jeg på tisdag :D vis bilka få post
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf ronnirampage » søn 25 jan 2009 18:22

til gengæld vil sony ikke røre defekte maskiner der er over et år gammel, da de ikke har et sted at reparere i, i danmark,
ronnirampage
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf ps2010 » søn 25 jan 2009 18:24

ronnirampage skrev:til gengæld vil sony ikke røre defekte maskiner der er over et år gammel, da de ikke har et sted at reparere i, i danmark,

nej så få du en ny :P
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Vinterbird » søn 25 jan 2009 18:43

ps2010 skrev:
ronnirampage skrev:til gengæld vil sony ikke røre defekte maskiner der er over et år gammel, da de ikke har et sted at reparere i, i danmark,

nej så få du en ny :P


Nej. Hvis den er over garantiperioden, så er det ikke længere Sony/NFI/SCEE's problem på nogen måde. Så er det dit problem, og så er det virkelig bare ærgeligt.


Edit: Men det her kommer jo højst sandsynligt ikke til at påvirke os her i Danmark, eftersom det er Sony Bennelux der udelukkende kommenterer på problemet og ikke SCEE som en helhed.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Chaui » søn 25 jan 2009 19:32

Jeg er ret sikker på at Sony skal reparere de defekte maskiner for kunderne. Kan ikke passe PS3'en kun har det halve års garanti og så er det tabt tur.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf SoulDecapitate » søn 25 jan 2009 19:50

Chaui skrev:Jeg er ret sikker på at Sony skal reparere de defekte maskiner for kunderne. Kan ikke passe PS3'en kun har det halve års garanti og så er det tabt tur.
alle varer har et halv års garanti , resten er reklamationsret. Det vil sige du skal bevise efter det halve år at det er en fejl du ikke selv har lavet. Sådan regler har MS ikke de bytter bare, selvfølgelig holder de også øje med det er selv forskyldte skader , men de bytter/laver sku med et smil den ros skal de sku have,
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » søn 25 jan 2009 19:54

Chaui skrev:Jeg er ret sikker på at Sony skal reparere de defekte maskiner for kunderne. Kan ikke passe PS3'en kun har det halve års garanti og så er det tabt tur.


Der er selvfølgelig også reklamationsretten, men det er begrænset hvor meget man kan udnytte den.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » søn 25 jan 2009 19:57

Vinterbird der er ikke noget problem , heller ikke efter et halv år, hvis du googler problemet kommer der 1000 vis af tilfælde op og det er alt hvad Forbrugerrådet skal bruge, hvis det kommer så langt. Bare vent og se hvis min går i stykker , jeg skal nok få den byttet. Jeg tager gerne kampen op
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster