Forum

PSN Online

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: PSN Online

Indlægaf kornrocks » søn 15 maj 2011 19:55

Haha min kone sidder også, hvad fanden laver du? der sker jo ikke noget!!
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: PSN Online

Indlægaf Laffer » søn 15 maj 2011 19:58

Kryds kryds kryds.. Der røg fjederen!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: PSN Online

Indlægaf WingedNinja » søn 15 maj 2011 19:59

Laffer skrev:Kryds kryds kryds.. Der røg fjederen!

http://www.youtube.com/watch?v=Wz9mp4lutkQ
Det ville være min reaktion. Mindst.
WingedNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Re: PSN Online

Indlægaf Dummiz » søn 15 maj 2011 20:00

kornrocks skrev:Haha min kone sidder også, hvad fanden laver du? der sker jo ikke noget!!


Haha jeg er ude for noget af det samme. jeg spammer også login konstant. hvergang der står den er under vedligeholdelse udbryder jeg stille "For satan" og så griner kæresten af mig hvergang fordi hun syntes det er lidt komisk :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PSN Online

Indlægaf kornrocks » søn 15 maj 2011 20:01

Min kæreste var så flabet før da jeg gik ud for at hente noget at drikke, så kommer hun lige ud i køkkenet og siger "Skat?", Ja svarer jeg stille... "Virkede det ikke?"

FNYS!
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: PSN Online

Indlægaf Hyggen76 » søn 15 maj 2011 20:03

Dummiz skrev:
kornrocks skrev:Haha min kone sidder også, hvad fanden laver du? der sker jo ikke noget!!


Haha jeg er ude for noget af det samme. jeg spammer også login konstant. hvergang der står den er under vedligeholdelse udbryder jeg stille "For satan" og så griner kæresten af mig hvergang fordi hun syntes det er lidt komisk :P


så kan jeg bevise at jeg er lidt smartere end gennemsnittet, for jeg bruger bare denne her side : http://dk.playstation.com/psn/

og reloader siden med jævne mellem rum:-D

For i kraft af at jeg er lidt smartere end gennemsnittet, så ved jeg at den røde klat, bliver grøn er når der er go go go:-D

:lol:
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: PSN Online

Indlægaf Proxzyn » søn 15 maj 2011 20:03

kornrocks skrev:Min kæreste var så flabet før da jeg gik ud for at hente noget at drikke, så kommer hun lige ud i køkkenet og siger "Skat?", Ja svarer jeg stille... "Virkede det ikke?"

FNYS!

Det er fa'me iorden humor hun har! :lol:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PSN Online

Indlægaf Dummiz » søn 15 maj 2011 20:05

kornrocks skrev:Min kæreste var så flabet før da jeg gik ud for at hente noget at drikke, så kommer hun lige ud i køkkenet og siger "Skat?", Ja svarer jeg stille... "Virkede det ikke?"

FNYS!


Kender det godt. det sku ikke fedt når de begynder at lege sådan med vores følelser haha :lol:
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PSN Online

Indlægaf kornrocks » søn 15 maj 2011 20:06

Prox: Jeg ELSKER hendes humor, så længe den ikke bliver brugt mod mig hehe :D

Dummiz: Ja de kan være nogle skarn, man skal nok selv få at mærke hvis man morer sig på deres bekostning :D
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: PSN Online

Indlægaf Epic-Sakari » søn 15 maj 2011 20:11

Hyggen76 skrev:
Dummiz skrev:
kornrocks skrev:Haha min kone sidder også, hvad fanden laver du? der sker jo ikke noget!!


Haha jeg er ude for noget af det samme. jeg spammer også login konstant. hvergang der står den er under vedligeholdelse udbryder jeg stille "For satan" og så griner kæresten af mig hvergang fordi hun syntes det er lidt komisk :P


så kan jeg bevise at jeg er lidt smartere end gennemsnittet, for jeg bruger bare denne her side : http://dk.playstation.com/psn/

og reloader siden med jævne mellem rum:-D

For i kraft af at jeg er lidt smartere end gennemsnittet, så ved jeg at den røde klat, bliver grøn er når der er go go go:-D

:lol:

Jeg tror der går lidt tid inden bloggens PSN uptime markør bliver grøn efter PSN er online :)
Billede
Epic-Sakari
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: PSN Online

Indlægaf HEADSTAR » søn 15 maj 2011 20:11

KSkibelund skrev:Er der ikke kommet en prik mere i Frankring, Belgien eller Holland ligner det?

http://www.socom.com/da-dk/MySOCOM


Prøv at se de områder der er helt røde i usa men det ser spændene ud
i england
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: PSN Online

Indlægaf kornrocks » søn 15 maj 2011 20:16

JEg vil have penge af facebook, jeg sidder og er moderator på Sony Playstation Danmark på Facebook. Sletter alle de ligegyldige ting der kommer af kids på 10-15 år
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: PSN Online

Indlægaf Proxzyn » søn 15 maj 2011 20:23

kornrocks skrev:JEg vil have penge af facebook, jeg sidder og er moderator på Sony Playstation Danmark på Facebook. Sletter alle de ligegyldige ting der kommer af kids på 10-15 år

Det lyder som et hårdt job. De få gange jeg har været derinde har der stort set ikke været andet.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PSN Online

Indlægaf kornrocks » søn 15 maj 2011 20:24

Tro mig det er mega belastende, det er posts fra folk der lige har opdaget internettet :D MEn de går jo nok i seng nu her
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: PSN Online

Indlægaf Laffer » søn 15 maj 2011 20:26

Vi følger situationen og poster på forsiden når I kan hoppe online igen ;)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron