Forum

Spilproducenter presser Playstation ned i pris

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Indlægaf Tbigum » tirs 17 mar 2009 07:36

Så kan det være, at MGS5, GT6 og Killzone 3 kommer eksklusivt til Wii :-)
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf andeo1707 » tirs 17 mar 2009 11:15

Sony koster mere fordi man får mere for pengene, hvordan kan det være så svært at forstå. Jeg mener dog at den burde komme lidt ned i pris, men at den skal matche Wii og X360 er vel ikke en nødvendighed???
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf DeX » tirs 17 mar 2009 11:21

du får jo heller ikke en Ferrari til samme pris som en suzuki swift... simpelt... du får mere du får nyer bedre hardware... og i mine øjne bedre brand og spil... syntes selv 3000 er en fin fair pris for en maskine i dag... jeg gav selv 4500 for min 60 gb...
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Jb » tirs 17 mar 2009 11:28

kan heller ikke se hvorfor pris niveau'et skal matche de andre konsoller.. dvs sony skal give blueray med i prisen gratis.. aah. cmon..

Desuden har jeg det fint med at ikke alle 14 årige der går med reklamer kan købe ps3 og spille online. så slipper vi da for det svineri og bandeord i headset channels.. :)
Ej spøg til side.. men min mening er at de ikke skal være ens prismæssigt, ligesom de ikke skal være ens spilmæssigt og oplevelsmæssigt..

desuden er wii billig også fordi det er en hygge, familie konsol.. hvis familierne mener ps3 er for dyr, så det jo nok ikk noget for dem...
der vil altid være forskel i valg af hardware og målgruppe..
jeg er sikker på at en typisk børnefamilie er ligeglad med om wii karakterene er i HD osv.. det jo gameplayet der tæller..
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf andeo1707 » tirs 17 mar 2009 11:39

Og hvad med Wii. Det er jo den eneste konsol der ikke er falden i pris (stort set) siden den er kommet ud. Jeg forstår godt at Nintendo fastholder prisen når folk jo åbenbart er villige til at give de penge for en maskine med forældet grafik, og pas lige på nu... ja,,,, jeg siger det... ville sku hellere købe en xbox til de penge... :\ ???
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf j.rath » tirs 17 mar 2009 12:00

andeo1707 skrev:Og hvad med Wii. Det er jo den eneste konsol der ikke er falden i pris (stort set) siden den er kommet ud. Jeg forstår godt at Nintendo fastholder prisen når folk jo åbenbart er villige til at give de penge for en maskine med forældet grafik, og pas lige på nu... ja,,,, jeg siger det... ville sku hellere købe en xbox til de penge... :\ ???


Jeg overvejde også at købe x360 igen for achevements, Viva Pinata, Gears Of War og Forza Motorsport2.

De er nok det jeg savner mest ved en ps3. Men ellers så er jeg lykkelig for blueray og Fifa09. Fifa bliver bare ikke bedre end på ps3.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf crockett » tirs 17 mar 2009 14:35

Og så ville det måske være et endnu smartere træk af spilproducenterne at støtte den eneste konsol der endnu ikke kan chippes... (så vidt jeg ved jo!) :shock:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Bab » tirs 17 mar 2009 16:08

Det er udelukkende et spørgsmål om udbud og efterspørgelse.

Hvis prisen er før høj i forhold til andre maskiner, så er den sværere at sælge. Uanset hvad der er af indhold i den.

Hvis maskinen er sværere at sælge, er det også sværere at sælge spil til den, da der jo ikke er så mange kunder. Og så er det vel logisk nok, at man vil forsøge at få den ned i pris. Sony ønsker da også, at de kunne sælge den billigere. Så ville de nemlig sælge flere. Sund logik. Men de har høje omkostninger på den, så det er jo en lidt ond cirkel.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf DeX » tirs 17 mar 2009 16:15

nu har de fleste folk fået penge tilbage i skat. så skal de bare tøre øjne og hop ud og køb en PS3 :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron