Forum

Muligvis snart ps4

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Muligvis snart ps4

Indlægaf Jetsonboy » man 03 sep 2012 22:21

Hej, nu arbejder jeg i elgiganten hvor vi har hørt fra hoved kvarteret idag at der snart skulle ske noget med PlayStation hvilket jo kunne tyde på der snart sker noget med en ny PlayStation :-) nu må vi se ....
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Muligvis snart ps4

Indlægaf Erroneus » man 03 sep 2012 22:31

Ah næppe. Elgiganten vil ikke få sådan noget at vide før resten af verden :)
Det er sandsynligvis den nye ultra-slim udgave af Playstation 3, som forventes annonceret på Tokyo Game Show senere på den her måned.

Men tak for oplysningen, interessant at høre og det gør bare lanceringen af ultra-slim inden jul endnu mere sandsynlig.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Muligvis snart ps4

Indlægaf Jetsonboy » man 03 sep 2012 22:33

Ja, selvfølgelig :-) måske
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Muligvis snart ps4

Indlægaf NielChill » man 03 sep 2012 23:12

Erroneus skrev:Ah næppe. Elgiganten vil ikke få sådan noget at vide før resten af verden :)
Det er sandsynligvis den nye ultra-slim udgave af Playstation 3, som forventes annonceret på Tokyo Game Show senere på den her måned.

Men tak for oplysningen, interessant at høre og det gør bare lanceringen af ultra-slim inden jul endnu mere sandsynlig.


Hvor "meget" regner man med at der kommer en Ultra Slim. Er lidt i tvivl om jeg skal købe en alm. Slim i løbet af måneden, eller evt. vente på Ultra Slim dukker op..
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Muligvis snart ps4

Indlægaf BenjaminK » man 03 sep 2012 23:56

Er rimelig sikker på en ny slim , intet er offentliggjort- men hvor jeg arbejder får vi heller ik flere ps3 på lager før vi ved om der er en ny ..
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: Muligvis snart ps4

Indlægaf Erroneus » tirs 04 sep 2012 07:27

Yeah den burde være ret sikker, vi har set lækket dokumenter med dårlige billeder af den, vi har hørt udtalelser fra kilder tætte på Sony at den vil komme, de skulle bare lige have tømt lageret af de gamle modeller lidt mere og Sony's direktør har også indirekte sagt at der nok sker et eller andet :)

Jeg vil som min. lige vente til TGS, som er om et par uger.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron