Forum

FF VII re-release!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

FF VII re-release!

Indlægaf sir.auron88 » søn 19 apr 2009 16:41

Om ikke så længe kan man, hvis man er bosat i Japan og har en PS3, downloade klassikeren Final Fantasy 7. Spillet, som tog PS1-spillere over hele verden med storm, vil i første omgang kun komme i Japan, men mon ikke vi også herovre vil se en re-lancering?

Jeg er ihvertfald en af dem der håber =)

Kilde: http://ps3.ign.com/articles/971/971859p1.html
sir.auron88
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Indlægaf Morten Skou » søn 19 apr 2009 16:50

Det må jeg vel hellere prøve - jeg er jo så heldig at jeg har en Japansk PS3 :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Gamemakerman » søn 19 apr 2009 17:52

Morten Skou skrev:Det må jeg vel hellere prøve - jeg er jo så heldig at jeg har en Japansk PS3 :D


Bare ærgeligt spillet så er på Japansk :wink:

Men skal helt klart købes så snart det lander her i Europa, jeg undrer mig dog lidt over hvordan de så hånderer disk skiftet inde midt i spillet, da spillene lige nu bliver kørt gennem en emulator.

Er der noget om hvor stor en download spillet er?
Skribent | PSlife.dk
Billede
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Excellon » søn 19 apr 2009 18:37

Gamemakerman skrev:Er der noget om hvor stor en download spillet er?


Mener at have læst at den fyldte lidt under 1.8 Gb... Kan dog ikke huske hvor jeg så det så jeg tør ikke sige det med sikkerhed...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf FreakyFellini » søn 19 apr 2009 19:52

Jeg har altid påstået at det er det ultimative spil, men jeg er nervøs for hvad mit indtryk bliver nu, hvor det nok ikke rigtig har den samme grafiske pondus, som dengang. :)

Men jeg ser da helt klart frem til at det kommer. Downloades skal det i hvert fald. :)
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Chimaira » søn 19 apr 2009 19:58

Har stadig PS1 udgaven liggende herhjemme. Er dog aldrig nået ud over disk 1. Er heller ikke en ørn til kampsystemet. :-D
Men det kunne være at man skulle overveje at smide det i maskinen igen. For har altid godt kunne li' spillet selvom jeg ikke var skidego' til det.
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf sir.auron88 » søn 19 apr 2009 21:01

Final Fantasy var spillet der for mig første gang fik mig overbevist om, at der sagtens kunne være en solid historie i computerspil.

Selvom grafikken da også var imponerende var det kampsystemet, karaktererne og stemningen der fik mig til at overgive mig. Jeg tror faktisk ikke at man skal være bange for, at man synes at grafikken er grim. Tænk bare på FF: Tactics på PSP'en. Det er stadigvæk ligeså opslugende som første gang ;)
sir.auron88
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Indlægaf aaliyahchili » man 20 apr 2009 09:31

har både ff 7 og 8 på disk... og de er virkelig kult....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf eilsoe » man 20 apr 2009 11:02

^ har både 7, 8 og 9 til psx liggende :)

tror faktisk jeg stadig har 7'eren og 8'eren til pc et sted også...
eilsoe
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Rytteren » man 20 apr 2009 13:55

det var da utroligt. troede fandme jeg var den eneste der gad at beholde de spil. har IV V VI VII VIII IX X til at stå i hylden. de bliver da spillet i ny og næ

det med at skulle "skifte" cd. fik forklaret det af en tosse som studere japansk på århus uni, at man skal trykke på "tænd" knappen. den der i midten som man kan en masse smart med. når man så for de sædvandlige muligheder som at slukke og afslutte spillet. så vil der være en "skift disc" mulighed.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Chimaira » man 20 apr 2009 15:31

[quote="Rytteren"]det var da utroligt. troede fandme jeg var den eneste der gad at beholde de spil. har IV V VI VII VIII IX X til at stå i hylden. de bliver da spillet i ny og næ[/quote]

Har da nogle stykker af de gamle klassikere til PSX. Kronjuvelen er Metal Gear Solid. Det skal med mig i kisten, når jeg engang skal herfra. :D
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf DeX » man 20 apr 2009 15:40

Chimaira skrev:
Rytteren skrev:det var da utroligt. troede fandme jeg var den eneste der gad at beholde de spil. har IV V VI VII VIII IX X til at stå i hylden. de bliver da spillet i ny og næ


Har da nogle stykker af de gamle klassikere til PSX. Kronjuvelen er Metal Gear Solid. Det skal med mig i kisten, når jeg engang skal herfra. :D


Ja jeg var så super smart at sælge mit MGS sammen med min psx dengang... OG DAMN jeg fotryder den dag i dag !!! jeg skal os ha fundet det et sted igen. :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf jodlekongen » man 20 apr 2009 22:26

burde sku også have beholdt de gamle final fantasy :-D
Billede
jodlekongen
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Indlægaf Dummiz » tirs 21 apr 2009 02:20

Nogen der ved og det overhoved kommer til EU?
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rytteren » tirs 21 apr 2009 12:10

tja, sony usa har udtalt at Metal Gear Solid, Resident Evil: Director’s Cut, og Final Fantasy VII kommer i us. hvornår er der ingen der ved. om dette så også gælder EU.. man kan da kun håbe. venter stadig på at Suikoden også kommer på eu storen, selvom man da købte den på US... køber faktisk alt fra us storen.. det er jo billigere
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron