Forum

PSP-3000-FIFA 09-pakken???

Generelt snak om Playstation og services.

PSP-3000-FIFA 09-pakken???

Indlægaf Hejan » man 02 feb 2009 17:31

Hej allesammen!

Ved PSP 3000 release tog jeg over i FONA for at købe den, og inde på deres hjemmeside stod der at man kunne få en pakke med Lego Batman eller FIFA 09 og jeg skulle selvfølgelig have den med FIFA 09 også kom han med 2000 modellen men jeg sagde til ham at det selvfølgelig ikke var den men den der 3000 som jeg pegede til også kom han op med LEGO Batman pakken men jeg skulle jo rigtigt have haft FIFA 09 pakken og han sagde at den havde de ikke?!?! :shock: så jeg købte bare den med LEGO Batman som jeg har fortrudt i nogen måneder nu :(

Og en uge efter der kom deres katalog hvor der sod at man kunne få den med LEGO Batman eller FIFA 09 dog kom der et katalog 2 uger efter hvor der stod man kunne få den med LEGO Batman eller Need For Speed Undercover

Så jeg vil gerne spørge om man overhovedet har kunnet få den pakke med FIFA 09 her i Danmark? og hvilken i har?
Senest rettet af Hejan fre 06 feb 2009 14:32, rettet i alt 5 gange.
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Chaui » man 02 feb 2009 18:48

Jeg købte for et par uger siden en PSP-3000 i Ebgames, der havde de også kun batman udgaven, de havde ikke engang 3000 modellen uden spil til, da jeg ikke gad batman. købte den dog alligevel, og afleverede spillet til dem som brugt.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Hejan » man 02 feb 2009 19:19

Chaui skrev:Jeg købte for et par uger siden en PSP-3000 i Ebgames, der havde de også kun batman udgaven, de havde ikke engang 3000 modellen uden spil til, da jeg ikke gad batman. købte den dog alligevel, og afleverede spillet til dem som brugt.

Det er fordi SONY kun havde annonceret den med bundles, men du skulle nu have taget et kig i et par andre butikker som ELGIGANTEN, der kunne du have fået den med NFS Undercover

Men nu tror jeg faktisk slet ikke at FIFA 09 pakken kom her til Danmark, dog andre steder i Europa som Tyskland og Britanien
Senest rettet af Hejan man 02 feb 2009 19:32, rettet i alt 1 gang.
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf SoulDecapitate » man 02 feb 2009 19:20

Hvis der står inde i butikken den kan fåes med fifa 09 , skal han have den med fifa 09.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Hejan » man 02 feb 2009 20:07

Nårh nu kan jeg huske noget mere, så det hele giver mening! nu er det jo efterhånden 5 måneder siden det skete, så jeg husker lidt mindre, men jeg tog over og så på LEGO Batman emballagen de havde lagt, men der var ingen pris eller oplysninger på den, så jeg gik over for at spørge hvad den kostede og hun sagde at den med LEGO Batman kostede 1299 og den med FIFA 09 1499 så jeg sagde til hende at jeg bagefter ville komme tilbage og købe den med LEGO Batman..

Jeg kom som sagt og købte det var godt nok en anden en der stod der og han sagde at den kostede 1499!!!

Men hov! der kan man da se at hun havde byttet noget rundt i det for jeg ved at PSP 2000 modellen de også havde kostede 1299 og LEGO Batman pakken kostede 1499 og at der i virkeligheden kun var en LEGO Batman bundle, og ikke nogen FIFA 09 bundle.

Så nu vil jeg fandeme gerne have at visse butikker er meget bedre informeret næste gang!!! og at de har en del mere forstand på deres ting!!! f.eks. var jeg ugen før over og spørge hvornår de får den nye PSP 3000 også svare han at den havde de ikke hørt om!!!
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Chaui » man 02 feb 2009 20:25

Tror kun det er ebgames/gamestop der som sådan har forstand på det med et psp modelnummer. tager man rundt i butikker som fona/elgiganten osv. har de ikke nogen ide om hvad en psp 3000 er.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster