Forum

ps3 hvorfor??

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf SoulDecapitate » ons 04 feb 2009 00:18

Jeg købte ps3, PGA jeg hele tiden var uheldig med min xbox 360 gik i stykker . Så jeg blev træt af og have den til rep evig og altid. Så købte en ps3 i stedet.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » ons 04 feb 2009 01:51

zenop skrev:ok det er dejligt at høre:D men jeg kan da godt se store fordele i ps3 indtil videre kan det så passe de største fordele og ulemper er

fordele

god dvd afspiller
blu ray
blu ray disc til spil
lækkert design
jeg er van til ps controller:D
inbygget trådløst
gratis online
stille
går ikke nær så nemt i stykker???

ulemper
PRISEN!!

ved ikke helt om det passer længere men en video jeg har set har ps3 ikke den bedre grafik som den skulle have iforhold til xbox 360


Synes det er en meget god liste der.. dog kan prisen vel forklares ved at kigge på alle de fordele du nævner, det er jo det man betaler for
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Clemme » ons 04 feb 2009 13:30

Jeg stod i helt samme dilemma, da jeg skulle købe en konsol. Jeg valgte en ps3, selvom det var den dyreste, fordi jeg altid havde haft Playstation, og fordi jeg egentlig ikke synes xbox er så meget billigere, da jeg skulle have den dims til trådløst internet og man også skal betale for xboxlive :)

Jeg synes bare der er dumt at tænke så meget over prisen for hvis det virkelig er en ps3 du vil have så køb da den! Ellers er det ligesom at ville have en el guitar, men købe en blokfløjte, fordi el guitaren er for dyr :D

Jeg er glad for, at jeg valgte ps3en, selvom jeg sikkert også ville være blevet glad for en xbox ;)
Clemme
Niveau 1
 
Indlæg: 90

Brugeravatar

Indlægaf heroes2 » ons 04 feb 2009 14:35

Den kan jo også købes for 3000 kr helt ny i denne uge med Motorstorm 2 + batman på blu ray i elgiganten.

Hvis du ser dvd film, får du jo nok brug for en blu ray afspiller engang, da dvd nok ikke er på markedet i evig tid, og det er ps3 meget ok til
heroes2
 


Indlægaf FreakyFellini » ons 04 feb 2009 15:00

Jeg ville stille det op sådan her.

Punkt 1: Spil!

Begge konsoller har rigtig gode eksklusive titler. Godt nok har Xbox 360 flere eksklusive titler, men det vil jo ikke betyde noget for dig, hvis de eksklusive titler alle er nogle der ikke siger dig noget. Og det er sjældent at man kan lide spil, på baggrund af at de er eksklusive. Tag for eksempel de tre bedste eksklusive til hver konsol - altså dem du finder bedst - og sammenlign dem med hinanden. Gør det samme med kommende spil.

Punkt 2: Hvad kan konsollen byde på i forhold til dig?

Hvad har konsollen konkret at byde på, som du finder tiltrækkende. Xbox'en har for eksempel det bedste "spil-over-internettet" system, mens PS3'en har Blue-Ray. Sådan er det mange ting du kan stille op mod hinanden, og så kan du jo spørge dig selv om du kan bruge Blue-ray til noget, eller om om Xbox'ens online del er så meget bedre, at det skal være en faktor. - Eller om du overhovedet spiller over nettet.

Så er der sådan noget som Joypads. Hvad for et foretrækker du? Det er vigtigt for nogen, selvom det dog er rimeligt ligegyldigt for mig, for jeg syntes altid man vender sig til de gældende joypads..

Punkt 3: Kvalitet, brugervenlighed, interface/udseende osv.

Og så kan du jo kigge på de sidste ting, hvis at du stadig ikke kan beslutte dig. Om der er nogle småting der kunne få dig til at foretrække den ene frem for den anden.
---

Personligt så startede jeg jo ud med 360'eren. Og jeg endte med at skifte på baggrund af nogle "småting". Sådan noget som kvalitet - Xbox'en larmer og går i stykker konstant. Og så også fordi at de fede spil begyndte at komme til PS3'en, efter min mening.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron