Forum

Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » tirs 15 maj 2012 11:06

Hitman Sniper Challenge udkommer i dag til dem som har forudbestilt ved Gamestop eller andre forhandlere der har indgået denne aftale med Square Enix. Ved forudbestilling modtager du en kode du kan indløse http://www.hitmansniper.com fra i dag af når der bliver lukket op.

Hitman Sniper Challenge er et minigame og en forsmag til Hitman: Absolution, hvori at man får til opgave at myrde et mål og hans bodyguards på den mest effektive måde indenfor en fast tidsramme. Det er muligt at åbne op for unlocks der kan blive ført over i Hitman: Absolution når det udkommer, og derudover er der indbygget et leaderboard så man kan konkurrere med resten om verdenen om at blive den bedste lejemorder.

Hitman: Absolution udkommer udkommer d. 20. november 2012 til PS3, Xbox 360 og PC.

Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » tirs 15 maj 2012 11:57

Personligt syntes jeg det er rigtigt smart at lave denne form for forsmag til et spil, i stedet for en demo der udkommer samme tid som spillet bliver udgivet, eller på et senere tidspunkt.

Dog synes jeg at det er negativt at det kun er til dem der forudbestiller. For når man anvender koden til Sniper Challenge bliver ens forudbestilling låst, og man har ikke mulighed for at bakke ud af det. Det er selvfølgelig også fint nok til dem der i forvejen gerne vil have spillet, men for dem der er i tvivl giver det jo ikke mulighed for at teste produktet uden at "købe" det på samme tid.

Så derfor forstår jeg ikke hvorfor det blev lavet eksklusivt til dem der forudbestiller. Er det bare for at sikre sig pengene at udgiveren vælger at gøre det, frem for at tiltrække potentielle forbrugere ved at give dem en gulerod i form af unlocks til Hitman: Absolution, uden binding.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Erroneus » tirs 15 maj 2012 14:54

Fik prøvet det af i går meget kort, der kom lidt Diablo 3 i vejen senere på aften :)

Men det virker nice nok.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » tirs 15 maj 2012 14:57

Erroneus skrev:Fik prøvet det af i går meget kort, der kom lidt Diablo 3 i vejen senere på aften :)

Men det virker nice nok.


Hvordan? De har jo ikke åbnet op for det endnu.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Erroneus » tirs 15 maj 2012 16:56

Jo, hvis man har fået koden til det, kan det sagtens hentes.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » ons 16 maj 2012 08:08

Erroneus skrev:Jo, hvis man har fået koden til det, kan det sagtens hentes.


Koden er jo ikke til PSN, men til hjemmesiden hvor du først skal registreres eller logge ind for at bruge koden. Derefter vælger du platform og får tilsendt en mail med koden til den platform.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » ons 16 maj 2012 20:06

Zejfur skrev:
Erroneus skrev:Jo, hvis man har fået koden til det, kan det sagtens hentes.


Koden er jo ikke til PSN, men til hjemmesiden hvor du først skal registreres eller logge ind for at bruge koden. Derefter vælger du platform og får tilsendt en mail med koden til den platform.


Ligemeget, kan læse mig til at det er blevet håndteret forskelligt. Nogle har fået en direkte kode, andre har fået en kode der skal indløses på hjemmesiden. Siden i går da der blev åbnet op for hjemmesiden er der meget få der har fået en kode ud af det på grund af tekniske problemer. De oplyser nu at du kan kontakte dem (følg guide) og sende dem mail, kode og platform, og så får du en kode til PSN.

Jeg fik min efter 2 minutter nu her, så det er et automatisk system, trods det er i gennem email support at du skal sende din kode i øjeblikket.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » tors 17 maj 2012 00:12

Jeg må lige blære mig lidt og sige at jeg ligger Nr. 1 på den danske rang-liste og Nr. 37 på den globale. 8)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Scoring » fre 18 maj 2012 18:04

Zejfur skrev:Jeg må lige blære mig lidt og sige at jeg ligger Nr. 1 på den danske rang-liste og Nr. 37 på den globale. 8)


Ud af hvor mange danskere? ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Laffer » fre 18 maj 2012 18:10

Kan man ikke købe dette uden at forudbestille spillet?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » fre 18 maj 2012 18:52

Laffer skrev:Kan man ikke købe dette uden at forudbestille spillet?


Nej.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » fre 18 maj 2012 18:53

Scoring skrev:
Zejfur skrev:Jeg må lige blære mig lidt og sige at jeg ligger Nr. 1 på den danske rang-liste og Nr. 37 på den globale. 8)


Ud af hvor mange danskere? ;)


Kan jeg desværre ikke se. Men et par tusind. :-D

Laffer skrev:Kan man ikke købe dette uden at forudbestille spillet?


Nej.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Rytteren » fre 18 maj 2012 20:07

Zejfur skrev:
Laffer skrev:Kan man ikke købe dette uden at forudbestille spillet?


Nej.


har da læst på nettet, at hmv f.eks solgte det til 2 pund... og et par brugere på thesixthaxis har benyttet det tilbud.
om det kan fåes andre steder.. det ved jeg ikke. shopto og thehub har da ført solgt preorder dlc..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Erroneus » fre 18 maj 2012 20:40

Yeah nogle engelske butikker har solgt koderne for sig selv, men om de må det for Square Enix og om der er danske som gør det, pas.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Re: Re: Hitman Sniper Challenge udkommer i dag

Indlægaf Morten Rask » fre 18 maj 2012 21:58

Rytteren skrev:
Zejfur skrev:
Laffer skrev:Kan man ikke købe dette uden at forudbestille spillet?


Nej.


har da læst på nettet, at hmv f.eks solgte det til 2 pund... og et par brugere på thesixthaxis har benyttet det tilbud.
om det kan fåes andre steder.. det ved jeg ikke. shopto og thehub har da ført solgt preorder dlc..


Jeg må også indrømme at jeg var hurtigt ude med mit svar fordi jeg ved det andet er forkert.

De tjener penge på at bryde reglerne og det er forkert. Jeg kan forestille mig at der står på de vouchers at det er i forbindelse med forudbestilling af spillet.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron