Forum

Hjælp søges

Generelt snak om Playstation og services.

Hjælp søges

Indlægaf Scubaghost » man 02 feb 2009 23:22

Hej
Jeg har en PS3 og Call of duty 4. Min søn har en PS3 og har lige købt samme spil. Nu vill vi spille sammen på hver vores maskine over nettet. Han kan bare ikke spille på nettet og ej heller købe de nye baner pga. han har en sub-/børneaccount under min account. Den siger at parent settings forhindrer dette. Kan jeg ændre på disse parent settings??? Og hvor skal det gøres?? Eller skal han have oprettet en ny profil, hvor vi "lyver" ham ældre?? Og hvis vi gør det, kan han så stadig få de spil han har købt på PSN med over på den nye profil?? Mange spørgsmål, men håber i kan hjælpe :cry:
Senest rettet af Scubaghost tirs 03 feb 2009 16:58, rettet i alt 1 gang.
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Macbom » man 02 feb 2009 23:28

Normalt vil en mindre krævende overskrift nok få flere til at ville hjælpe ...

men nej han vil ikke kunne få de spil han har købt på en profil eller konto - med over på en anden profil.

og du kan godt ændre parent settings så han kan hente de baner, men der er vel en grund til at du har sat den spærring på.
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf SoulDecapitate » man 02 feb 2009 23:44

Troede nærmeste på den overskrift ,at du var blevet skudt 4 gange i brystet.



og jo du kan kan få de ting du har købt over på hans konto , bare sørg for din konto også er på den ps3 han spiller på ( dog kan du maks gøre det med 5 maskiner) Du kan bare logge ind på hans ps3 og gemme din profil der , Det er ganske let ,gør det sammen med en ven vi deler alt hvad vi køber.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 03 feb 2009 00:24

SoulDecapitate skrev:Troede nærmeste på den overskrift ,at du var blevet skudt 4 gange i brystet.



og jo du kan kan få de ting du har købt over på hans konto , bare sørg for din konto også er på den ps3 han spiller på ( dog kan du maks gøre det med 5 maskiner) Du kan bare logge ind på hans ps3 og gemme din profil der , Det er ganske let ,gør det sammen med en ven vi deler alt hvad vi køber.


Mener kun man kan gøre det med hovedkontoen og ikke underkontoer, men det kan godt være det er mig der tager fejl.
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Hent dine PSN dovnload til flere konti

Indlægaf pauzen » tirs 03 feb 2009 04:21

Her en lille Guide
Afsender:

1: Køb et spil fra Playstation Store. (Eller download et gratis)
2: Gå til din kontos ”Account mannagement”, slet købs informationerne fra dine personlige informationer, hvis PS3’en har gemt dine kredit kort oplysninger.
3: Skift dit password midlertidigt, så dette ikke kan misbruges.
4: Giv din login information, det værende e-mail adresse og kodeord, til modtageren.
5: Efter der er delt med modtageren, huskes der at ændre password tilbage til det originale.

Modtager:

1: I PS3 XMB menuen, tilføjes en ny bruger på din PS3 og der logges ind med denne.
2: Vælg netværk på XMB’en og skab en eksisterende Playstation Network account.
3: Brug de login informationer du har modtaget fra afsenderen.
4: Log ind på kontoen.
5: Gå til Playstation store.
6: Klik på ”Download list” øverst til højre, tæt på personens brugerID og vælg det spil du gerne vil downloade og vælg download.
7: Efter spillet er downloadet færdigt, meddeler man afsenderen at man er færdig, så denne kan ændre password til kontoen.

Note Det er vigtigt at modtageren ikke sletter den bruger, som han har brugt til at hente spillet med, bliver denne bruger slettet, vil spillet ikke længere fungere. Ligeså skal spillet være aktiveret af afsender, inden dette kan spilles hos modtager.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Scubaghost » tirs 03 feb 2009 16:57

Macbom skrev:Normalt vil en mindre krævende overskrift nok få flere til at ville hjælpe ...

men nej han vil ikke kunne få de spil han har købt på en profil eller konto - med over på en anden profil.

og du kan godt ændre parent settings så han kan hente de baner, men der er vel en grund til at du har sat den spærring på.


Hvordan kan jeg ændre de parent-settings?? Og jeg kan ikke huske hvorfor jeg satte den, men de bliver jo også ældre, - de små :O)
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf pauzen » tirs 03 feb 2009 17:18

Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron