Forum

PSN: Hvor bliver demo'erne af?

Generelt snak om Playstation og services.

PSN: Hvor bliver demo'erne af?

Indlægaf Underdog dk » ons 31 dec 2008 12:37

Hey people

Jeg savner at få lov til at prøve de spil der fremgår på playstation store. Jeg mener alle de små mini spil eller ældre spil som er blevet nuanceret. Hvordan skal man få et indtryk af et spil kun ud fra dets beskrivelse og billede?

På xbox live kan man eksempelvis få lov til at hente sensible soccer og prøve det før man køber det.

Kommer det til PSN?

/Underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf bjaelkesex » ons 31 dec 2008 12:39

Nogle spil har fået en demo, men du skal ikke sætte dit hoved op efter det. Tror kun du kan forvente det til multiplatformstitler (dem der også kommer på XBLA) og spil, der sælger under niveau.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 12:40

Jeg har tænkt over det samme i rigtig lang tid, og det har irreteret mig meget. Det har også gjort at jeg har holdt mig fra at købe en del titler.


Nede i PSN sektionen her i forumet, kan du se nogle anbefalinger til de bedste spil på PSN. Det er da en start. :)
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Bab » ons 31 dec 2008 12:42

Hvis de så bare ville lave et preview, som de også har gjort på nogle titler bla. Super stardust HD. Så kan man da se, hvad det går ud på. Det vil klart give et større salg.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Vinterbird » ons 31 dec 2008 12:51

Eftersom Sony har været så uintelligente ikke at sætte regler op for den slags, så er det op til udgiveren selv at gøre det. Og som med alt andet, så hvis det er muligt at spare penge ved ikke er udgive en demo, så gør de det.

Indtil Sony gør det obligatorisk, så ser du det ikke blive en standard.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Zalman » ons 31 dec 2008 13:11

Man får lov til mange flere ting på Xbox Marketplace end på PlayStation Store. Men hvis du snakker om nye spil, som er udkommet for et stykke tid siden, så er det fordi, at Sony er på ferie (læste jeg på Rock Bands officielle side).
Zalman
Niveau 1
 
Indlæg: 65



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster